Guest _Netta_ Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Meille tulee Mikki ja Minni Ja koska Mikki ja Minni ovat kakun päällä niin tulee meille myös tämmöset lasit ja lautaset Mä kun en juo kahvia niin ryystän sit mehua tai siideriä tosta lasista Ja morsiusneidoille menee noi 2 muuta lasia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokkimorsian Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Keltaiset kumiankat Loistava idea! Me tilasimme Viivin ja Wagnerin... sopii tyyliin ;D Aluksi pohdittiin kyllä pinkkiä prinsessakakkua (siis sellaista marsipaanikuorrutteista) ja päälle kahta marsipaaniporsasta, mutta olisi saattanut mennä liian kitschiksi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Netta_ Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Tässä meidän Mikki ja Minni-koristeista kuva: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hilda Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Meille tulee prinsessa ja sammakkoprinssi. Sammakko ostettiin valmiina, mutta prinsessaa sulho tekee paraikaa marsipaanista. Siitä on tulossa aika hieno! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkaset Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Meillä kokki tekee meille suutelevan joutsenparin Meilläkin oli sokerista tehty suuteleva joutsenpari, jonka valmisti silloisen työpaikkani kondiittorimestari. Hän teki myös marsipaanista ja suklaasta pari sellaista wanhaa palokypärää pöytäkoristeeksi.. (ne pari kypärää liittyivät meihin ikäänkuin symboliselta kannalta) Eikä maksanut mitään.. Saimme lahjaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkaset Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Jatkoa tai siis pientä korjattavaa edelliseen viestiini.. :-[ :-[Eli Teddygirl se kirjoitti aiemmin, että heillä on kokki tehnyt suutelevan joutsenparin.. ja minä laitoin vain vastinetta, että meillä taisi olla samanlaisesta kyse.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snowflake23 Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Hehee, mistähän tuollaisen sais! ;D ;D ;D Aika makee! ;Dwww.topsthecake.comSieltä vaan visa vinkumaan. 5€ +20€ postimaksua ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarikka Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Meille tulee Viivi ja Wagner Link to comment Share on other sites More sharing options...
-mustikka- Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 Viivi & Wagner meillekin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weera Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 Samoin meille - Viivi ja Wagner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jomppu Kirjoitettu January 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2004 Heips Netta! Mistä noita suloisia Minni ja Mikki hahmoja oikein saa? Tahtoo tuollaiset myös.... :-X ??? : ??? : Link to comment Share on other sites More sharing options...
DewyMeadow Kirjoitettu January 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2004 Jomppu!Mä oon nähnyt noita Mikkiä ja Minniä ihan ruokakaupoissa. Maxissa ainakin kerran näin ja muistaakseni myös jossain toisessakin kaupassa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 tämän tahtoo hän. Onko kellään tietoo mistä vois löytyä vai voiskohan itse väsätä??? Ihan kuin me. Olen sulkkia reilut 40 senttiä lyhyempi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehmikki Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 Meillä oli Viivi ja Wagner -koriste ja oli muuten tosi hauskan näköinen! Aiheutti vieraissakin hilpeyttä 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krs Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 Kultasuklaa Oy tekee kivoja suklaakoristeita.http://www.kultasuklaa.fi/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokkimorsian Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 meille tulee Viivi & Wagner figuurit!........ ja sama aihe toistuu myös mm. kutsujen postimerkeissä ja hääkarkeissa... on jotenkin osuvia nuo stripit (tosin kysyin mieheltäni ettei hänellä ole mitään sitä vastaan että hänen hahmo häissä on sika ;D)Hehe... meillä kanssa "leluhyllyllä" komeilevat häitä odotellen Viivi & Wagner... ja postimerkit olivat myös samat ;D Hääkarkkeja ei tuleman pidä, mutta tupakkahuoneeseen tulee tikkuaskeja, joihin tein Viivi & Wagner- etiketit (sarjakuvissa esiintyviä tekstinpätkiä). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Netta_ Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 Heips Netta! Mistä noita suloisia Minni ja Mikki hahmoja oikein saa? Tahtoo tuollaiset myös.... :-X ??? : ??? :Konditoriasta/kahvilasta/leipomosta voisit kysyä tai kattella ihan tavallisista kaupoista?Mä ostin ton Konditoriasta täältä Jyväskylästä... Mutta kyllä mä uskoisin että noita on aika monessa paikassa kaupan. Mä maksoin noista kahdesta koristeesta yhteensä 16 E. Tais olla mun eka hääostos 8) ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Höpöpupu Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 Pystyykö tuolta Kultasuklaalta tilaamaan ihan minkälaisia tahansa? Me ollaan haaveiltu kahdesta teekkarilakista joitten tupsut kietoutuis toisiinsa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparkles Kirjoitettu January 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2004 Pakko kai laittaa tänne mukaan meidänkin kakunkoriste kun ostin sen juuri eilen ja olen yhä siitä niin innostunut! (En kylläkään tiedä saako näitä Suomesta, sillä itse asun USAssa).Eli meille tulee tämä: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jomppu Kirjoitettu January 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2004 Kiitos tiedosta DewyMeadow ja Netta! Tänään vaan sitten duunin jälkeen kiertelemään kauppoja/marketteja/konditorioita. Eihän tällä hommalla kiire kyllä vielä ole, heinäkuulle asti aikaa, mutta olishan noi kiva nyt löytää. : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sissie Kirjoitettu January 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2004 Kakku on kokonaan valkoinen, päälle tulee punaisia ruusuja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BellaCat Kirjoitettu February 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2004 Monnax kirjoitti:Meille tulee pienet puiset kissat (keltainen ja violetti) hännät pystyssä.Samoilla linjoilla täälläkin, kissat kehiin (tai siis kakun päälle ) Ajattelin vielä askarrella toiselle kissalle hunnun ja toiselle pienen rusetin kaulaan Vai onko jo liian ällösöpöä... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nainen79 Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 Tervehdys! Osaisiko joku luetella ne Tampereen liikkeet, mistä kannattaa alkaa hakemaan kissa-aiheisia hääkakun koristeita? Tekeekö joku oppilaitos/yritys tilauksesta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 Tervehdys! Osaisiko joku luetella ne Tampereen liikkeet, mistä kannattaa alkaa hakemaan kissa-aiheisia hääkakun koristeita? Tekeekö joku oppilaitos/yritys tilauksesta? Varmaa tietoa ei ole , mutta Hatanpään valtatien ja Hämeenkadun kulmassa on pikkuinen kahvi-/herkkukauppa, jonka ikkunassa näyttää olevan vähän epätavallisempiakin kakunkoristeita.Kauppahallissakin on (kuulemma) leipomo-konditoria, jolla on hyvä koristevalikoima ja jotka tekevät marsipaanikoristeita tilauksen mukaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadetuuli Kirjoitettu February 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2004 Pystyykö tuolta Kultasuklaalta tilaamaan ihan minkälaisia tahansa? Me ollaan haaveiltu kahdesta teekkarilakista joitten tupsut kietoutuis toisiinsa... Valitettavasti ei pysty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts