kohtapa Kirjoitettu August 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2013 Joskus löysin netistä sellaisen hääkakkukoristeen (ainakin näin muistelen), jossa sulhanen istuu tietokoneen äärellä ja morsian vetää tätä "nörttisulhasta" niskasta. Nyt en löydä kyseistä koristetta mistään ja se olisi juuri sellainen joka hääkakkuumme kuuluisi. Onko joku nähnyt kyseistä koristetta ja jos on, mistähän sellaisen saisin tilattua. Harmittaa kun ei tullut silloin tilattua sitä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukkukerho Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Mää en oo semmosta nähny mutta itsekkin kiinnostuin kyseisestä koristeesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
aivansama Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Etsyssä olen ainakin nähnyt sellaisia versioita, joissa mies pelaa konsolilla. Vois kai sieltä tietokonenördekin löytyä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
forget-me-not Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Tarkoitatko kenties jotain tämäntapaista? http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2053587.m570.l1313.TR0.TRC0.Xwedding+cake+toppers+computer&_nkw=wedding+cake+toppers+computer&_sacat=0&_from=R40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annas kun Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Mä laittaisin päällimmäisen sokerikuorrutteen/kerman tai minkä hyvään päällisen alle sellaisen metallisen "jalustan" (tai kai ne pahvisetkin grillivarras+pahvikiekko systeemit saattais kestää tuossa). Siis ympyrä jonka alla on kolme "tikkua" jotka tökätään kakkuun sisään Sitten kuorrute päälle ja koriste siihen sitten.. Tai näin oon ainakin itse haaveillut oman kakkuni päällistä mikäli päädytään johonkin koristeeseen joka ei tule esim. sokerimassasta tai muusta syötävästä Link to comment Share on other sites More sharing options...
kohtapa Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Kiitos kovasti! juurikin joku tuollainen se oli jonka näin! jesh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BusinessAngel Kirjoitettu September 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2013 Meille tulee just sokerimassasta/marsipaanista kakkukoriste. Ei haluttu ihmisiä, vaan sen sijaan kaks nallekarhua jollain hääsomisteilla, esim. morsiamelle huntu ja sulholle silinterihattu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu September 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2013 (muokattu) Minulla muutama idea itsetehdyistä kakunkoristeista; washiteipeistä tehty viirinauha tai samaisella teipillä koristeltuja puukirjaimia (en tiedä tulisiko siihen nimikirjaimet vai esim "love") ** Mode-huomautus: keskustelu jatkukoon: Hääkakunkoriste vol.2 alueella Yleistä somistuksesta ja teemoista Muokattu: October 24, 2013, käyttäjä: Tipzilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts