AlmaA Kirjoitettu June 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2008 Meille tulee tää Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anttuli Kirjoitettu June 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2008 Meille tulee pieni, halpa ja täysin normaali koriste, City-marketista 5,90e. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sugi Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 (muokattu) Tällaiset koristeet, tiimarista Muokattu: July 4, 2008, käyttäjä: sugi Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiNasu Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Meille tulee jompi kumpi näistä.. molemmat löytyy mutta vielä ei päätöstä oo tehty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rymy Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Meille tulee ehdottomasti joku hauska koriste, sopii häiden rentoon tunnelmaan . Nuo Viivi ja Wagner -koristeet näyttävät ainakin kivoilta!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 ei näy sugin koriste ainakaan mulla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rymy Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 Kävin sitten saman tien tilaamassa sellaisen Viivi ja Wagner-koristeen . Olen ehkä aika ajoissa liikkeellä, mutta saadaanpahan sulhon kanssa mieleisemme koriste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Del Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 ei näy sugin koriste ainakaan mulla Taas näkyy mulla ainaki Ihania koristeita ootte löytäny! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jippis Kirjoitettu July 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2008 Meille tulee tämä Mikki & Minni-koriste. Löysin Huuto.netistä edullisesti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2008 (muokattu) meille tulee ehkä tämä, varmaks ei pysty vielä sanomaan onneks on aikaa miettiä Muokattu: July 21, 2008, käyttäjä: kiptur Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltsi Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Täällä aikasemmilla sivuilla oli kuva semmosesta tiffany-lasikoristeesta.. Onko kellään ollu semmosta koristeena kakunpäällä? Olis kiva nähdä lisää vastaavia.. oon netistä koittanu ettii, mut ei tuu vastaan.. Tuleva anoppi kun harrastaa noita tiffanytöitä, niin on lupautunu tekemään, jos vaan löydetään joku kiva malli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanna08 Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Tein itse meille hääkoristeen. Tuli tuommoinen hassu pari =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
t.ellu Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 (muokattu) Meille tulee myöskin tämä. Muokattu: July 17, 2008, käyttäjä: t.ellu Link to comment Share on other sites More sharing options...
marruska Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Mistäköhän löytyis Love is..-pari hääpuvuissaan? Löysin kyllä netin kautta pari leipojaa, jotka on sellaisia tehneet, mutta kiireet heilläkin, eivätkä ehdi.. Täytynee tehdä itse..hmm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessuno Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Meille tulee tämmöinen Wallace & Gromit-henkinen pariskunta ;DÓnko kellään tietoa tätä Wallace ja Gromit-pariskuntaa mahdollisesti sais? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mareca Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Meille tulee Kunnaksen koiramäen asukkeja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Tällainen se meidän sitten oli Link to comment Share on other sites More sharing options...
lostis Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 (muokattu) Meille tulee tälläinen Willow Treen kakkukoriste. Tää on ihana! Tarkoitus tilata myös samaan sarjaan kuuluvat vieraskirja ja valokuva albumi. Muokattu: July 22, 2008, käyttäjä: väiski Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku2009 Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Meille tulee samanlainen kun väiskillä.Oli pakko ostaa vaikka häihin onkin vielä reilu vuosi..Koristeessa on just oikeen väriset ja pituiset hiukset ja "puusta veistetty" look sopii meille täydellisesti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende08 Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Olisiko tuoreita vinkkejä mistä voi ostaa pääkaupunkiseudulta, lähinnä Helsingistä, hääkakun koristeita, ei verkkokauppa vaan joku mistä voi ihan paikan päältä hakea.Mistä esim. te Helsingissä asuvat olette koristeenne ostaneet? Kaksi viikkoa aikaa ostaa hääkakun koriste enkä enää netistä viitsisi lähteä tilaamaan...jos ei se sitten tulekaan hääpäivään mennessä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Meillä oli sisäpiirivitsin mukaisesti kakunkoristena bambi ja pesukarhu Kuvastavat siis mun + sulhasen ulkonäköä kuulemma. Eräs ystävämme oli suureksi yllätykseksemme ne hankkinut (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 Meille tulee Viivi&Wagner kakkukoriste Oli ensimmäinen minkä näytin sulholle ja se oli sitten siinä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meli Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 Meille tulee tämä, jossa 24K kultaukset :Tilasin Ebaysta kun siihen niin ihastuin vaikka olin hankkimassa alunperin jtn tosi halppis koristetta . Hintaa tuolle tuli 29€ postareineen. Vielä kun se kotiutuisi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hippie86 Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Meille tulee "custom made" eli meiän näköinen hääpari tehty marsipaanista..Ruotista haettu, sieltä saa 250 kruunulla (ei paljon!!) Tukholman Chokladfabrikenistä.. Se säilyy kauan jääkaapissa niin sitä voi hakea jos on menossa ennen häitä risteilylle SUOSITTELEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 ^^ Mun samantapainen on ihan täältä suomesta tilattu, saan sen sunnuntaina (tänään saanen valokuvan siitä). Tuo säilyy ihan huoneenlämmössä, sillä se on kuivattu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts