katjuuza Kirjoitettu April 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2007 Elikäs siis sellaista mikä tulee kampaukseen. Ihan tarkkaan en tiedä miten se kampauksen sekaan laitetaan, mutta ei mun tarvitsekaan tietää... ;D Siis lisäkkeistä kysymys Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choko Kirjoitettu January 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2008 Minäkin olisin kiinnostunut näistä. Olen miettinyt samoja, ja juuri Tallinnasta, koska siellä ne ovat varmaan halvempia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nourahia Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Tallinnan hinnoista en tiedä mutta nykyään saa jo nauhaa ihan edullisesti suomestakin täyspuntti noin 70e , puoli punttiakin riittää kampauksesta riippuen , ja voihan kampaukseen vuokrata kampaajalta hiukset. Yleisesti morsiammet on kuitenkin ostaneet hiukset lopuksi itselleen. ( eli kampaaja ostaa ne etukäteen, katsotaan värin ym..mukaan, esikäsitellään kampausta varten , itse kampaus ja sitten vinkit miten on helpoin itse käyttää myöhemmin hiusta.)Näin Ot ;-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueSun Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Heissuli vei!Ajattelin tehdä ennen häitä oikein tehoreissun Tallinnaan ja laitatuttaa samalla hampaat ja kynnet kuntoon häitä varten . Onko kokemuksia naapurimasta, mistä saisi kauniit ja ammattitaidolla laitetut geelikynnet ja missä kannattaisi valkaista hampaat? Hampaiden valkaisussa kiinnostaisi myös hinta ja metodi, jolla valkaisu tehtiin (sekä tietenkin, oltiinko lopputulokseen tyytyväisiä ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vierailija Kirjoitettu May 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2008 Moikka!Muakin kiinnostaa toi hampaiden valkaisu.Missä Tallinnassa tai Suomessa?Paljonko maksaa?Tekevätkö "huonoihin" hampaisiin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teetuli Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 surffailin myös samaa asiaa ja googlen kautta löysin et pidennys maksaisi 300-450 euroa koko päähän...kynnet ajattelin myös laittaa ja nyt varmasti hampaat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feisty Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Kaipailisin apua myös Tallinnan kaunistautumisreissuun! Eli mistä saisi samalla kerralla kasvohoidon, geelikynnet ja suihkurusketuksen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2010 (muokattu) Kiinnostaisi tietää saako virosta jostain liikkeestä ostettua aitohiusnauha teippipidennöstä ja minkä hintaluokan juttuja ne siellä on?olen tässä kovasti googlettanut ja yrittänyt selailla firmoja mutta pitäis sit laitattaa kiinnikkin ne siellä ja hintaa reissulle kertys vähintään 400€(siis hiukset + laitto kampaamossa kiinni) suomesta saa kuitenkin hiuksia 160€ ja laitto ei muutamaa kymppiä enempää tee..kertokaa kokemuksianne ja paikkoja mistä niitä voisi saada?? kiitos jo kovasti kaikille etukäteen! Muokattu: February 18, 2010, käyttäjä: camotar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiira Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Itse ostin teippipidennyksiä hairmaililta joka sijaitsee ihan sataman vieressä rottermannissa..Maksoin 65cm hiuksista jotka on monivärisiksi raidoitettuja ja siksi erikoisia ja vähän hintavampia 145e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts