MotherLion Kirjoitettu February 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2013 Jenni88...Laitoin sullekkin privana helenan yhteystiedot Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy2014 Kirjoitettu March 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2013 Heippa! Laittelin tuossa ainakin seuraaviin pitopalveluihin tarjouspyyntöä: Emc-cafeVäänänenJuhlapalvelu HelenaLempeät eväätKatukahvilaPatarouvaOskarin kellariPitopataLounaskahvila KirsikkaKakkutaloLounaskahvila PataPitopalvelu SuviUnirestaHilikkuPihvitupa Yllättävää kyllä, suurin osa ei vastannut mitään. Liekö katsoivat minun olleen liian aikaisin liikenteessä (häät ensi talvena). Mutta hyviäkin tarjouksia tuli. Nyt arvotaan lähinnä Emc-cafeen ja Väänäsen välillä. Myös Helenan ja Lempeiden eväiden tarjoukset kuulostivat hyviltä! Heittäkääpäs vinkkejä tai kokemuksia kyseisistä pitopalveluista. Erityisesti kuulisin mielelläni Emc-cafesta, sillä siitä ei löydy oikein mielipiteitä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu March 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2013 Sama täällä... Pakko ens viikolla alkaa soitteleen ku ei just parhaista oo kuulunu mitään =( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskii Kirjoitettu March 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2013 Järjestin viime lokakuussa eräitä avajaisia Oulussa ja pitopalveluksi valikoitui Lempeät Eväät. Taina on aivan ihana ihminen ja osaa hommansa. Hän oli ihan täysillä mukana. Tarjouspyyntöön tuli vastaus nopeasti ja se oli selkeä. Siinä oli muistaakseni kolme menuehdotusta sekä hyvin eriteltynä, mitä mihinkin tuli (olin pyytänyt huomioimaan erikoisruokavalioita). Ennen tapahtumaan tavattiin Tainan kanssa ja kaikki sujui kitkatta, kuten myös itse tilaisuus. Tainalla on myös silmää esillepanoon ja ihania ajatuksia tarjoilun asettelusta sekä pöydän somistamisesta:) Ruoka oli todella hyvää ja sitä oli enemmän kuin tarpeeksi. Omien häiden suunnittelua tässä ollaan aloittamassa ja Lempeät eväät kyllä kärkijoukoissa ehdolla omiin juhliin! Hehkutan siksi, että olen aika tarkka ja ranttu akka, joten Taina lempeine eväineen teki todella vaiktuksen tähän naiseen:)) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsu123 Kirjoitettu May 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2013 Olisiko kellään tuoreita kokemuksia Aalto Cateringista? Olemme menossa Varjakan Kartanossa ensisyksynä naimisiin ja sieltähän tulee myäs pitopalvelukin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unenvarjo Kirjoitettu June 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2013 marsu123:Olin viime kesänä Kartanossa synttärijuhlilla, ja voin kyllä kehua ruokaa. Ruoka oli hyvää ja monipuolista. Henkilökuntakin vaikutti ihan mukavalta. Hinnoista tai muista järjestelyjutuista ei ole mitään tietoa, kun olin vain vieraan asemassa. Osaatko sanoa mitä hintaluokkaa tuolla elellään? Me ei olla vielä löydetty juhlapaikkaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu June 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2013 50+ euroa on kotisivuilla esimerkkimenut. Tilavuokra sisältyy hintaan. Buffet ja vähintään 30 henkilölle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zipe Kirjoitettu June 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2013 Hei Minäkin tarvitsisin Tuon pitopalvelu Helenan yhteystiedot, olisiko mahdollista saada yv:nä. Kiitoksia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu July 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2013 Priva viestiä laitettu Zipelle Lämpimästi suosittelen Helenaa, ruoat oli hyviä ja sitä jäi ylikin. Palvelu erinomaista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanta Kirjoitettu July 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2013 Tietääköhän kukaan, mistä saisi edullisesti paljon ruokaa, mielellään jotain etnistä, jonka voisi sitten itse järjestää buffet-pöydäksi. Hai Longiin soitin, sieltä tilataan annoksittain Take away-listalta, ja tuntuu että se kävisi liian vaikeaksi.. Haluaisin siis jonkun valmiin ja helpon buffet-pöydän, ilman tarjoilijoita tai edes kuljetusta, kunhan vain saa sitä ruokaa. Ajateltiin tilata jättipitsoja, sen lisäksi tarvittaisiin jotain muutakin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jammye Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Little New York esittelee ainakin paikan päälle tuotavaa tortilla-menujuttuaan 15 euron hintaan. Näin kertovat nettisivut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jammye Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Ja saisiko aloitteleva hääsuunnittelija tännekin pitopalvelu Helenan yhteystietoja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu July 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2013 Privaa laitettu Jammyelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennahuu Kirjoitettu July 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2013 Tännekin kelpais Helenan yhteystiedot. Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu July 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2013 Priva viestiä lähetetty JennaHuulle <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennahuu Kirjoitettu July 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2013 Onko kellään kokemuksia Pitojen Helmestä tai EMC cafen pitopelvelusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirabels Kirjoitettu August 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2013 Pitojen Helmestä on sen verran kokemusta, että olen käynyt siellä monen monta kertaa erilaisissa juhlissa ja aina on ollut hyvät ruoat olen myöskin tilannut joskus esim voileipäkakkuja paikasta ja tosi hyviä oli! Hinta ei ehkä oo kaikista halvin, mutta minusta hintansa arvoinen Itse Pitojen Helmen porukka on tosi mukavia ja ystävällisiä. Palvelu pelaa, voisin näin siis sanoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cirith Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Onko FLORENS / Taina Häkkilä tuttu? Luin tämän viestiketjun läpi enkä huomannut mitään kommentia pitopalvelu Florensista (kotipaikka Ii, toimii Oulun alueella,emäntä Taina Häkkilä). Neuvottelemme heidän kanssaan ja halusin kuulla kokemuksia suuntaan tai toiseen. Yt:Katja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RosalyRosie Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Häät on vuoden päästä elokuussa ja kovasti haluttaisi jo pitopalvelujuttuja suunnitella. Alkukesästä laitoin n. 15 pitopalveluun sähköpostitse kyselyä, ja tosi nihkeästi on tullut vastauksia. Bisketistä sanottiin, etteivät tee ensi kesänä häätarjoiluja ollenkaan Muutamasta todettiin, että olen liian aikaisin liikkeellä, kun taas sitten Väänäseltä tuli vastauksena, että päivä on jo varattu. Otapa tuosta nyt sitten selvää. Järki lähtee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veivi Kirjoitettu August 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2013 Joo Bisketti ei enää järjestä pitopalvelujuttuja ja Helenakin ilmeisesti lopettelee ens kesänä :/ Olis kiva kuulla lisää tästä Väänäsestä. Ja sitten muistakin vähän vähemmän täällä sivuilla kerrotuista pitopalveluista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
andie Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Meillä oli häissä Oskarin kellari. Ruoka oli todella hyvää ja palveluasenne kohdillaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Meilläkään ei vielä oo pitopalvelua ja häät vuoden päästä elokuussa. Minua haluttais hirveästi alkaa nyt laittaan niitä tarjouspyyntöjä, kun sovittiin jo keväällä että syyskuussa aletaan niitä kyseleen. Nyt tietenki sulho tuli flunssaan ja epäilen, ettei se jaksa ainakaan pariin päivään kiinnostua mistään häihin liittyvästä mutta parempi antaa sen parantua rauhassa ees muutama päivä, jaksaa sitten kuunnella minun hössötystäki paremmin tosin hieman pelottaa, että kaikki hyvät paikat on jo menny ja joudutaan kohta kokkaileen itte.Mihis kaikkialle niitä tarjouspyyntöjä kannattis laittaa? Bisketin saa unohtaa Mutta oon miettiny että josko Väänäselle, Helenaan (vai oliko tosiaan niin ettei sekään enää vuoden päästä tee?), Oskarin kellariin, Pihvitupaan, Pito Pataan, Birgitta Timoselle, Lempeille eväille, Oulun serviisille ja EMC-kafeelle. Oisko teillä ehdottaa vielä jotain muuta, ja tietenkin jos on joku, jolle ehottomasti ei kannata, niin seki ois kiva tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veivi Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Helenalle soiteltiin, ja kertoi ettei meidän syyskuisia häitä tee. Mutta saattaahan se olla että elokuussa vielä tekee, niin kannattaa soitella Täällä roikkuu lopullinen päätös vielä. Aattelin laittaa muutamaan paikkaan vielä pyyntöä. Emc-cafe, Lempeät eväät ja Aalto catering eivät vastanneet tarjouspyyntöön mitään :/ Liekkö päivä sitten jo varattu, mutta olis kiva jonkinlainen vastaus saada... Pitopalvelu Patarouvan ruokien kanssa ei muuten saa tarjoilla omia ruokia, niin jos tällanen on suunnitelmissa, niin kannattaa miettiä sitten jotain muuta pitopalvelua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Meille tuli emc cafelta sellanen viesti että kiitos ja tehään teille tarjous mutta koskaan ei sitte kuulunu mitään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu September 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2013 Nyt on tehty tarjoupyynnöt 10 paikkaan. Sitten vaan odotellaan, että josko edes muutama ois vielä meän päivänä vapaana, että saadaan valita mieluinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts