Guest Chardonnay Kirjoitettu October 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2007 Mä olen saanut oivan avun tummiin silmänalusiin lumenen valokynästä, jonka alle laitan peitevoidetta ja päälle tietysti meikkivoiteen. Ja joka kerroksen väliin puuterikerros. Pysyy taatusti, ainakin omalla meikkivoiteella ja puuterilla, ja tulos näyttää valokuvattunakin hyvältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
va-del-ma Kirjoitettu November 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2007 en voi elää ilman: sisley phytocerns (silmänympäryshoito+kevyt sävy)olo on kuin vampyyrin morsiamella ilman tätä tuotetta!muutaman vuoden tummuus poistui jo ensimmäisen käyttöviikon aikana enkä ole koskaan törmännyt yhtä riittoisaan tuotteeseen.värejä on useita eikä tämän tuotteen lisäksi käytetä päivällä muita silmänympärystuotteita.arvokas. (muistaakseni 50 euron luokkaa) MUTTA jokaikisen sentin arvoinen.suosittelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 Palailen kertomaan täydellisen silmänympärysvoiteen/peiteaineen metsästyksestä. Biothermin Forget it ei mulla toimi, se on aivan liian kevyt mun silmänalusilleni. Oon kokeillut kahta Helena Rubinsteinin peitevoidetta (joista toinen oli peräti jokin intensive!) mutta eivät toimineet. Tähän mennessä paras apu on löytynyt Maybellinen Non-Stop peiteaineesta. Sekään ei silti peitä täydellisesti.Otin onkeeni siitä näytteiden pyytämisestä ja nyt kaappi on puolillaan pieniä näytepurkkeja ;D Tällä hetkellä kokeilussa Estee Lauderin Night Repair -silmänympärysvoide. Ei ainakaan kovin dramaattisia muutoksia ole vielä tapahtunut, kerron sitten kun oon käyttänyt vähän pitempään (nyt viikon verran). Pari muutakin näytettä on odottelemassa, Lancomen ja Biothermin tuotteet (joiden nimiä en nyt muista). Eräs myyjä sanoi, että tuotteesta näkee vaikuttaako se kun sitä lakkaa käyttämästä. Tahtoisin kyllä huomata muutoksen muutenkin :Kyselenpäs viisaammiltani tuosta valokynästä. Mua se ei ole koskaan auttanut, mutta oonkin aina laittanut sen meikkiin päällimmäiseksi. Pitäisikö se siis laittaa esim. peitevoiteen alle, jolloin se tois mukavasti kirkkautta? Vai kuinka? En viitsis ostaa turhan päiten, jos se ei sittenkään toimi. Tai ehkä pyydän vaan näytteitä Nuo Skindoctorsin ja Sisleyn tuotteet taidan vielä tarkastaa, jospa todella löytäisin sen täydellisen silmänympärystuotteen Tää on hankalaa, kun se mikä sopii toiselle ei välttämättä ollenkaan sovi toiselle. Jatkan etsimistä. muoks: kertokaa vielä, mistä noita sisleyn tuotteita voi ostaa? Onko jollain ketjulla vai vaan kosmetologeilla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuLi Kirjoitettu November 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2007 Kiitos shallan, kun tulit kertomaan kokemuksistasi. Itselläni jäi tuo täydellisen voiteen metsästys, kun jotenkin ajattelin ettei sitä kuitenkaan löydy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kullannuppu2364 Kirjoitettu November 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2007 ^ Vinks, mulla on itselläni käytössä tällä hetkellä vaihteeksi ihan Body Shopin suojaava peitevoide. Toimii tosi hyvin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu November 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2007 Metsästys jatkuu... Nyt on testissä Skindoctorsin tuote, ja alkaa näyttää siltä et sekään ei auta... Osaako kukaan kertoa mistä Sisleytä voi ostaa? Se alkaa olla viimeinen toivo :'( Oon löytänyt pari ihan hyvää peitetuotetta, sitä Body Shopin kynää ajattelin vielä testata, mutta kun mikään tulos ei tunnu kestävän paria tuntia kauempaa. Millähän ne sais kestämään kauemmin? Onko kellään ideoita? :-? Noh, en vielä luovuta, vaan jatkan etsintää. Raportoin taas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kullannuppu2364 Kirjoitettu November 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2007 ^ Huomio, Body Shopilla on kaksi peitevoidetta, kynämäinen (teroitettava) joka on aika paksua silmänalusille mutta erittäin pigmenttipitoista, sekä tämä mikä mulla on nyt käytössä, mikä on stick-muodossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu November 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2007 Kiitos vinkistä, kävinkin tänään kurkkimassa Body Shopissa ;D Taidan sieltä jommankumman ostaa, kunhan taas rahatilanne sallii - vaikka eivät kyllä kovin kalliita olekaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 Itse kokeilin jos jonkinlaiset aineet, eikä mikään auttanut. Paras kokeilemani tuote tähän mennessä on Joe Blascon Orange Highlight. En oo ihan varma onko se tarkotettu tähän käyttöön, mutta toimii Se ei oo sävyltään punainen vaan vähän oranssihtava ja se myös heijastaa valoa. Tuote on aika kallis, pieni purnukka n 3o e, mutta riittoisa. Kannattaa pyytää näyte, että saa kokeilla. Koska kuten jouduin huomaamaan samat tuotteet ei sovi kaikille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhsammakko Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 On aivan pakko itsekin tulla kommentoimaan aihetta...Elikkäs, itseäni huolettaa se mistä löytäisin loistavan ammattimeikkaajan, joka TODELLA saa peitettyä ne harvinaisen tummat silmänaluset? Onko kokemuksia? Itselläni silmänaluset ovat hyvin tummat, koska verisuoneni kuultavat sinisinä ihon läpi ja ilman meikkiä näytän kuolemansairaalta..Itse osaan meikata silmänaluset piiloon, mutta muuten en osaa tehdä hienoa ja koko päivän kestävää meikkiä. Eli kohtalotoverit, suositelkaa hyvää meikkaajaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivana Kirjoitettu September 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2008 Mulla on toiminut tummiin silmänalusiin seuraava rutiini aamuisin:ensin alle lumenen time freeze- viilentävää silmänalusvoide puikkoa, vähentää turvotustasitten YSL:n Touche D'eclat -meikkivoidetta. Sitä siis levitetään pakkauksessa olevalla siveltimellä. Tähän meikkivoiteeseen on sekoitettu valokynää eli se on samaan aikaan peittävä ja ihon sävyä kirkastava ja heleyttävä (heijastaa valoa). Tätä sivelen myös nenän pieliin ja silmäkuoppa-varjoihin.Sitten lopuksi vähän päälle läpinäkyvää mineraalipuuteria.Kestää kauniina koko päivän:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Luin koko ketjun läpi ja pää on ihan sekaisin kaikkien ohjeiden jälkeen. Eli, mikä nyt oikeasti on se paras järjestys laittaa meikit naamaan, jos käytän valokynää, peitevoidetta (esim. Joe Blasco), meikkivoidetta ja puuteria?Ja osaisiko jo neuvoa että miten sitä valokynää oikeasti pitäisi laittaa? Tumman kohdan päälle vai alle? Jos laitan päälle niin korostaako se sitten sitä tummaa? Entä jos laitan alle, niin tuleeko mulle sitten panda-silmät? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 up! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts