Guest mujer Kirjoitettu May 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2004 Mutta saa nähdä kuinka moni sitä edes huomaa - en ainakaan itse muista yhtään kakunkoristetta niistä häistä missä olen itse ollut vieraana..Kyllä erikoiset yleensä jää mieleen. Ystävillämme oli Mikki ja Minni ja ne kyllä huomattiin. Oisko niin, että tähänkin on alettu vasta viime aikoina satsata, jopa noin hurjia summia kuin joku mainitsi, että ihan kuuskyt euroo koristeesta...hui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1982 Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 kertokaahan mistä noita kaikkia ihania koristeita saa? en ole eläessäni törmännyt kuin niin tavallisiin vanhoihin hääpari kakkukoristeisiin. Asun täällä peräpohjolassa, eihän täältä sellaisia voi löytääkään. Esim toi Neenan ja Memen koristeet oli ihania. ;D Kertokaa mistä niitä kannattais lähteä etsimään. En haluais sellasta tavallista ikivanhaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LeijonaKuningatar Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 Turkulaiset huomio huomio Mistä täältä Turusta saa hienoja kakkukoristeita? Onko joku ostanut Viiviä ja Wagneria? Ois kiva nähä kuvia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynni Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 En käsitä noita koristeiden hurjia hintoja, mä tein itse meidän koristeen ja tuli maksaa huikeat kolme euroa ja on nätti, vaikka itse sanonkin. Siinä morsian ja sulhanen ratsastavat omalla hepollansa yhdessä( meillä on oma hepo tai no viis hepoa ja tuo ratsatus ei ihan vierasta ole:)) Saattaa olla että laitetaan vielä hevosenkenkä koristamaan kakkukoristetta Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkruotsa Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 Meille tulee kakunkoristeeksi omasta mökkirannasta ohut kivi, jonka päälle morsiamen kummitädin kummitäti tekee kaksi keraamista valkoista joutsenta. Sopii saaressa vietettäviin häihin ja on "just meitä" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest She Manski Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 Tahtoisin Simpsonit-aiheisen.. Onko kenelläkään tullut vastaan..? ( suomessa, ei tarvitse välttämättä olla hääaiheinen)Täällä on tennispalatsin valikoimaa. En löytäny kyllä mitään kivaa Simpson-aiheista.http://www.kukunor.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LeijonaKuningatar Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 [glb][/glb]Almeliini! Oisko mahista saada kuvaa tänne foorumille koristeestanne? Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsanelain Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 Meille tulee sulhasen tarkoitusta varten väsäämä tosi magee ja hauska haltia(mä)-örkki(sulho) -juttu. Sopii loistavasti kun ollaan liveroolipelissä tavattu! ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada Kirjoitettu May 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2004 Mistä olette löytäneet nuo Viivi&Wagner koristeet? Aivan mahtavat, tahdotaan myös Netistä:http://www.comicsculptures.com/V_W_relieff..._relieffit.htmlHelsingissä näitä on (kuulemma) Kukunorissa, mutta liike lisää väliin kai aika reippaasti hintaa... Itse tilasimme netistä ja hyvä, nopea & luotettava oli toimitus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mujer Kirjoitettu May 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2004 Taaenpana tässä ketjussa on Ouluttaren laittama kuva nuoresta Margesta ja Homerista kakun päällä. Sellaisen tahtoisin! Mistähän löytäisi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maijulainen Kirjoitettu May 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2004 Meille tulee hääpukuiset pienet nallet. Tosi suloiset Link to comment Share on other sites More sharing options...
hihihihi Kirjoitettu May 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2004 Onko kenelläkään vinkkejä mistä saisi kakun päälle jotain nalle puhiin liittyvää?Olen ehdoton nalle puh -fani ja puh kakun päälle olisi ihan must!Nimimerkillä puh-pöhkö ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadetuuli Kirjoitettu May 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2004 Meidän koriste: Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmur Kirjoitettu May 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2004 Meillä oli tämmönen:Sama teema oli myös kutsukortissa ja hääviinipullon etiketissä. Koristeen tein itse cernit -massasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immu Kirjoitettu May 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2004 meille tulee halaavat keraamiset kissat. Kissoilla pienet punaiset sydämet kaulassaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susie77 Kirjoitettu May 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2004 haussa vielä....sulho tykkäsi hirmuisesti sellaisesta, missä sulho on lähdössä karkuun ja morsian vetää takin liepeestä takaisin... Hih!ne precious moments - figuurit on aivan älyttömän ihania!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pipana2 Kirjoitettu May 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2004 haussa vielä....sulho tykkäsi hirmuisesti sellaisesta, missä sulho on lähdössä karkuun ja morsian vetää takin liepeestä takaisin... Hih!ne precious moments - figuurit on aivan älyttömän ihania!!!Pirskaleen kallis vaan ...sellanen olis itelläkin mielessä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netteli Kirjoitettu June 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2004 Onko kenelläkään vinkkejä mistä saisi kakun päälle jotain nalle puhiin liittyvää?Olen ehdoton nalle puh -fani ja puh kakun päälle olisi ihan must!Nimimerkillä puh-pöhkö ;DTäällä ainakin muutama:http://www.apictureperfectwedding.com/pooh.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupossu Kirjoitettu June 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2004 Meille tulee tällaset :Ite tein cernit-massasta.Vielä harkitsen josko tuohon Puhin sydämeen kirjoittaisi jotakin, esim. nimet ja päivämäärä, tai sitten jotakin omaperäisempää... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyis Kirjoitettu June 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2004 Meillä oli 10 palavaa kynttilää, kymmenen yhteisen vuotemme kunniaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmur Kirjoitettu June 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2004 Pikkupossun koristeet on suorastaan IHASTUTTAVAT!! Upeaa työtä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupossu Kirjoitettu June 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2004 Kiitos murmur! Tosi kivat koristeet olit itsekin saanut aikaiseksi samasta aineesta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hihihihi Kirjoitettu June 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2004 Netteli: aivan ihania! Tosin harmittavan kalliita (mikäli valuutat oikein käänsin). Mutta kiitos ideasta; kokeilen tehdä vastaavat itse cernit-massasta. Tähän asti olen suunnitellut tekeväni nasun ja puhin, mutta jos tekisi kaksi puhia, ei mun tarvitsisi olla possu . Kiitos linkistä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shira Kirjoitettu June 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2004 Mistä olette Viivi ja Wagner -koristeenne ostaneet? Mä haluaisin myös sellaiset, mutta ei ole aavistustakaan missä moisia myydään. Lelukaupoissa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuoska Kirjoitettu June 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2004 sulho toi booliainesreissultaan tallinnasta tuliaisiksi (pyytämättä!) lasisen kakunkoristeen jossa kahden joutsenen kaulasta muodostuu sydän, hieno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts