loppiaismorsian Kirjoitettu December 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2006 Olisiko kellään vinkkiä/reseptiä, mitä voisi laittaa hääkakkukahvipöytään makeiden kakun& pikkuleipien tasapainoksi? Plussaa jos on helppo tehdä isommallekin porukalle ja sisältää aineksia joista useimmat pitävät... Mietin, kun häihin tulee ulkomaalaisiakin, voisiko joku hieman eksoottisempi (tyyliin poropasteija) maistua häävieraille? :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blancca Kirjoitettu January 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2007 Jos haluat pientä ja helppoa niin juustoleipä leikattuna jollakin hauskalla muotilla : ja karjalan piirakat munavoilla. Itse ajateltiin, ettei kakkukahveilla olisi mitään suolaista, mutta loppujen lopuksi juustoleipää ja pieniä karjalanpiirakoita munavoilla on tarjolla Poropasteijat kuulostavat myös hyviltä, jos vain jaksaa värkätä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vierailija(Guest) Kirjoitettu January 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2007 Suosittelen ehdottomasti laittamaan myös suolaista syötävää tarjolle. Pakastealtaasta Fazerin Vuoksen cocktail piirakoita, tosi hyviä. Niihin pikkasen munavoita osaan, osaan maustettua tuorejuustoa ja kylmäsavulohta ja osaan vaikka sitten kylmäsavuporoa. Varmasti maistuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Hmm...Meidän ravintolahäissä on ensin varsin runsas buffet-päivällinen, ja sitten myöhemmin kahvit, ja ravintolan puolesta sen kanssa tarjotaan vain hääkakku, mutta saamme itse tuoda siihen lisäksi pikkuleipiä ja kuivakakkua ym. mitä haluamme. Pitäisiköhän kahvipöytään tuoda vielä jotain pikkusuolaistakin? Ravintolapäällikkö oli kyllä sitä mieltä, että yleensä edes kuivakakkuja ja pikkuleipiä ei juurikaan mene, kun kaikki kuitenkin lähinnä ottavat vain täytekakkua. Itsekin kyllä mietin, että ovathan vieraat aika täynnä jo buffet'nkin jälkeen (siihen kuuluu siis alku-, pää- ja jälkiruoka), mutta eikös toisaalta kyllä yleensä aina jotain suolaista kahvipöydässäkin ole tapana olla? :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helina Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 ^todellakaan ei tarvitse olla suolaista kakun kanssa, kun tarjolla on ollut aluksi ruokaa! Mielestäni suolaiselle heti ruoan perään ei ole mitään perusteita. Ja se on kyllä totta, että kuivakakut ja piparit käyvät todella huonosti kaupaksi, kun kerran hyvää täytekakkuakin on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuutuska Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Varmista, Fandango, vielä ennenkuin rupeat mitään pasteijoita vääntämään, että saattehan varmasti viedä ravintolaan kylmäsäilytystä vaativia tuotteita. Meidän häidemme pitopalvelulla on nimittäin sellainen sääntö, että itse saa tuoda vain pilaantumattomia elintarvikkeita. Tämä siitä syystä, että jos joku sairastuu ruuasta, on aika ikävä ruveta selvittämään, johtuuko se ravintolan vai itse tuoduista ruuista.Itse kysymykseen vastaan, että minusta olisi kyllä kiva, että kakun kanssa olisi pientä suolaistakin. Tuon edellä mainitun säännön takia emme kuitenkaan omiin häihimme sellaisia saa (pitopalvelun hinta on jo nyt aivan liikaa), mutta järjestämme sitten karkkibuffetin, johon laitamme karkin lisäksi suolapähkinöitä ja popcornia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Tässä on nyt siis kahdenlaista mielipidettä asiasta.Taitaa kyllä olla niin, ettei me tehdä mitään pikkusuolaista, kun ei tosiaan sovittu ravintolan kanssa muuta kun että tuodaan omia kuivakakkuja ja pikkuleipiä. Vaikka toisaalta noi popcornit ois kyllä aika hauskoja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Tein viikonloppuna kummilapseni kastajaisiin coctailpiirakoita joihin olin pursottanut suolaisen (liha ja kal) täytteen päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts