Miia Miikkulainen Kirjoitettu November 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2007 Onko kokemusta omista tai muiden häistä? Meitä ei innosta mikään hääkakku kun ei sulhon kans kumpikaan tykätä kakuista.. :-/ Niin ajateltiin että kakun sijaan tehtäisiin leivokset marengista ym.. ja ne sitten laitettaisiin monikerroksisella tarjottimelle.. Kuulostaako ihan hömppä-idealle? :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasabu Kirjoitettu November 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2007 Olin kesällä häissä, joissa oli kakun tilalla leivoksia (kahta erilaista), eikä tuntunut yhtään kummalliselta. Leivokset olivat ihan vain tavallisilla tarjottimilla, mutta tuo monikerroksinen tarjotin kuulostaa hauskalta. Minun mielestäni oikein hyvä idea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu November 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2007 Kyllähän kakun voi tehdä samoista aineksista kuin leivoksenkin... :-? Ei meille ole ainakaan tulossa perinteistä kermakakkua, vaan jonkinlainen juustokakun tyylinen kakku. Myös marenkikakku on ollut harkinnassa. Kakussa on mun mielestä hyvä puoli se, että sitä voi ottaa sen kokoisen palan kuin haluaa. Mutta mikä ettei ihan leivoksinakin, samaltahan se maistuu riippumatta siitä onko se alun perin ollut kakun muodossa vai leivoksena... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miia Miikkulainen Kirjoitettu November 15, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2007 Kyllähän kakun voi tehdä samoista aineksista kuin leivoksenkin... :-? Ei meille ole ainakaan tulossa perinteistä kermakakkua, vaan jonkinlainen juustokakun tyylinen kakku. Myös marenkikakku on ollut harkinnassa. Kakussa on mun mielestä hyvä puoli se, että sitä voi ottaa sen kokoisen palan kuin haluaa. Mutta mikä ettei ihan leivoksinakin, samaltahan se maistuu riippumatta siitä onko se alun perin ollut kakun muodossa vai leivoksena... Voi joo, mut ei niistä aineksista mitä meillä on ollut suunnitteilla leivoksiin.. Mie olen muutenkin jotenkin hurahtanut tuohon leivosideaan, ihan jo ulkonäöllisistä syistäkin... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts