Guest wiikkis Kirjoitettu August 5, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2002 Olen itse parturi-kampaaja, ja mielestäni lyhyisiinkin hiuksiin sopii kyllä tiara, kunhan se vaan todellakin on oikean kokonen ja huomaamattomasti kiinnitetty. Lyhyistäkin hiuksista saa ammattitaitoinen kampaaja ihmeitä aikaan mm. tupeeraamalla, lisäkkeillä,koruilla jne. Ei muuta kun rohkeasti käyttämään hyväksi kampaajan luovuutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DT Kirjoitettu September 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2004 Minäkin kuulun niihin lyhythiuksisiin morsiamiin, jotka tykkäävät lyhyestä. Tuntuisi oman persoonan vastaiselta laittaa lisäke ja nuttura yhdeksi päiväksi. Sittenhän se ei olisi enää minä tai ainakaan minun tyylini. Oma tukkani pörrötetään sporttisesti hääpäivänä. Se sopii yhteen puvun ja kukkien kanssa. Pyysin kampaajaa tekemään ns. biletukan ja olin harjoitukseen tyytyväinen. Edelliskerralla ei leikattu päältä enää hirveästi, jotta päälakea saadaan vähän kohotettua.Jos puku vaatii klassisuutta, saahan sitäkin lyhyeen esim. lisäämällä tukkaan pieniä helmiä tms. tai panta/tiara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madde Kirjoitettu December 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2004 Minun kampaajani ehdotti, että tehdään suoristusraudalla korkkiruuvikiharoita (polkkatukkaan). Kiinnitetään suortuvia pinneillä ikäänkuin nutturaksi, mutta todellisuudessa siinä on vain kiharakasa. Pinneillä kiinnitettynä tukan ei tarvitse yltää oikeasti nutturalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippileena Kirjoitettu December 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2004 Kyllä lyhyistäkin hiuksista saa varmasti upean näköiset suurta päivää varten. Pienillä hiuskoruilla, helmillä, tiaralla, kukilla jne. saa heti juhlavuutta kampaukseen. Niin ja sitten kannattaa miettiä hiustensa väriä (ja leikkausta), että josko vaikkapa uusi sävy toisi uutta ilmettä ja ryhtiä hiuksiin. Jokatapauksessa olisi kyllä kiva nähdä enemmän kuvia lyhyistä hiuksista, joten laittakaapas niitä tulemaan! Uudet ideat ovat aina paikallaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaitsu Kirjoitettu August 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2005 Hyvä ketju!! Tarvitsen itsekin ideoita kakkoshäitä varten, tekisi mieleni nimittäin pätkäistä hiukset... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mia-Martina Kirjoitettu January 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2006 Osaisiko joku antaa hyviä vinkkejä lyhyehköjen hiusten kampaukseen ja koristeluun? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roosula Kirjoitettu May 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2006 Hei! itse kampaajana voin sanoa, että lyhyetkin hiukset voidaan muokata tämän päivän aineilla ja tarvikkeilla ihan miten tahansa. Olen kyllä aina ihmetellyt sitä, miksi niin monet haluavat kasvattaa hiuksiaan ennen häitä, jos muuten kuitenkin on lyhythiuksinen? jotenkin tuntuu koomiselta, että häiden jälkeen kuitenkin palataan lyhythiksiseksi useimmiten..en nyt halua tietenkään provosoida yms., mutta minulle on muutaman kerran käynyt asiakkaan kanssa niin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu May 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miss Neiti Kirjoitettu June 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu July 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu September 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu December 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuLi Kirjoitettu August 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2007 Ajattelin lähinnä tuota kakkoskuvaa, mutta tuo ykköskuva tuli näköjään pakosti mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appelsiini-Sonja Kirjoitettu August 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuLi Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Itselläni ei ole enää tällä hetkellä aivan lyhyt tukka, mutta "korvapolkka" kuitenkin. Enkä halua yhtään pidempää. Olenkin ajatellut käännätyttää hiusten latvat ulospäin ja laittaa tiaran, mikä juhlavoittaa kampausta. Jos joku on katsonut Satuhäät-ohjelmaa, niin Tiinan ja Jannen häissä oli morsiamella juuri minun tyylinen asukokonaisuus ja kampaus (hiukset ovat kyllä pidemmät, mutta toimii myös lyhyemmissä hyvin). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu October 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu November 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2007 Mulla oli oikeasti lyhyet hiukset, näin kivasti ne sai laitettua: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uuno urheilija Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Löytyiskö lisää kuvia kampauksista, jotka on tehty tosi lyhyille hiuksille ja joissa hiukset on ikään kuin pörrötetty? Eli ei mitään sliipattua kampausta.. Sellaisia joissa on joko käytetty tiaraa, pantaa tai muita hiuskoruja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 Mitenkäs, kun on noita tosi nättejä hengettömiä, missä on vaikka mitä koristeita, kiviä tms. Saako niitä laitettua lyhyisiin hiuksiin? Pinnin joutuu jokatapauksessa laittamaan pään suuntaisesti (pitkiin hiuksiin sen vois työntää nutturan sisään). Että siis kun koriste on pinnin päässä, eikä sivulla. Onkohan tää ymmärrettävästi selitetty...?Vai onko joku löytänyt jostain pinnejä joissa koriste olis sivulla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anou Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 Polkkapituiseen tukkaanTuntuu myös, että morsiamen lyhyitä hiuksia saa vapaasti kommentoida tyyliin "Oho, onpas sulla lyhyet hiukset!". Ihan kuin morsiamena olemiseen kuuluisi itsestään selvänä pitkä tukka! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaum Kirjoitettu June 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2008 Jos haluu vähän trendikkäämpää klassisen sijaan, niin kannattaa tsekata Curator Uk ja UK Hairdressers. Noista löytyy mm. Tony&Guyn, Antoinette Beendersin ja Sanrizzin mallistot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myinen Kirjoitettu December 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2008 (muokattu) Laitetaanpas kampauskuva tännekin. Hiukseni olivat siis ...öö..hyvin epämääräisen mittaiset, mutta lyhyet kuitenkin Ikinä en olisi uskonut, että niistä saisi noinkin muhkean kampauksen. Muokattu: December 31, 2008, käyttäjä: Myinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mammuska Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Ihania kampauksia löytyi!Mahtavia ideoita sain omiin lyhyhin hiuksiin hääpäiväksi..! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissSnookie Kirjoitettu August 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2011 Aih , miten kauniita kampauksia !! Löysin itsellenikin juuri sopivan tyylin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
:-) Kirjoitettu August 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2011 Hääkampauksien hinnat näyttävät aika hurjilta näin lyhythiuksiselle. Ottavatko kampaajat siis saman hinnan pitkien hiusten ja lyhyiden hiusten hääkampauksista? Mitään kummallisia ei olisi tarkoitus tehdä eikä tähän pituuteen semmoisia saisikaan. Onko kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts