Lainie Kirjoitettu March 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 Suosittelen, että käyt läpi tuota Millainen kampaus- ketjua ja otat vaikka yksärillä yhteyttä niihin, joiden kampaus mielyttää. Monillahan näkyy paikkakunta. Kannattaa kuitenkin toimia nopeasti. Monet suositut kampaamot ovat erittäin varattuja aina lauantaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Lila_ Kirjoitettu March 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2010 Minulle teki häämeikin Minna GMC-studiolta. Hän tuli hääaamuna kotiimme, ja meikkasi myös kaasoni. Voin vain suositella Minnaa, hänen tekemästään meikistä tuli todella kaunis, ja lisäksi hän oli erittäin ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Saga_ Kirjoitettu March 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2010 Hiustaivas Hiustaivaan Marika teki kampaukseni ja Laura meikin. Aivan upeaa! Aikataulut pitivät, meikki ja kampaus kesti hyvin ja olivat juuri sellaiset kuin toivoinkin. Ja kaikki tämä saman katon alta.Kävin Marikalla pari kertaa ennen varsinaista h-hetkeä. Hän leikkasi, värjäsi, teki tehohoidot ja luonnosteli kampauksen etukäteen. Varsinaista koekampausta ei siis tehty, enkä sitä kaivannutkaan. Koemeikki minulle tehtiin. Hinta oli mielestäni varsin kohtuullinen, yhteensä 230 euroa koemeikin kanssa. Hiustaivas tekee aika paljon kampauksia ja meikkejä lehtikuvauksiin ja näytöksiin. Ammattitaitoa löytyy.Suhkurusketuksessa kävin muuten Bella Centerissä Espoon Matinkylässä. Homma toimi oikein hyvin ja siistiä jälkeä saivat aikaiseksi. Olin varannut suihkurusketuksen Elegia Day Spasta, mutta minulle soitettiin edellisenä iltana, että suihkurusketuskone on rikki. Loppu huvin, kaikki hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GSM Kirjoitettu March 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2010 eipä paljoa auttanut.. kovasti on kyllä nättejä kuvia jne, mutta ei kovin monia paikkoja vaan suositella.. tai siis, että mtn paikkaa ei suositella, eikä hintojakaan oikein mainita.. rupeaa vähän tuskastuttaa jo kun näyttää siltä että olen letinreuhka levällään sitten hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu March 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2010 Mä tarkoitin, että kun löydät kampauksen josta pidät, niin otat tähän henkilöön yhteyttä tämän foorumin kautta yksityisviestillä. Sitä kautta voit kysyä hinnoista ym. yksityiskohdista. Yksityisviestin voi lähettää klikkaamalla fooruminimeä. Moni varmasti kertoo mielellään tuota kautta tarkempia tietoja. Ainahan voit myös käydä vaikka päiväkävelyllä Helsingin keskustassa tai vaikka Punavuoren suunnalla. Siellä on lukemattomia kampaamoita, jotka varmasti osaavat kertoa millaisia kampauksia ovat tehneet ja mikä on hintahaarukka (monissa paikoissa morsiuskampauksen hinta on merkittynä hinnastoon seinälle tms,). Näet myös millaiselta paikka näyttää, mistä voi päätellä jotain paikan tyylistä ja siitä minkätyyppisiä kampauksia tekevät. Vaikka ammattilainen tietysti yleensä osaa tehdä kaikenlaisia. Yleensä hääkampauksen hintaan kuuluu myös koekampaus. Voit siis otattaa sellaisen jo nyt tässä vaiheessa ja jos et ole tyytyväinen, ehdit vielä vaihtaa paikkaa. Tsemppiä täydellisen paikan metsästykseen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
masilino Kirjoitettu May 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2010 (muokattu) Mitä paikkoja Helsingissä (miel. keskustassa/lähellä keskustaa) on sellaisia, joista saisia. meikin ja kampauksen samasta paikastab. olisi tarpeeksi henkilökuntaa kaunistaa yksi morsian ja 4 kaasoa? Kaikille ei välttämättä tule meikkiä, mutta jos 5 kampausta ja mun meikinkin tekee, niin ei se ihan hetkessä mene, joten pitänee olla useampi penkki+tekijä.c. tekisi taidokasta ja koko päivän kestävää laatujälkeä, me siis kaikki häiden aikaan 25-28 vuotiaita.Stage 11 ja Hiustaivas tällä hetkellä vahvimmilla, tosin tuo Hiustaivaskin on hiukan kauempana, kun koko hääjuttu on ihan keskustassa+meidän valmistautumispaikka. Mutta kyllä sinne nyt meikkiin ja kampaajalle päästään autolla helposti jos se on parempi. Häät siis kesällä 2011 joten vielä aikaa, mutta koska meitä on näin monta, ajattelin olla ajoissa liikkeellä!Ehdotuksia? Muokattu: May 22, 2010, käyttäjä: masilino Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu May 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2010 Onko kukaan käynyt Stockalla häämeikissä? Mainostavat hää- + koemeikkiä yht. 75€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ötökkä Kirjoitettu May 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2010 Hei!Yksi tyytyväinen morsian otti suihkurusketuksen Espoon Matinkylän Bella Centerissä ja kampauksen Ruoholahden Hiustaivaan Marikalla. Kampaus oli hieno, kestävä ja kehuttu. Laskin muuten, että vedin yöllä kampauksesta sitä purkaessani kaksi isoa valkkia, pitkän hiuslisäkkeen ja 85 pinniä !Erityiset kiitokset meikkaaja-maskeeraaja Riina Laineelle, joka oli heti samalla aaltopituudella, kuunteli toiveita (niitä hämärämpiäkin, "tee tosta kohdasta kovempi ja tosta pehmeämpi") ja teki aivan upean meikin, joka tuntui omalta ja kesti koko illan hikitansseineen kaikkineen. Riina tuli tekemään meikin juhlapaikalle ja meikin teon ajan oli ihana rauhoittua hetkeksi ja höpötellä Riinan kanssa. Riina sai myös "meikattua" hienosti ja huomaamattomasti sulhasen ja bestmanit (joilla olisi kaljut muuten kiiltäneet ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu May 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2010 Suosittelen lämpimästi Nina Orellia (http://www.ninaorell.fi/). Todella rautainen ammattilainen ja voi laittaa meikin lisäksi myös hiukset. Teki mulle todella kauniin häämeikin ja ihanan kiharakampauksen, jotka kestivät moitteettomina koko päivän. Neuvotteleva ja jutteleva ote ja todella oikeassa hommassa asiakaspalvelijana. Bonuksena hyvät kahvit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest durasel Kirjoitettu May 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2010 heiAjattelin tänne kertoa että mulla on huono kokemus tästä meikkaajasta Minna Nordströmensin hän oli hävittänyt yhteystietoni,etsin sitten hänen tietonsa ja hän ottikin sitten yhteyttä s.postilla,sitten taas odottelin että milloin hän taas ottaisi yhteyttä (oli luvannu soittaa)eipä kuulunut joten soitin sitten itse,ja selitteli että on ollut kipeenä...sovimme koe meikki ajan ja paikan eipä ikinä tullut eikä vastannut puheluun vaan paiskas luurin kiinni,laitoin tekstiviestin eikä siihenkään kommentoinut..joten en voi suositella häntä ei ainakaan osaa pysyä aikataulussa..tässä on firman nimi ja hänen titteliExquisite Lashes & Nvey Eco maahantuonninvastaava ja kouluttajaCompetition&Sales CS OyRekolantie 5501400 VantaaPuh:0207-433 545Email:[email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memme Kirjoitettu July 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2010 Olisikohan kenellekään kokemuksia Helsingissä toimivasta Salon Pasifiquesta? Ainakin heidän sivujensa perusteella paikka olisi täydellinen morsiamelle ja kaasoille..meikit ja kampaukset samasta paikasta . Olisi nimittäin tarvetta löytää paikka mistä saisi kaikki samalla kertaa ja useammalle ihmiselle kerrallaan. Jos jollain olisi antaa vinkkiä edellä mainitusta tai jostakin muusta niin kiitollisena otan sen vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu August 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2010 Nostellaas tätä ketjua vähän Olisko lisää suosituksia?? Hakusessa paikka josta saa meikin ja kampauksen eikä mitenkään tuhottoman kallis. Myös se kiinnostaisi miten aikaisin nämä paikat ottavat varauksia ensi kesälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
albergina Kirjoitettu September 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2010 Minakin suosittelen Nina Orellia. Uskomattoman kaunis meikki ja ihana kampaus, jopa mun lattatukalla! Kaikki ihastelivat kokonaisuutta. Nina kuunteli mita halusin ja niista sovelsi parhaansa mukaan ja upea lopputulos, joka kesti koko illan ja kampaus oli viela aamulla nukutun yon jalkeen upea. En voi kuin kehua!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saras1 Kirjoitettu September 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2010 Minakin suosittelen Nina Orellia. Uskomattoman kaunis meikki ja ihana kampaus, jopa mun lattatukalla! Kaikki ihastelivat kokonaisuutta. Nina kuunteli mita halusin ja niista sovelsi parhaansa mukaan ja upea lopputulos, joka kesti koko illan ja kampaus oli viela aamulla nukutun yon jalkeen upea. En voi kuin kehua!!Minulle myös varattuna Nina Orellia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&N Kirjoitettu October 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2010 Minun häänutturan ja -meikin teki Johanna Vaara Velvetissä Helsingin keskustassa. Johanna on todella sympaattinen ja ammattitaitoinen ja teki juuri sellaisen lookin kuin halusinkin. Niin kampaus kuin meikkikin kesti virheettömänä aamuöyhön asti 230 euroa maksoin (sis. koekampauksen ja -meikin)Kannattaa varata aika hänelle viimeistään puoli vuotta ennen (jos kesälauantaista on kyse)! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amppeli Kirjoitettu October 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2010 Suosittelen todella lämpimästi Hiustaivasta. Meitä oli 4 kaunistautujaa, kaikille meikki ja kampaus, ja hyvin toimi saman katon alla. Olin todella tyytyväinen kampaukseen ja meikkiin ja niitä kehuttiin valtavasti. Oikeastaan juhla alkoi jo kampaamossa. Olin jännittynyt sinne mennessäni, mutta rennot työntekijät ja tietysti ihanat läheiseni karistivat jännityksen samantien. Meillä oli kuohuviiniä mukana ja heiltä sai oikeat lasit käyttöön juoman nauttimiseksi. Kun ensi kerran tarvitsen juhlameikkiä tai -kampausta, soitan varmasti tänne! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu November 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2010 Suosittelen todella lämpimästi Hiustaivasta. Meitä oli 4 kaunistautujaa, kaikille meikki ja kampaus, ja hyvin toimi saman katon alla. Olin todella tyytyväinen kampaukseen ja meikkiin ja niitä kehuttiin valtavasti. Oikeastaan juhla alkoi jo kampaamossa. Olin jännittynyt sinne mennessäni, mutta rennot työntekijät ja tietysti ihanat läheiseni karistivat jännityksen samantien. Meillä oli kuohuviiniä mukana ja heiltä sai oikeat lasit käyttöön juoman nauttimiseksi. Kun ensi kerran tarvitsen juhlameikkiä tai -kampausta, soitan varmasti tänne!Hiustaivaaseen olin yhteyksissä, mutta heiltä ei vielä ensivuoden aikataulua ollut tiedossa. Palaan asiaan varmasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmetCat Kirjoitettu November 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2010 Tällänen tarjous olis viel CityDealissä kolmisen tuntia voimassa. (Päivän diili:Upeana juhliin! Säästä 88,00 EUR - juhlameikki ja -kampaus M&N Imagessa vain 60,00 EUR (norm. 148,00 EUR) ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanna Kirjoitettu November 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2010 Hyvä rakennekynsi paikka Nail Care Lis ensiluokkaiset rakennekynnet Nail Care Lis eteläranta 10 , pääse helpsoti 3T ratikalla suoraan oveen eteen, löytyy myös parkkipaikkoja. Nyt uudet kynnet(akryyli tai geeli) 95 euro , 31.12.2010 asti! Kynsientekija on ammattilainen-taiteilija, tehnyt 5 v (Rita).Suosittelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu December 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2010 En tiedä onko kukaan vielä ehtinyt, mutta itse voisin suositella Riina Lainetta! Todella mukava ja ammattitaitoinen meikkaaja ja kampaaja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu December 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2010 Olisko kenelläkään kokemusta rakennekynsien laitosta Itäkeskuksessa olevassa Salon Urjansson -liikkeessä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minnal Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Kauniit ja kestävät kynnet saa sieltäwww.lj-beauty.com Terv,Minna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu January 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2011 Minulle kampauksen ja meikin teki Pinkki Paplarissa Anita. Oli aivan mieletön meikki ja kampaus! Suosittelen siis ehdottomasti! Sijaitsee Taka-Töölössä, Stenbäckinkatu 10. Kuvia ei vielä oo, mutta voin laittaa kun saan... Käyn Anitalla normaalistikin leikkauttamassa ja värjäyttämässä, mahtava persoona ja tosiaan taitava! Kotisivut.Kynsistä tuli todella kivat ja ne kävin hakemassa California Nails -nimisestä paikasta Hakaniemestä. Siltasaarenkatu 12. Myös ripsien pidennykset otin täällä. Edullinen paikka ja ainakin itse tosiaan olen todella tyytyväinen molempiin! Kotisivut. Anerina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielina Kirjoitettu January 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2011 Suosittelen todella lämpimästi Hiustaivasta. Meitä oli 4 kaunistautujaa, kaikille meikki ja kampaus, ja hyvin toimi saman katon alla. Olin todella tyytyväinen kampaukseen ja meikkiin ja niitä kehuttiin valtavasti. Oikeastaan juhla alkoi jo kampaamossa. Olin jännittynyt sinne mennessäni, mutta rennot työntekijät ja tietysti ihanat läheiseni karistivat jännityksen samantien. Meillä oli kuohuviiniä mukana ja heiltä sai oikeat lasit käyttöön juoman nauttimiseksi. Kun ensi kerran tarvitsen juhlameikkiä tai -kampausta, soitan varmasti tänne!Hiustaivaaseen olin yhteyksissä, mutta heiltä ei vielä ensivuoden aikataulua ollut tiedossa. Palaan asiaan varmasti Minäkin olen kysellyt meikkaus- ja kampausaikaa tuolta, mutta kovin huonosti heihin saa yhteyttä. Se saa miettimään, uskaltaako tärkeänä päivänä luottaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu January 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2011 ^Niin... Ajattelinkin nyt häämessuilla katsella josko löytyisi sopiva kampaaja sieltä. Katsotaan mitä löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts