Korallikala Kirjoitettu February 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2005 Hillitön tuo sänky-rotikka!! Wau!! Koiranomistajana tiedän hyvin tuon näyn, koirat rötköttää selällään sängyllä -ja ehkäpä vielä kuorsaavat.. Koirattoman henkilön (tai hyvätapaisen koiran omisajan) mielessä saattaa käväistä hieman karumpi kohtalo koiralle.. ettei vain olisi kupsahtanut.. ;D Upea koriste, on taito näpeissä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Kirjoitettu February 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2005 Sulho haluaa meille ehdottomasti tämän kakunkoristeen Ainoa ongelma vain on, että sitä ei tunnu olevan enää missään myytävänä. Vihjailkaa, ystävät kalliit, jos joku tietää näiden myyntipaikkoja mielellään pääkaupunkiseudulta. Ja jos joku haluaa omansa myydä tai vuokrata, mulle voi laittaa viestiä privana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nauris Kirjoitettu February 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2005 Ajateltiin sitä Viivi ja Wagner-koristetta. On niin hauska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Kirjoitettu February 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2005 Olen nähnyt tuollaisia koristeita Stockholm -kaupassa Helsingissä. Käypä siellä katsomassa Tarkoititko mahdollisesti Stockmannia? Jos et, mistä kyseinen liike löytyy. Me bongattiin kesällä toi koriste Stokkalta, mutta ei hoksattu ostaa sitä silloin ja nyt ne on loppu, eikä lisää ole tällä tietoa tulossa :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taca Kirjoitettu February 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2005 Tarkoititko mahdollisesti Stockmannia? Jos et, mistä kyseinen liike löytyy. Me bongattiin kesällä toi koriste Stokkalta, mutta ei hoksattu ostaa sitä silloin ja nyt ne on loppu, eikä lisää ole tällä tietoa tulossa :-/Anteeksi, tarkoitinkin tuota Stockmannia! Mikä mua oikein vaivasi sillo, kun kirjoitin väärän sanan Ai eikö niitä myydäkään enää siellä? Harmi juttu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu February 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2005 Löytyi tällaisia ihania eläinaiheisia.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu February 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2005 Tälläsen tilasin britanniasta kimppatilauksena: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taca Kirjoitettu February 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2005 Löytyi tällaisia ihania eläinaiheisia..Voi miten ihania! Mistähän niitä löytyy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tiinamarita Kirjoitettu February 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2005 Meidän koriste on vielä haussa... varastosta löytyy yksi nalleaiheinen, jossa liilaa ja valkoista, kultaa ja helmiä, muttei se ainakaan meille enää tule kun oli avopuolisoni ex-häissä jo. Tässä linkki josta löytyy kuviahttp://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/pal...gi?00018232.cgi (Joutais vuokralle kenties, jos kiinnostusta niin viestiä mulle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu February 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2005 No nuo minun tuomat löytyvät siis sellaisesta nettiosoitteesta kuin http://www.helyn.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taca Kirjoitettu February 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2005 En jaksa ettiä täältä, mutta mistähän Minni ja Mikki-kakunkoriste löytyisi?? Kiitos tiedosta! ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkurinsessa Kirjoitettu February 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2005 mä en oo ajatellu koko asiaa...mutta kai minäkin sitten tuollaisen kakunkoristeen haluan! ;D maksavat vaan minusta hieman turhan paljon...varsinkaan kun en ole löytänyt vielä juuri sellaista jonka haluaisin.Ja Miksi noissa koristeissa on aina morsiamella vaaleat hiukset ja sulhasella tummat? Sulho on todella vaalea ja minä melkein eteläaurooppalaisen tumma, joten jos näette sellaisia, niin ilmoitelkaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi E Kirjoitettu February 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2005 Meillä sama "ongelma" kuin pikkuprinsessalla. Sulho vaalea kuin viikinki ja mä tumma kuin espanjatar. SELLAISTA KAIVATTAISIIN! Tarjoaisiko joku vuokralle ? Kohtuullista hintaa vastaan tietenkin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
villiviivi Kirjoitettu February 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2005 Olen jokseenkin päättänyt, ettei meille tule mitään muovikoristetta ainakaan. Mieluiten haluaisin vain (?) kukkia kakkuunkin Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkuli Kirjoitettu February 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2005 meille tämä: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tude Kirjoitettu February 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2005 Mä en kyllä ole nyt lukenut tätä ketjua alusta asti, mutta kaipailisin tietoa muumi ja niisku-neiti kakunkoristeesta. Tietääkö joku sellaisista onko niitä ja jos on niin mistä niitä saa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meri74 Kirjoitettu February 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2005 Täällä tehdään toiveiden mukaan esim. valokuvasta (Jakomäki, Helsinki): http://www.pitomer.fi/koristeet/koristeet.htmMeille teetettiin vuorikiipeilijäpariskunta [glb][glow=red,2,300]Maksoi 40 egeä. Tuolta sai myös apinoita, possuja jne. mm. Mika häkkisen Formula-auto oli tehty tuolla.[/glb] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nauris Kirjoitettu February 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2005 Täällä tehdään toiveiden mukaan esim. valokuvasta (Jakomäki, Helsinki): http://www.pitomer.fi/koristeet/koristeet.htmMeille teetettiin vuorikiipeilijäpariskunta Mitenkähän paljon maksaapi? : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäänainen Kirjoitettu February 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2005 Sulho haluaa meille ehdottomasti tämän kakunkoristeen Ainoa ongelma vain on, että sitä ei tunnu olevan enää missään myytävänä. Vihjailkaa, ystävät kalliit, jos joku tietää näiden myyntipaikkoja mielellään pääkaupunkiseudulta. Ja jos joku haluaa omansa myydä tai vuokrata, mulle voi laittaa viestiä privana Tuota koristetta löytyy myös Klaukkalan Viirin kauppakeskuksen Pussukka-kaupasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäänainen Kirjoitettu February 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2005 tämä Meille tulee myös juurikin tuo sama kakunkoriste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Kirjoitettu February 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2005 Kiitos Jäänainen Teit minut iloiseksi Heti aamusta soittelen Pussukkaan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-M Kirjoitettu February 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2005 Mä en kyllä ole nyt lukenut tätä ketjua alusta asti, mutta kaipailisin tietoa muumi ja niisku-neiti kakunkoristeesta. Tietääkö joku sellaisista onko niitä ja jos on niin mistä niitä saa?Muumi ja Niiskuneiti -hahmojahan on leluina myytävänä kaupoissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nasunalle Kirjoitettu February 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2005 Meille tulee kakun kunkuksi Ihaa... (koriste odottaa kotona)[img width=247 height=257]http://www.fantasiescometrue.com/POOHFRIENDS/POOHIMAGES/phfw.jpg Nasunalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipa Kirjoitettu February 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2005 Sulonen tuo Ihaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkitukka Kirjoitettu February 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2005 Luulempa että ellen löydä todella hienoa ja suht edullista, teen itse. Haluan että koriste on yksinkertaisen kaunis, tilaisuuden väreissä! Luulen että vaatii pientä harjoittelua cernit-massalla, mutta se on hauskaa!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts