ndnd Kirjoitettu September 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2005 Tilisanssia on täällä tosi moni kehunut, mutten löytänyt siitä vielä omaa ketjua. Tilisanssi on tulossa meidän häihin, mutta lähinnä kaipaan vinkkejä, mitä sortimentteja menuun kannattaa valikoida eli mikä vei kielen mennessään?Kesäkurpitsaveneet ovat kuulemma loistavia, mutta mikä muu maistui itsellesi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muiskis Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 Meillekin on tulossa Tilisanssi, joten vinkkejä otetaan mielellään vastaan ;DOnko muuten kellään ollut Tilisanssin nettisivuilla ollutta halvempaa menua? Ero on kaksi euroa, mutta ainakin mun mielestä myös tuo halvempikin vaikuttaa tosi hyvältä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 Pistin Tilisanssille tarjouspyynnön yli viikko sitten, eikä mitään ole kuulunut. Kauankohan kannattaa vielä odotella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mammeli Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 Mä odottelin Tilisanssin tarjousta viikon verran jonka jälkeen soitin: olivat jo varattuja meidän hääpäivälle :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muiskis Kirjoitettu September 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2005 Määkin soitin suoraan sinne Tilisanssiin. Niillä on kuitenkin aika tarkat menu-ehdotukset nettisivuilla, joista mielestäni sai aika hyvän kuvan hintatasosta. Tuollaisissa "kiireellisissä" asioissa kannatan muutenkin puhelinta, ettei tärkeä asia huku sitten sähköposti tulvaan. Saapahan senkin saman tien selville, että onko niillä yleensä tilaa, eikä tarvi turhaan odotella... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu September 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2005 Löytyisikö kenenkään arkistoista kuvia Tilisanssin juhlapöydistä ja kattauksista? Olen varannut Tilisanssin pitopalveluksi, koska ruokaa on kehuttu ylitsevuotavasti sekä täällä naikkareissa että muualla. Ainoa asia mikä mietityttää on kattaukset ym. visuaalinen puoli, koska Tilisanssin nettisivuilla olevat kuvat eivät ole mitään mairittelevia. :-/Kertokaahan kokemuksianne ja laittakaa kuvia vaikka privana, jos löytyy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mari-emilia Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Meille tulee kanssa tilisanssi, ja kaipailisin kovasti minäkin kuvia heidän kattauksistaan. Ajateltiin sulhon kanssa mennä joku päivä tilisanssiin ihan paikan päälle syömään ( niillä on myös lounasravintola), ja maisteleen vähän minkälaista ruokaa kyseinen yritys valmistaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Ajateltiin sulhon kanssa mennä joku päivä tilisanssiin ihan paikan päälle syömään ( niillä on myös lounasravintola), ja maisteleen vähän minkälaista ruokaa kyseinen yritys valmistaa.Minä kävin siellä syömässä keväällä. Ruoka oli ok, mutta miljöö oli aikalailla jämähtänyt 80-luvulle. Visuaalinen puoli on kuitenkin puoliruokaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndnd Kirjoitettu October 27, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Nosto, eikö kellään ole kokemusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu October 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2005 Meidän häiden ajankohta muuttui 5.8.06--> 29.7.06 jolloin jouduimme perumaan Tilisanssin :'(. Jos joku peruu 29. päivältä, voisiko ilmoittautua? Voisimme saada peruutuksen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndnd Kirjoitettu January 18, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2006 Taas nosto, jos joku tietäis lissee ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIL-LI Kirjoitettu January 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2006 Meillä oli Tilisanssi viime toukokuussa. TODELLA HYVÄ! Valitettavasti kukaan ei kai tajunnu ottaa kuvia kattauksista, mutta voin sanoo, että ne oli tosi kauniit. Valkoset kangaslautasliinat kuuluu hintaan, samoin pöytäliinat yms. Menuista voi myös yhdistellä omat mieleisensä ja pyytää myös heidän muista menuistansa ruokalajeja. Leni Hovivuori on asiantunteva ja varmasti kertoo oman mielipiteensä (jos ehdottomasti haluaa jotain, niin älkää antako periksi). Hinnaksi meille tuli näin yhdistelemällä 25e/hlö ja se sisälsi kaiken. Kakkukin vaihdettiin ja otettiin vanilja-juustokakku, jossa oli vadelmia päällä! NAM! Ruoka oli tosi hyvää ja sitä oli riittävästi. Mitään huonoa puolta en oikeastaan heistä osaa sanoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIL-LI Kirjoitettu January 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2006 Minä kävin siellä syömässä keväällä. Ruoka oli ok, mutta miljöö oli aikalailla jämähtänyt 80-luvulle. Visuaalinen puoli on kuitenkin puoliruokaa. Siis tää niiden lounasravintola on varmasti vähän sivubisnes, ei siitä kannata tehdä johtopäätöksiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu January 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2006 Siis tää niiden lounasravintola on varmasti vähän sivubisnes, ei siitä kannata tehdä johtopäätöksiä.Kiva kuulla! Olen Tilisanssin ruuasta kuullut vain hyvää, mutta edelleen tuo visuaalisuus mietityttää. Täytyy varmaan tähdentää sen tärkeyttä loputtomiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suosin Kirjoitettu January 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2006 Itse ainakin olen pitänyt heidän kattauksistaan. Niinkuin ruuastakin.Meille tulee myös Tilisanssi pitopalveluksi. Tänään sain sen varattua.Kokemuksesta tosiaan tiedän että ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Ja itselläni ainakaan esille panostakaan ei mitään pahaa sanottavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIL-LI Kirjoitettu January 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2006 Kiva kuulla! Olen Tilisanssin ruuasta kuullut vain hyvää, mutta edelleen tuo visuaalisuus mietityttää. Täytyy varmaan tähdentää sen tärkeyttä loputtomiin. Kukat saa ottaa kattaukseen myös itse Näin me tehtiin, kun haluttiin varmistaa, että koristeet ovat samantyylisiä kaikkialla. Tietty se vähän sit maksaa, mutta kyllä meistä ainakin kannatti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruma ankanpoikanen Kirjoitettu June 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2006 Heippa! Meille tulee kanssa Tilisanssi. Odottelen jo kovasti ruokia! :-) Toivottavasti kaikki menee hyvin, tyylikkäästi ja maukkaasti :-)Ja sen minkä haluan kaikille jotka tulevaisuudessa Tilisanssin valitsevat - kuten LIL-Li jo mainitsikin - JOS haluatte jotain niin pitäkää siitä kiinni. Tilisanssin Leni on TODELLA täpäkkä nainen ja veti ainakin tämän morsion suun mutruun hetkeksi suunnittelupalaverissa ;DMutta ammattitaitoa kuitenkin tuntuu löytyvän ja sitä arvostan että sanoo mitä mieltä on!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu July 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2006 Meillä kanssa Tilisanssi. Olin viime elokuussa yksissä häissä jossa oli todella hyvä ruoka ja tosi kauniisti katettu. Hääkakku oli aivan mahtavan näköinen-ja makuinen! ;D Siinä oli kolme tai neljä kerrosta ja päällä oli ruusuja ja murattia tippui ylhäältä alas, ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Type Kirjoitettu July 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2006 Meillä kans Tilisanssi kesällä 2007. Kertokaahan kokemuksia häidenne jälkeen. Että mitä erityisesti suosittelette. Erityisesti kiinnostaa toi lämmin puoli, kun ne ei aina osu oikein nappiin juhlissa, siis ainakaan muilla pitopalveluilla, joita on ollu. Kylmä ruoka onkin yleensä hyvää missä vaan. Ite voisin noista Tilisanssin esimerkkimenuista ottaa oikeestaan kaikki - lukuunottamatta mitään sillisysteemejä. Ite oon ollu viime kesänä karonkassa, jossa oli Tilisanssin tarjoilema kylmäruokapöytä. Kaikki oli hyvää! Yritä siinä nyt sitten valita parhaat päältä! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elli-05 Kirjoitettu July 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2006 Olin alkukesästä vieraana häissä, joissa oli Tilisanssin ruuat. Odotukset olivat nousseet kaiken kehumisen ja hypetyksen myötä aika korkealle, mutta hyvää kyllä oli, siitä ei pääse mihinkään. Mitään erityisen ihmeellistä ruoka ei ollut, mutta kaikin puolin maukasta ja moitteetonta. Sellaisia "vie kielen mennessään"-juttuja oli oikeastaan juurikin ne aiemmin mainitut kesäkurpitsaveneet sekä herkkusieni-pesto-parmesansalaatti. Paisti ei mun mielestä ollut mitään erikoista ja se tarjoiltiin kylmänä. Mutta siis kaiken kaikkiaan hyvää ja tasalaatuista. Esillepanosta sanoisin vielä sen verran, että itse tykkäsin kovasti siitä, että pöydissä oli valkeat pöytäliinat ja kankaiset lautasliinat. Toi enemmän juhlan tuntua! Noutopöydän koristelu tyllihörsöineen ja vaaleanpunaisine ruusuineen ei ollut mun makuun, mutta siihenhän voi vaikuttaa hankkimalla kukat ym. koristeet itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidiliini83 Kirjoitettu November 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2007 meillä olisi mahdollisuus varata tilisanssi meidän häihin vuonna 2009. en ole kysynyt tarjouksia paljon muualta, enkä muutenkaan tiedä pitopalveluista mitään, mutta houkuttelevaa on kuitenkin se että heidän hintoihin kuuluu kaikki: pöytäliinat, kangas liinat, astiat syömiseen ja tarjoiluun, tarjoilijat, kukka-asetelma buffapöytään ja muita koristeita. olen myös kuullut tilisanssista pelkkää hyvää. minulle on kuitenkin ehdottoman tärkeää että ruoka on kaunista, suussa sulavaa ja että esillelaitto on ammattimaista. haluaisin mielelläni kuulla lisää mielipiteitä heistä, kaikki ruusut ja risut, ja onko heidän kanssaan helppo tehdä yhteistyötä; ovatko he joustavia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndnd Kirjoitettu November 28, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2007 heidiliini83 Ota Tilisanssi, jos saat! Ovat hyvin hoitaneet meidän ja muiden pitopöydät, ovat joustaviakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidiliini83 Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 olemme nyt varanneet tilisanssin häihimme helmikuussa 2009! olen todella innoissani valinnastamme. vaikuttavat todella joustavilta ja ensimmäisestä puhelusta heidän kanssaan jäi tosi hyvä fiilis; olivat hyvin ystävällisiä. nyt vain suunnittelemaan menua lähemmin. odotan heiltä kyllä paljon, koska olen kuullut niin paljon hyvää heistä. toivottavasti emme joudu pettymään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appelsiini-Sonja Kirjoitettu December 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2007 Meille tulee myös Tilisanssi lokakuussa 2009 (kunhan vain saisin sen varausvahvistuksen postiin). Olen kyllä todella huojentunut, sillä isäni on kokki ja todella tarkka ruoasta. Mukavaa tietää että pitopalvelu osaa hommansa ja joustoa löytyy ;D Mulla on vähän huonoja kokemuksia erilaisten ruokavalioiden huomioimisesta, eri pitopalveluilla on vähän toisenlaiset ajatukset esim. gluteenittomasta ruoasta. Tilisanssin kanssa kyllä tiedän ettei ystävieni tarvitse viettää yötään vessassa vaan saavat ihan oikeasti ruokavalioonsa sopivat ruoat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadeina Kirjoitettu December 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2007 Meillä oli aiemmin varaus Tilisanssilta häihimme, mutta peruimme sen. Syitä oli monia, mutta saimme odottaa varausvahvistusta aikanaan miltei kaksi kuukautta (luvattiin parissa viikossa) ja kun soitin oli kuulemma juuri lähtenyt sinä päivänä postissa (just ihan varmaan). Erityisruokavaliot tuottivat hirveästi heille ongelmia. Pyysin koko menuuta ja kakkua (tai osaa siitä) gluteenittomiksi ja laktoosittomiksi ja ilmaisin haluni maksaa vaivasta lisää. Rouva (itse pääjehu) intti vain sitkeästi kuinka heidän menuunsa on jo vähälaktoosista ja jolloin kerroin tarvitsevani nimenomaan laktoositonta. Ei mennyt perille hänelle ero laktoosittoman ja vähälaktoosisen erosta. (Valitettavasti minun sukuni sen kyllä huomaa eli vierasmäärästä n. 70 hlöä on täysin laktoosi-intolerantikkoja ja n.10 keliaakikoita). Meidän kohdalla erityisruokavaliot eivät valitettavasti onnistuneet. Palvelu oli muutenkin meille kovin töksähtelevää ja hidasta, emme kai olleet tarpeeksi hyviä asiakkaita. :-? Sääli, ruoka kuulemma on oikeasti hyvää. Toivottavasti teille kaikki onnistuu hyvin ja sujuvasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts