tuittis Kirjoitettu September 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2005 onko kellään kokemusta paakkarista? onko ruoka hyvää? millainen henkilökunta? entä hintataso muihin verrattuna? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kysyjä Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 Hei!Luin keskustelunne ja mielenkiintoni heräsi. Olen laittanut Sonaattiin tarjouspyynnön, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Olisi tosi hienoa jos saisin Lauranen sinulta tuon samaisen menuehdotuksen.. Kiitoksia jo etukäteen sähköposti: [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorja Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 Lutakossa oleva Blomstedt tekee myös pitopalvelukeikkaa. Niillä on pari omaa tilaa ja tulevat myös asiakkaan luo, hintahaarukasta en tosin osaa sanoa mutta yrittäjällä on kokemusta. Kannattaa ottaa yhteyttä ja pyytää tarjous... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lydia. Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 Hei!Luin keskustelunne ja mielenkiintoni heräsi. Olen laittanut Sonaattiin tarjouspyynnön, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Olisi tosi hienoa jos saisin Lauranen sinulta tuon samaisen menuehdotuksen.. Kiitoksia jo etukäteen sähköposti: [email protected]Laitan. Hetki pieni.muoks. Laitettu (ja huomattu sähköpostin kirjoitusvihreet välittömästi lähetä-napin painamisen jälkeen.. :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kysyjä Kirjoitettu September 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2005 Suuren suuri kiitos Lauranen, posti tuli perille!Teidän menuunne kuullosti todella hyvältä ja kyllä Sonaatti vaikuttaa kaikin puolin hyvältä vaihtoehdolta omiin juhliimmekin. Vielä kun saisi selville tulevatko he muihin juhlatiloihin ja jos tulevat niin mitä se maksaa (esim. kuljetuskulut)? Eihän kellään ole kokemusta asiasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipsuli Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Osaisiko joku sanoa, onko 27 euroo per henki kallis? Kun mun mielestä se on, varsinkin kun siihen hintaan ei tule servetit eikä jälkiruoaksi kuin täytekakku. Puhumattakaan iltapalasta. Lämmiruokavaihtoehtoja on kolme ja muutenkin salaatit ym. kuulostavat hyviltä. Mitä mieltä olette? Vieraita noin 80. Neljälle jyväskyläläiselle laitettiin tarjouspyyntö; kaksi ei pysty järjestämään ja yksi ei vastannut. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouhe Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Meidän 26 € / hlö menu sisälsi:* runsaan salaattipöydän, valikoimaa vaikka muille jakaa* lämpimän ruuan useine lisukkeineen* kakun kanssa pikkuleipiä* alkoholittomat ruokajuomat* leivät ja levitteet* sovittujen ruokien esillelaitto uudestaan iltapalaksi* lautaset, aseet, tarjoiluastiat, lautasliinat jne.* kukat pöytiin ja noutopöytään, morsiusparin pöydän "extrakoristelu"* tarjoiluhenkilökunta (ei hlö- tai tuntirajoitusta)* kahvikonjamiinien tarjoilu, illemmalla boolin sekoitus* vain liinoista maksettiin erillinen pesetysmaksuMielestäni tämä kokonaisuus on OK, paljonkaan enempää en olisi ollut valmis maksamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkitukka Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 Kuulostaa aika hyvältä Rouhe.Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia Paakarista, Vehkolasta ja Räsäsestä, näistä Majakosken suosittelemista. Millaisia hintoja pitävät ja mitä hintaan kuuluu????? Majakoskelta kertoivat, että menu maksaa 30 euroa per pää... ja pidämme sitä aika kalliina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBird2006 Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Suosittelen Paakkarista. TODELLA hyvät ruuat. Itse isäntäväkikin on todella mukavia, nuoria kun ovat. Heidän kanssa pystyy suunnittelemaan vaikka mitä ja Katrilla varsinkin on ihan hyvä ideoita. Itse isäntähän (ilkka) on muistaakseni keittiöpäälikkö. Ruuat kyllä osaa tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipsuli Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Voi harmi kun tuo Paakkari on jo varattu meidän päivänä jollekin nopeammalle! > Mutta Räsäseltä ja Vehkalalta on tullut tarjoukset, tosin hermo menee Vehkalan kanssa kun s-postiin vastaaminen vie viikkoja. Oon miettinyt, että jos hääpäiväkin hoidetaan samaan malliin kuin s-postiin vastaaminenkin, niin ei hyvä.. Edellisellä sivulla on Räsäsen hinta meille.. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouhe Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Mulla ei ole noista Majakosken suosittelemista varsinaista "käyttökokemusta" (Paakkarista ei minkäänlaista), mutta aika negatiivinen fiilis jäi siitäkin vähästä. Vehkala ei koskaan vastannut mun tarjouspyyntöön, ja Räsänen laittoi allekirjoittamattoman sähköpostin tyyliin "tässä meidän vaihtoehdot, minkä valitset"! Olin siis laittanut tarjouspyyntöön oman menuehdotukseni ja kysyin paljonko sen toteuttaminen maksaisi. Muutaman viikon kuluttua tuli uusi sähköposti "no, oletteko valinneet jonkun menun"... Vastasin ystävällisesti, että mikäli saamani allekirjoittamaton sähköposti oli heiltä, en löytänyt vaihtoehdoista tarvettamme vastaavaa.Valitsimme siis pitopalveluksemme "ulkopuolisen" KM-Pitopalvelun, jonka toiminnasta en keksi mitään muuta kuin ylistettävää. Paakkari ei vielä valintaa tehdessämme ollut Majakosken yhteistyökumppani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipsuli Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 KM-Pitopalvelu.. Riittikö ruoka, oliko hyvää? Paljon teillä oli hinta per nassu? Täytyy varmaan vielä kysellä muista, kun en oikein ole tyytyväinen noiden kahden tarjontaan, nirso kun olen.. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouhe Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Moi TipsuliEdelliseltä sivulta löydät meidän tarjoilujen hinnan, ja mitä se sisälsi. Hintaan kyllä varmaan vaikutti se, että meiltä tuli omat lihat jotka Kirsti laittoi ruuaksi. Salaattipöydässä oli tarjolla myös kalaa ja broileria, kaikki kun eivät hirvenlihasta pidä.Ruoka oli todella hyvää ja sitä riitti iltapalan jälkeenkin kotiinvietäväksi.Yksi parhaista asioista oli se, että Kirsti hoiti paikalle myös kukat, ei tarvinnut itse juoksennella kukkakaupoissa. Järkihän siinä puuhassa kaiken muun keskellä olisi mennyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipsuli Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Joo, kyllähän mä sen olen nähnytkin tuolta sivulta.. Enpä älynnyt yhdistää samaan henkilöön.. Kiitos kuiteskin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caramelli Kirjoitettu November 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2005 Onko jollain kokemusta Marja-Leena Lyytikäisestä? Millaiset ruoat??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gg Kirjoitettu November 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2005 EI voi totisesti suositella!Tietoa on kyseisen henkilön erittäin ammattitaidottomasta tyylistä hoitaa ruuan laatu ym. ja aiheuttamat vahingot.Ota selvää, vaadi edellisten asiakkaiden yhteystietoja, ja kaikki kirjallisena suosittelen, ettei tule pettymystä. Teot puhuvat, eivät kauniit sanat. Toivottavasti te saatte ihanat häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppunen Kirjoitettu April 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2006 Föhr on kuulemma eläkkeellä jo Meillekin tulee Räsänen joten toivottavasti homma pelaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-assi- Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Hei!Olisiko kenelläkään muulla päivittettyä kokemusta Jyväskylän pitopalveluista?Föhr ja Iiskola ovat lopettaneet, mutta näistä muista?Itse olen ollut vieraana häissä, joissa tarjoulun hoiti Paakkari. Hoitivat tarjoilut kerrassaan upeasti ja ruoka oli erittäin hyvää! Tarjoilu oli toimivaa pöydässä oli koko ajan ruokaa ja täydentivät jatkuvasti pöytää. Kaikinpuolin sekä hääpari että vieraat tyytyväisiä!Kokemusta on vieraana ollessa myös Räsäsen pitopalvelusta. Tämä kokemus ei ollutkaan sitten niin hyvä.. Vieraat saivat odottaa, kun noutopöydässä ruoat loppuivat kesken.. Tarjoilijoita ei näkynyt missään ja keittön ovelta sai lähteä pyytelemään täydennyksiä. Muutenkin tarjoilijat olivat mielestäni kokemattomia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paula(Guest) Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Hei, onko kellään kokemusta Lehvosen pitopalvelusta? Olis kiva kuulla jos jollain jotain tietoo.Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ida1 Kirjoitettu July 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2006 Räsäsellä menee varmaan huonosti, ainakin ollut kauppalehden "mustalla listalla". En uskaltaisi ottaa sellaista, ettei vaan mene konkkaan tms. Mutta meillä oli häissämme 8.7.06 Tikkakoskelta P. Iiskola, jossa firmassa tapahtunut sukupolvenvaihdos ja hommat hoitui hyvin. Menu oli myös edullinen, 22€ per aikuinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetukka Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 Entä pitopalvelu Sojakka? Eilen vasta laitoin kyselyn ko. paikkaan ja jo tänään sainkin vastauksen Tämä aktiivisuus ainakin antaa jo todella positiivisen kuvan!! Häät vietämme toukokuussa 07 Majakoskella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viirukka Kirjoitettu August 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2006 Tällä palstalla on kovasti kehuttu tuota tikkakoskelaista Iiskolaa tämän pitopalvelun suhteen. Mistähän hänen yhteystietonsa löytyisivät?EDIT: Yhteystiedot löytyivätkin jo... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katjuska82 Kirjoitettu August 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2006 Heips!meillä on tulossa häihin poronkäristystä, ja ollaan saamassa se liha sulhasen työkaverilta. Nyt tarttiskin löytää pitopalvelu, joka osais valmistaa sen hyvin, ja kenties hyvittää hinnassa? onko kenelläkään kokemusta??!?!?!? Ja millainen se on se tikkakoskella sijaitseva Iiskolan (?) pitopalvelu? Onko joustava/ Hyvät ruuat? ja mitä niiden hinnat sisältää? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katjuska82 Kirjoitettu August 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2006 KÄÄK!!!Taidan olla myöhässä noiden pitopalvelujen kanssa! Joudun aikalailla itekseni soittelemaan ja päättämään pitopalvelun kun mies on viikot poissa, joten kyselenkin apuja...Mitä pitopalveluita olette käyttäneet ja missä hinnoissa pyörivät? Iiskolalle soitin, mutta oli jo varauksella meidän hääpäivälle. Tietävät vasta alkuvuodesta ovatko vapaana 070707..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenni81 Kirjoitettu August 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2006 Meille on tulossa pitopalvelu KM ja ainakin näin parin puhelun perusteella kehun. Tähän asti kaikki suunnitelmat on sujuneet ja hinta edullinen n. 25€/ hlö. Viikon päästä tapaamme Kirstin joten tiedän hieman enemmän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts