minskupinsku Kirjoitettu February 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2010 Kinuskikakkuun passaa tosi hyvin säilykepersikka Tai sitten persikkaa ja ananasta/banaani sekaisin. Nam ku tulee hyvää! Myös nuo edellä mainitut karpalot sopii hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
luukku Kirjoitettu April 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2010 Mä olen käyttänyt vaniljahyytelöä ja marjoja. Ja etenkin punaiset viinimarjat, karpalot tai puolukat sopii kun ne tasapainottaa kinuskin makeutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m Kirjoitettu June 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2012 Mustaherukka-karpalo-hyytelöä tai -hilloa (pääpaino mustaherukoilla) ja vaniljarahkaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu June 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2012 Meille tulee lakkatäyte kinuskikakkuun (jo siihen päädytään)... Mutta tuota karpaloa täytyy kyllä kokeilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu July 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2012 (muokattu) Meidän kinuskikakkuun tulee sisälle mangoa ja valkosuklaa-kermaa ja ripaus kookosta. Se on ihan meikäläisen tuunaama resepti, ja mieheni suurinta herkkua. Mangosose on ihan sitä itseään, ilman lisättyä sokeria. Ohjeen luovutan ihmiselle, joka on minut aikanaan opettanut kakkuja veivaamaan, ja hän saa kunnian. Kakku on kyllä aika makea, ehkä jopa liian makea minun makuuni (jo siis pelkkä kinuski), mutta tuo minun ukkoni ei voi vastustaa...Ps. kostutan kakut aina laktoosittomalla maitojuomalla. Limut ja mehut liian makeita, varsinkin kinuskikakkuun, ja hilloja en käytä IKINÄ. Mousset ja tuoreet marjat ovat must juttu - tasapainotellaan kirpeän ja makean välillä.Mies haluaisi kyllä että teen kakut itse, koska pelkää ettei entinen (ja tuleva) esimieheni onnistu, mutta ei hän kyllä epäonnistu. Sitä paitsi ajattelin tehdä hääaamunani ihan jotain muuta ku vatkata kermaa... Muokattu: July 11, 2012, käyttäjä: Ruska* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu July 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2012 ^ Voi himpula, että kuulostaa hyvälle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts