Guest Shaba Kirjoitettu October 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2007 Onko kokemuksia tästä pitopalvelusta tältä kesältä? Meillä vahva vaihtoehto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choko Kirjoitettu February 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2008 Meille on kanssa tulossa tämän kesän elokuussa kyseinen pitopalvelu häihimme. Valitettavasti täällä on aika paljon negatiivista txt siitä.Mutta minulla on ainakin hyviä kokemuksia kun olen ollut heihin yhteydessä. Lisäksi olen itse ravintola-alalla, ja olen myös itse tehnyt paljon pitopalvelukeikkaa, joten uskon ainakin huomaavani jos tulee jotain virheitä ennen häitämme. Ja ihan varmasti tulen kysymään jokaisen mieltäni askarruttavan asian heiltä.Palvelu on ainakin tosi joustavaa. Saatiin sovittua menú, niin että siinä on se normaali menú ja sitten tehdään itse ne kakut. Lisäksi, voimme tuoda tullessamme itse tehtyjä ruokia, ja he lämmittävät ne. Mutta toivottavasti saamme lisää kommentteja tälle palstalle. Ja lupaan itse kirjoittaa tänne lisää, ja ainakin viimeistään sitten häidemme jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Virvatuli Kirjoitettu October 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2011 Nostan tätä ketjua vähän. olemme saaneet aika hyvän tarjouksen Delicatesseniltä, ja kuulisin mielelläni tuoreita kokemuksia! Onko ruoka riittänyt, millaista se on ollut ja onko palvelu pelannut?-Virvatuli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2011 Eipä taida kovin suosittu paikka olla, n. 3 vuotta sitten on viimeksi joku kommetoinut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2012 Onko tuoreita kokemuksia? Erityisesti Klondyken juhlista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kokemuksien perään Kirjoitettu October 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2012 Kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts