Niiskuneiti2004 Kirjoitettu August 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2004 Ensi kesäksi suunnitellaan häitä ja nyt olisi hyvä pitopalvelu hakusessa! Onko jollakin hyviä kokemuksia pitopalveluista alueella Lohja-Vihti? Olemme tutustuneet Juhlaserviisin (Lohja) palveluihin, onko kokemuksia tästä pitopalvelusta? Otan ruusuja ja risuja mielelläni vastaan! Auttakaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anni27 Kirjoitettu August 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2004 katso jos täältä löytyisi jotain http://www.lohja.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anni27 Kirjoitettu August 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2004 Tälläisen löysin (ei kyllä ole mitään kokemusta)Kastrulli Juhla-LounaspalveluYhteystiedotKastrulli Juhla-LounaspalveluMineraalitie 1 08680 MUIJALA 019 388411Telefax 019 388411Matkapuh 0500 603435http://www.kastrulli.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anni27 Kirjoitettu August 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2004 Lisää löytyyEllan Kukka ja Pitopalvelu KyYhteystiedotEllan Kukka ja Pitopalvelu KyLaurinkatu 43 08100 LOHJA 019 324127Jantoniemen tilan juhlapalveluYhteystiedotJantoniemen tilan juhlapalveluJantoniementie 364 08350 ROUTIO 019 338287Juhlapalvelu Pirta-TuuliYhteystiedotJuhlapalvelu Pirta-TuuliLinnaistenkatu 6 08100 LOHJA 019 331268Pitopalvelu AuringonpaisteYhteystiedotPitopalvelu AuringonpaisteKeksijänkuja 1 B 10, 08350 ROUTIO 044 3747900 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiskuneiti2004 Kirjoitettu August 10, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2004 Nostetaan... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirame Kirjoitettu January 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2005 Hei Vihdin Puistolassa juhlineet - mistä tilasitte ruuat??Mirame Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuiskuli Kirjoitettu February 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2005 Suosittelen siuntiolaista Ekströms Cateringiä http://www.ekstromcatering.fi/. Todella ammattimaista palvelua ja erittäin herkullista ruokaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirame Kirjoitettu February 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2005 Tattis vinkistä Tuiskuli! Mirame Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meritahti Kirjoitettu February 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2005 Olen ollut yhdessä kahvitilaisuudessa jossa oli Juhlaserviisin kakku/voileipäkakku tajoilu, ei siis ruokaa. Kakut oli ainakin todella hyviä ja voileipäkakkukin oli tarpeeksi kostea. Tuon kokemuksen perusteella suosittelisin yritystä. Edulliset hinnat heillä näyttää olevan kun tarjoilijatkin kuuluvat hintaan. Yleensä nimittäin hlökunnan kulut nostavat ruokailukustannuksia huimasti. Itse olen mietinyt myös meidän häihin Juhlaserviisiä yhtenä vaihtoehtona.Jantoniemen tilaa en kokemukseni perusteella suosittelisi. Itse pyysin sieltä tarjousta ja siellä ei oltu kovinkaan kiinnostuneita (vaikka meillekin tulossa yli 100 vierasta, luulisi että raha kelpaisi!). Siellä ruva sanoi, etteivät ole kauheen kiinnostuneita, kun siinä on niin kova järjestäminen??? Niin, eikö se kuitenikin ole sitä mitä ne markkinoivat, juhlien järjestämistä?? :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiskuneiti2004 Kirjoitettu February 18, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2005 Me ollaan varattu nyt pitopalvelu ensi kesän häihimme juuri tuolta Juhlaserviisistä. Paljon olen kuullut sitä kehuttavan. Ja hinnat ovat mielestäni edulliset, kun katsoo, mitä kaikkea niihin sisältyy. Kannattaa käydä tutkimassa tarkemmin heidän kotisivuillaan:www.juhlaserviisi.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakri Kirjoitettu March 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2005 onko kenelläkään kokemusta hiidenveden pitomestareista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrisue Kirjoitettu March 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2005 onko kenelläkään kokemusta hiidenveden pitomestareista?Meille on tulossa Hiidenveden pitomestarit. Pidimme eilen palaverin ja oli erittäin asiantuntevaa palvelua. Teimme muutoksia ruokalistaan ja huomasi, että heillä on paljon kokemusta. Myöskin etuna on se, että he ovat ennekin pitäneet juhlia juhlapaikassamme, joten tietävät paikat ja samoin kuinka kaikki kannattaa tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmikuu2004 Kirjoitettu March 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2005 Heips !Suosittelen erittäin lämpimästi Vihdistä Pitopalvelu Saanan Salia, jota emmännöi Kirsti Leikkaa.Häämme pidettiin Vihdin Puistolassa. Palvelu erinomaista ja asiantuntevaa. Ruoka hyvää ja sitä oli varmasti riittävästi, syötiin vielä seuraavalla viikollakin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakri Kirjoitettu April 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2005 Kutrisue, laitatko häidenne jälkeen vielä kommentit Hiidenveden pitomestareista. Meillä häät vasta talvella ja ollaan alustavasti ajateltu heitä. Ainakin puhelimessa vaikuttivat tosi asiantuntevilta ja ennenkaikkea palvelualttiilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrisue Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Sopii nakri hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakri Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Iso Thanks ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrisue Kirjoitettu August 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2005 Mä en voi mitään muuta kuin kehua Hiidenveden pitomestareita. Ruoka oli aivan taivaallista ja aikataulukin petti, kun ihmiset eivät halunneet lopettaa syömistä. ;D Jos joskus vain tarvitsemme uudestaan pitopalvelua, niin otamme ehdottomasti tämän uudestaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrisue Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Pitää muuten vielä mainita, että he tekevät myös keikkaa Helsinkiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakri Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Kutrisue! Kiiitos kun muistit laittaa viestiä. Olen entistä vakuuttuneempi, että valintamme on oikea. Meilläkin varattuna Hiidenveden pitomestarit ja suunnittelupalaverin jälkeen tuli sellainen olo, että mun ei tarvitse huolehtia enää mistään tarjoiluun liittyvästä asiasta. Kaikki hoituu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrisue Kirjoitettu August 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2005 Kutrisue! Kiiitos kun muistit laittaa viestiä. Olen entistä vakuuttuneempi, että valintamme on oikea. Meilläkin varattuna Hiidenveden pitomestarit ja suunnittelupalaverin jälkeen tuli sellainen olo, että mun ei tarvitse huolehtia enää mistään tarjoiluun liittyvästä asiasta. Kaikki hoituu. Olette varmasti valinneet hyvän pitopalvelun! Jos tarvitsemme pitopalvelua joskus uudestaan, valitsen ehdottomasti tämän. Niin hyvää oli ruoka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paivip Kirjoitettu August 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2005 Mä komppaan tuota Juhlaserviisiä! ;D Ruoka oli Taivaallista ja sitä oli paljon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsuliina83 Kirjoitettu August 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2005 Oletteko tilanneet myös hääkakun pitopalveluilta? Mulla on hyviä kokemuksia Juhlaserviisistä, mutta en tiedä mimmoiset hääkakut heillä on. Ruoka ainakin maukasta ja palvelu pelaa..Haluiasin hääkakuksi esim. jonkun valkosuklaa tai muun kakun kuin perinteisen kermakakun..Tiedättekö onnistuuko pitopalveliulta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrisue Kirjoitettu September 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2005 No meillä oli ihan perinteinen vadelmakermakakku kostutettuna amaretolla ja se oli myöskin todella hyvää. Olisimme turhaan maksaneet jostain tosi hienosta kakusta, kun makuhan se on tärkeintä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
violetta Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 onko kenelläkään kokemusta Korpilounaan Liisa Nurmen ruuista??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsuliina83 Kirjoitettu November 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2005 Onko kellään kokemusta pitopalvelu Auringonpaisteesta? saimme sieltä todella hyvän kuuloisen tarjouksen mutta ei ole oikeen tietoa toimiiko heillä homma käytännössä..Sen olen kuullut että heidän ruoka on hyvää..olisi vielä kiva tietää toimiiko homma muutenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts