Guest Lua Kirjoitettu April 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2010 Tälläkin kaipailtaisi tietoa VIP-ruokapalveluista? Onko kenelläkään kokemuksia?Minä kuulisin myös mielelläni kokemuksia ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiamin Kirjoitettu May 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2010 Hei! Minä otin pitopalvelua etsiessäni sellaisen linjan, että ellei tiedusteluihin vastata saavat kokkailla muille. Tästä syystä esim. Remar jäi listoiltani pois, mikä oli kyllä minulle yllätys. Olin jotenkin saanut tehokkaan ja laadukkaan kuvan ko. firmasta. Myös esim. Taikapadasta luvattiin tarjous mitä ei edelleenkään ole kuulunut, vaikka kuukausi sitten piti jo tulla. Tässä vaiheessa tuo jo jotenkin naurattaa, kun ensimmäinen vastausviesti komeilee edelleen sähköpostissani ja saapumispäivämäärästä on jo melkoinen aika.Loimutar oli tässä suhteessa piristävä poikkeus. Yhteydenpito hoitui kutakuinkin moitteettomasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeräksenMorsian Kirjoitettu September 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2010 (muokattu) . Muokattu: January 27, 2011, käyttäjä: TeräksenMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmiinaB Kirjoitettu September 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2010 Minä sain kaikista kysymistäni pitopalveluista vastauksen, ennemmin tai myöhemmin... Mutta tosiaan ei muutamat kovin hyvää kuvaa antaneet itsestään. Päädyttiin sitten valitsemaan Gourmet Food Service, josta alun pitäen olemme saaneet erinomaista palvelua. Tulen sitten kertomaan häiden jälkeen, miten kaikki sujui. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest häävieras Kirjoitettu September 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2010 Joo Meidän tuttavien häissä oli pari viikkoa sitten Gfs Gourmet Food Service pitopalveluna. Heillä palvelu ja ruoka oli todella hyvää =). On kuulemma Perheyritys. Suosittelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeräksenMorsian Kirjoitettu October 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2010 (muokattu) . Muokattu: January 27, 2011, käyttäjä: TeräksenMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiina Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 Joo yhdyn kyllä tuohon keskusteluun gourmet food servicestä.,siis palvelu ja ruoka oli Todellakin hyvää. Tarjoilijat hymyilivät ja osasivat hommansa. Ruoka oli ihan mahtavaa...suosittelen kyllä kaikille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu May 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2011 Nostellaampa hieman ketjua eli kerronpa hieman tuoreempia kilpailutuksia.Hintapyydöt laitettiin Remariin, Makumestareihin, Ravintola Oziin, Kotiruoka Reettaan, Gourmet food serviceen, Kattamaan ja Siilinjärven Vintin pitopalveluun.Makumestarit, Oz, Reetta, GMF ja Kattama vastasivat alle kahdessa viikossa.Remarin perään soittelin, kun alkoi kulua jo kolmas viikko. Selvisi, että tarjouspyyntö (heidän nettisivuilla oleva yhteydenottolomake) ei ollut mennyt perille, joten kun lähetin spostia ja sain vastauksen vuorokaudessa.Vintti ei ole vieläkään vastannut, joten se nyt sitten jää laskuista.Menun hinnat ovat vaihdelleen 24€-40€. Osassa tarjoilu kuulunut mukaan, osassa erikseen. Pöytäliinojen hinnat 4-6€ välillä. Astiat 2-8€.Kattaman ja GMF hinnoista en osaa sanoa, sillä GMF oli meidän päivälle varattu jo ja Kattama ilmoitti, että hintoja voi tiedustella vuoden vaihteessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HeyDee Kirjoitettu July 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2011 Onko kenelläkään kokemuksia pitopalvelu Lokosasta? Sama yritys pitää ilmeisesti Volttikadulla lounasravintolaa....? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maria Kirjoitettu October 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2011 Nostellaampa hieman ketjua eli kerronpa hieman tuoreempia kilpailutuksia.Hintapyydöt laitettiin Remariin, Makumestareihin, Ravintola Oziin, Kotiruoka Reettaan, Gourmet food serviceen, Kattamaan ja Siilinjärven Vintin pitopalveluun.Makumestarit, Oz, Reetta, GMF ja Kattama vastasivat alle kahdessa viikossa.Remarin perään soittelin, kun alkoi kulua jo kolmas viikko. Selvisi, että tarjouspyyntö (heidän nettisivuilla oleva yhteydenottolomake) ei ollut mennyt perille, joten kun lähetin spostia ja sain vastauksen vuorokaudessa.Vintti ei ole vieläkään vastannut, joten se nyt sitten jää laskuista.Menun hinnat ovat vaihdelleen 24€-40€. Osassa tarjoilu kuulunut mukaan, osassa erikseen. Pöytäliinojen hinnat 4-6€ välillä. Astiat 2-8€.Kattaman ja GMF hinnoista en osaa sanoa, sillä GMF oli meidän päivälle varattu jo ja Kattama ilmoitti, että hintoja voi tiedustella vuoden vaihteessa...Hei, joko päätitte pitopalvelun? Mikä oli paras? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EwaK Kirjoitettu January 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2012 Osaisitteko antaa vinkkejä, jos haluaisi pitopalvelun, jolta luonnistuu muutakin kuin perinteiset kermaperunat ja porsaan sisäfilee? Eli jos menua haluaisi virittää vähän vaikka italialaiseen tai jopa aasialaiseen suuntaan? Täytyykö heti varata tyyliin Makumestarit vai olisiko hyviä vinkkejä edullisesta mutta luovasta pitopalvelusta? Toki menussakin voi karsia ruokalajien määrää ja pitää laadun korkeana, jos haluaa vähän hinnasta nipistää. Tavoitteena olisi n. 100 hengen juhlissa ruoat 30-35e/nenä, sisältäen pöytäliinat ja astiat. Mahdotontako? Juomabudjetti on erikseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pippi Kirjoitettu January 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2012 kyseltiin tuossa hintoja makumestari,gfs gourmet food service,reetan ja piian pitopalvelulta n.34-45e/hlö gourmet food service oli varattu meidån päivälle joten niiden hintaa en osaa sanoa. Vastaus tuli ensi gfs heti samana iltana, makum noin viikko ja reetalta piialta yli 2 viikkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian 2013 Kirjoitettu January 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2012 Heippa!Miten ajoissa aloitte pyytämään tarjouksia pitopalveluista? Eli kuinka paljon ennen häitä on oltava liikenteessä? Me juhlimme häitämme kesällä 2013. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emilia Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Täällä kanssa kesän 2013 morsian. Rupesin kyselemään tarjouksia tämän vuoden alussa. En muista enää mihin kaikkiin paikkoihin laitoin viestiä, mutta muutamasta on nyt tullut vastaus. Paras on tähän mennessä ollut Ravintola Vintin tarjous. Menu ja hinta kuulostaa hyvältä, samoin palvelu (siis sähköpostit) ollut hyvää.Hiemanhan noissa vastauksissa tuntuu kestävän, mutta en pistä pahakseni, koska kyllähän menun laadinta hintoineen on varmasti aikaa vievää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aviomies09 Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Moi!Onnittelut kaikille jo avioliiton satamaan purjehtineille ja tuleville morsiamille! Olen itse mennyt naimisiin tammikuussa 2009 ja hoidimme ruoat häihimme silloin erään palveluntarjoajan kautta. Nyt olen kuitenkin aloittanut työt myyntipäällikkönä yrityksessä, jonka palveluihin kuuluvat pito- ja juhlapalvelut.Minua kiinnostaisikin ihan ammatillisesta mielestä, että mitä kautta naimisiin menossa olevat yleensä etsivät tietoa pitopalveluista? Onko google se yleisin keino vai keskustelupalstat vai mikä? Kuopiossahan ei ainakaan tänä vuonna (eikä tainnut olla viimekään vuonna) järjestetä häämessuja tms tapahtumaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Jojo_ Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Syksyllä oli häämessut Puijonsarvessa. Lisätietoa http://www.haajuhla.net/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aviomies09 Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Oikeassa olet! On mennyt minulta ainakin ihan kokonaan ohi! Onko jollain tietoa, onko vastaavaa tapahtumaa tulossa tälle vuodelle? Täytyy varmaan olla yhteyksissä järjestäjään ja kysyä ovat järjestämässä tapahtumaa uudestaan tänä vuonna! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tuleva morsian. Kirjoitettu February 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2012 itse otin ainakin linjan että firmat joista löysin infoa netistä niin on varmaan hyviä. Paljon positiivisia juttuja makumestareista ja gfs gourmet food servicestä. Ne ovat varmaan suosituimmat kuopion alueella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu February 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2012 Minua kiinnostaisikin ihan ammatillisesta mielestä, että mitä kautta naimisiin menossa olevat yleensä etsivät tietoa pitopalveluista? Onko google se yleisin keino vai keskustelupalstat vai mikä? Kuopiossahan ei ainakaan tänä vuonna (eikä tainnut olla viimekään vuonna) järjestetä häämessuja tms tapahtumaa. Ulkopaikkakuntalaisena katsoin mitä googlaus antaa tiedoksi, sekä kyselin tutuilta vinkkejä. Myös täältä naimisiin.infosta poimin nimitietoja ylös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Häät 2013 Kirjoitettu February 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2012 Hei! Meilläkin on häät 2013 ja tarjouksia olen pitopalveluilta pyytänyt. Paljonko teillä on ollut ravintola Vinti tarjous? Millaisia tarjouksia olette muualta saaneet? Me olemme pyydelleet tarjouksia Kuopion alueelta ja hinnat ollut 30-50e/henk. Edullisempaa kyllä etsimme. Useampaan olen viestiä laittanut mutta vasta muutama vastannut. Taitaa olla soittokierros edessä jos eivät seuraavan 2 viikon aikana vastaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ellu Kirjoitettu February 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2012 Jep jep, En tiedä Ravintola Vintin pitopalvelusta mutta oletteko käyneet ko. ravintolassa syömässä? Hirveen hirveen hyvin paistetut pihvit ja lisukkeet täysin oiken aldente mutta MAKU se puuttuu ruuista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu February 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2012 Me olemme pyydelleet tarjouksia Kuopion alueelta ja hinnat ollut 30-50e/henk. Sain muistaakseni kuudelta pitopalvelulta tarjoukset, ja hinnat olivat tuota luokkaa. Yksi taisi olla 28€, mutta siihenkin piti lisätä vielä erikseen tarjoilijoiden summat jne.Vertailu on hieman haasteellista, kun osassa on astiat mukana ja tarjoilijat, osassa ei. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aviomies09 Kirjoitettu February 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2012 Kiva kuulla ajatuksia myös "pöydän toiselta puoleta"!! Itse teen työkseni myyntiä Leilan Pannu ja Pata Oy:lle ja tälläkin hetkellä on muutama tarjouspyyntö pöydällä odottamassa. Minulle itselleni helpoin ja tarkin tapa tehdä tarjous on kartoittaa ensin se hääparin tarve. Eli mitä ja millainen tilaisuus halutaan. Menun hintaan kun vaikuttaa moni tekijä:- Mitä tarjotaan?- Miten tarjoilijoita tarvitaan?- Tarvitaanko astioita vai tulevatko ne paikan puolelsta?- Tarvitaanko liinoja vai tulevatko ne paikan puolesta?- Tuleeko kaikki meiltä vai haluaako joku tuoda jotain itse?- Onko buffee vai pöytiin tarjoilu?Näistä muutamasta asiasta saadaan iso määrä muuttujia, jotka kaikki vaikuttavat oleellisesti hintaan. Meillä menun hinta pitää sisällään koemaistelun, tarjoiltavat ja tarjoilijat tietyn aikaa. Lisäksi voimme toimittaa lautaset ja liinatkin, jos ne eivät tule esim. varatun paikan puolesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aviomies09 Kirjoitettu February 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2012 On vähän liian nopeat sormet!! Piti vielä lisätä, että tarjousten vertailu helpottuu, kun tarjouspyynnössä muistaa mainita esim. tilan osalta onko talon astiat käytössä vai ei. Kun pyytää kaikkia toimittamaan tarjouksen niin, että se pitää sisällään ruoan, tarjoilijat, astiat (jos tarvitsee), liinat (jos tarvitsee) sekä muut mahdollisimman seikkaperäisesti, tällöin pitäisi tulla vertailukelpoisia tarjouksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iitak Kirjoitettu March 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2012 Hei! Täälläkin häät tulossa kesällä 2013 ja nyt etsinnässä olisi pitopalvelu. Meinasimme aluksi viettää ravintolahäitä, mutta nyt olemme kallistumassa juhlapaikkaan johon voi viedä valitsemansa pitopalvelun. Olemme harkinneet Ravintola Vintin pitopalvelua sekä Makumestareita, kummastakin olemme kuulleet paljon hyvää ja Vintin pitopalvelun ruokia olen henkilökohtaisesti maistanutkin eräissä yo-juhlissa. Kummastakaan en vielä vastauksia ole saanut, eipä vielä kyllä ole mennytkään kuin vajaa viikko, näköjään saa pidempään tarjouksia odotella, ainakin täällä olevista tekseistä on se tullut selväksi:) Nyt haluaisinkin tietää kokemuksia näistä kahdesta pitopalvelusta, varsinkin menujen hinta ja "laajuus" kiinnostaa. Kaikki tieto kyseisistä pitopalveluista on kuitenkin tervetullutta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts