Helene Kirjoitettu June 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2009 Meille tulee tällaiset: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu June 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2009 ^Tein koristeet itse, ja pukujen mallit, hiusten värit ja kimpun väri ja malli on aika lähellä todellisuutta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasuliini Kirjoitettu June 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2009 Tuolta Now and Foreverista tilasin itse meille omat nimikirjaimet kakun päälle. Nyt en kumman vaan jostain syystä niitä tuolta sivuilta enää löytäneet, liekö loppu vai ei enää valmisteta? Olivat tosi makeat, hopeoidut ja oli kristalleja koristeena. 10cm korkeat ja oikeesti tosi hienot ja erillaiset! Soittamalla varmaankin selviää... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharon Kirjoitettu June 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2009 Meillä sulkki väsäsi itse kakunkoristeet muovailumassasta (semmoista valkoista töhkää, kuivuu ja kovettuu ilman vaikutuksesta). Kaksi pientä joutsenta, joiden kaulat muodostavat sydämen. Ne maalattiin ja lakattiin, tuli oikein söpöt. Siihenpä onkin sulkin askarteluinto jäänyt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisukka09 Kirjoitettu June 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2009 Löysin Mazarinesta pienen, suloisen ja kaiken lisäksi edullisen koristeen. Kiitos kaikille kommenteista! Yritän laittaa kuvan tähän: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Kirjoitettu June 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2009 Mä askartelin meidän kakun päälle tällaiset:Tässä tosin "morsiamelta" puuttuu vielä huntu päästä, lisäsin sen vielä lopuksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu June 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2009 Aivan ihana tuo pingviini pariskunta!! Itse olemme miehen kanssa metsästäneet sopivia Aku ja Iines-hahmoja kakun päälle jo varmaan puolisen vuotta, mutta mistään ei tunnu löytyvän edes niitä pikkufiguureja. Nettikaupatkin olen jo kahlannut läpi ja lähettäny saatavuuskyselyjä, mutta ei, ei sittään mistään löydy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 ^ Marru55, ainakin meidän kotikaupungin Anttilan lastenpuolella on pieniä Disneyn figuureja, aiemmin keväällä muistelen nähneeni Akun ja Iineksenkin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisukka09 Kirjoitettu June 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2009 Lisäänpä kuvan tähän gallupiinkin... Eli ensin ei ollut tarkoituksena tulla ollenkaan mitään koristetta, mutta totesin, että jotakin pientä kakku varmaan kuitenkin kaipaa näyttääkseen hääkakulta. Tällaisen yksinkertaisen pienen koristeen sitten ostin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solange Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Willow Treen "Promise". Ostin Brittien Ebaysta, postikuluineen hintaa tuli vain 25e! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikk Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Tänne tulee myös Willow treen yhdessä. <3 oli niin ihana kun näin, että oli pakko ostaa, ja todella aion pitää sitä häiden jälkeen esillä. Eihän sitä kakun päälle voi laittaa mutta pistetään siihen viereen tönöttämään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 ^ Kunpa vain! Se olisi tosiaan ollut ihan ykköstä Meidän mc-kaverit olikin tosi pettyneitä kun ne näki mekon alta mun kengät, eikä ne olleet valkoiset ajosaappaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerbera^ Kirjoitettu July 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2009 http://undyingluv.vuodatus.net/blog/612679juuri selailin koristeita ja eksyin tuolle sivulle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu July 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2009 Tässä vielä meidän Eddie figuurista kuva ihan äksönissä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielle Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Meillä oli tämä http://www.nowandforever.fi/index.aspx?typ...0&PPC=61413 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-...- Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 En mä kakunkoristeista tiedä, mutta mä juon nyt punkkua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu July 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koibito Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 Meillä on kolme vaihtoehtoa, mutta tämä varmaan olisi tulossa;http://www.vaivaton.com/product/1265-1-5293Aivan meidän tyyliä meinaan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
----- Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 (muokattu) x Muokattu: March 10, 2010, käyttäjä: Janique Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Elina Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 Meille tulee tämä. Ihastuttiin molemmat heti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Melina_* Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 Hei! Olen nähnyt moottoripyöräileviä hääpareja, mutta koira voi olla hankalampi. Kakunkoristeethan voi tilata myös ulkomaisesta nettikaupasta. Katso esim.http://www.caketoppers.com/http://www.weddingcollectibles.com/http://www.justcaketoppers.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mohnblume Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 Mielestäni helpoiten saat persoonallisen ja omannäköisen koristeen tekemällä sen itse. Meillä ei käynyt mielessäkään ostaa kaupasta valmista koristetta, siispä ostin muovautuvaa ja kovettuvaa massaa ja tein koristeen itse. Meillä elämään kuuluu suuressa osin musiikki. Itse olen pianisti ja laulaja, mies puolestaan on Rakennusmies. Hääkoristeeseemme sain pianon Nukkekotitarvikeliikkeestä, Sinooperista löytyi saha ja lapio. Kuva on liian iso, en saa ladattua sitä tänne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu July 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2009 hei kaikki kakunkoristeen etsijät!on aivan pakko jakaa tämä teidän kanssanne, sillä itse menin aivan pyörälle päästäni löytäessäni tämän ebay-kaupansieltä löytyy paljon, siis TODELLA PALJON (1400) erilaisia koristuksia kakkuun..ja kaikenlaista ei-niin-perinteistä myös..mm. disney, eläimiä, moottoripyöriä, muppets, simpsons, supermario.. mikäli tuolta ei löydy omanlaista, niin ei sitten mistään maistiaisena pari kuvaa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
torben Kirjoitettu July 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2009 Marsipaanipuoti on kiinni ja Sokerileipuri lomilla heinäkuun ajan. Muutama viikko olisi kuitenkin aikaa - onko tiedossa muita paikkoja joissa voisi teettää personaallisen koristeen? (Ei tarvitse olla syötävästä materiaalista välttämättä.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siny Kirjoitettu July 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2009 (muokattu) Väsäsin tänään tällaisen viivi ja wagner-kakunkoristeen ystäväpariskunnallemme kun he menevät naimisiin lauantaina. Toivottavasti tuosta nyt tunnistaa että siinä on viivi ja wagner. Ja koriste on siis marsipaaniin ja sokerimassan sekoitusta. muoks. älkää antako taustalla olevan sekasorron häiritä, kuva on vain pikaisesti otettu ennen kuin ehdin siivota koristelutarvikkeitani pois pöydältä. Muokattu: July 22, 2009, käyttäjä: Siny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts