snudipudi Kirjoitettu November 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2003 Mun lempparituoksu on Tommy Hilfigerin TOMMY GIRL, että se on luultavimmin se mitä tuoksuttelen hääpäivänäni tai sit (mitä myös ilmeisesti päivänsäde tarkoitti) Yves Rocherin Romance Evidence....ihana, naisellinen tuoksu!Sulho roiskii ;D päälleen Hugo Bossia....mmmmmmm, mikä tuoksu!siinä kyllä voi olla morsmaikulla vaikeuksia pysyä pystyssä alttarilla,hihii, on nimittäin sen verran vetoava tuoksu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sputnik Kirjoitettu December 1, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2003 Laura Biagiottin Laura on ihan ehdoton! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marina78 Kirjoitettu December 4, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2003 Ralp Laurenin Romance. Ehdottomasti BEST!!! :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolibri Kirjoitettu December 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2003 Mulla on 3 vaihtoehtoa:Chanel no 5 (ikiaikainen suosikki)Diorin Diorissimo (tämän hetken tuoksu)Chanelin Chance (uusi ihastus).Vielä en ole päättänyt. Todennäköisesti tuo Diorissimo. Tuoksujen valitseminen on mulla aina vähän vaikeaa, kun astmaatikkona pitää olla tarkka, ettei tuoksu ärsytä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
potero Kirjoitettu December 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2003 Rakastan Salvador Dalin Dalissime-tuoksua, tosin se on myös minun arkituoksuni. Pitäisi ehkä mennä kauppoihin vähän tuoksuttelemaan... En tiiä kyllä. Päädyn kuitenkin vaan taas johonkin Dalin tuoksuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NKS Kirjoitettu December 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2003 Diorin J´adore Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenkka Kirjoitettu December 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2003 joko Hugo Bossin Woman tai Ralp Laurenin Romance, molemmat sulhon ostamia ja molemmat tykätään tuoksuista kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hissu Kirjoitettu December 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2003 Ralph Laurenin Glamourous tuoksui meidän häissä ja sulholla Hugo Bossia *nuuh* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnakaisa Kirjoitettu December 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2003 Mulla on vaikee valinta... siis melkeinpä minkä vaan voin hankkia, mutta... vaikeeta... mä olen hajuvesifriikki ja kaapista löytyy monta... lisäksi pääsen tukuista ostamaan hajuvesiä (ym. kosmetiikkaa) tukkuhinnoin...Miracle on mielestäni vähän turhan yleinen, joten sitä en ainakaan... Cliniquen Happy ja Happy Hearts ovat suosikkejani, mutta käytän niitä jo nyt usein... Hankalaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anastacia Kirjoitettu December 16, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2003 Oh...oikein leijui ilma sakeana erilaisia tuoksuja kun näitä lueskelin:) Rupesin itse miettimään myös kysymystä, yllättävän vaikeaa!!! Mulla kun on kahtiajakautuneena kaksosena muutama hyvinkin erilainen lempparituoksu...oon oikea junkie tässä(kin) asiassa...*huoh*Voimakkaista rakastan:Thierry Mugler - AngelJean Paul GaultierLolita Lempickasekä Anna Suin uusin, en muista nyt nimeä...ja kevyen raikkaista:Cliniquen HappyEscadan mikä tahansa kesätuoksuChanelin ChanceLaurenin RomanceGucci Rush 2ymsyms...apua noita on paljon ihania.... Ja samaa tuoksua sitten koko sarja suihkusta alkaen:)Miehille on ihania tuoksuja kyllä myös, Hugo Bossin perustuoksu vie jalat alta, hyviä myös Calvin Kleinin Crave, Romancen miesversio ja Escadan Sentiment.Eikun testailemaan ja tuoksumaan!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seline Kirjoitettu December 20, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2003 Minä tuoksun (kevyesti) hääpäivänäni Nina Riccin Premier Jour-tuoksulta. Tuoksun olin päättänyt jo etukäteen lukuisten eri tuoksujen testailujen perusteella ja sain vielä edullisesti näin joulun alla, kun 35 € hintaan sisältyi 30 ml parfyymia ja 50 ml vartalovoide samaan sarjaan. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Emmi** Kirjoitettu January 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2004 Guccin Rush on minun valinta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utti Kirjoitettu January 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2004 Olen siis erilainen nuori.. En aio saada päänsärkyä suurena päivänä, enkä aiheuttaa astmakohtausta vierailleni, joten en aio luultavasti käyttää hajuvettä ollenkaan! Luitte aivan oikein. Toivottavasti kukaan vieraistakaan ei pilaa minun päivääni kaatamalla koko pulloa päällensä. Ymmärrän kyllä niitä jotka käyttävät hajuvettä - maltillisesti.Ilonpilaaja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulle Kirjoitettu January 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2004 Kaapissa olisi Biagiottin Lauraa (tosin aika vanhaa, joka pitäisi heittää pois - murun suosikki, joten tarttis ostaa uusi), Salvador Dalin DaliMix, l'eau par Kenzo ja Armanin White:a sekä Maniaa. Ensimmäinen ja viimeinen ovat aika vahvoja, joten ne saattavat jäädä väliin. Haaveilen CK:n Eternitystä, joten saapa nähdä, hankinko sen hääpäiväksi...Toivoisin kultani laittavan Ralph Laurenin Extreme Polo Sportia, mutta sitä kun ei saa enää mistään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikke Kirjoitettu January 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2004 Yleensä käytän jotain näistä neljästä:Dali/Dalissime, DalimaniaEscada Ibiza HippieGivenchy Hot couturenyt niihin on tullut vähän kyllästyminen,tai ne on muuttuneet arkituoksuiksi, jotem hääpäivää varten pitäisi löytää jotain uutta.Hiukan kutkuttaisi Kenzon tuoksu, en muista nimeämutta samanlainen pullo kun Flowerissa paitsipunaisena. Osaako joku auttaa, nimi on unohtunu.. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deanna Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Käytän normaalisti (juhlissa) CK:n Eternityä, joka on mun ehdoton all time favorit Mutmut, idea erityisestä hääpäivätuoksusta kyllä kiehtoo, täytynee ainakin haistella nuo muut CK:n tuoksut läpi, niissä tuppaa olemaan sitä jotain... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maukku Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Minä olen sellainen kukkaistuoksujen ystävä, viimeksi kartutin varastoani Hugo Bossin `Woman´tuoksulla.Suurena päivänä ajattelin suihkuttaa ylleni Ralph Laurenin `Romancea´. Se on ollut suosikkini siitä lähtien, kun markkinoille tuli...vei ainakin minulta jalat alta...toivottavasti myös sulholta.Varastoa ajattelin hääpäivää ajatellen täydentää Romance-vartalovoiteella ja dödöllä, jotta kokonaisuus olisi täydellinen.Sulholle ostin joululahjaksi hääpäivää ajatellen Chanelin `Platinum Egoiste´dödön + vartalosuihkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myrskytuuli Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Meille tulee häätuoksuksi Emporio Armanin Night She ja Night He Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyis Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Häät ovat jo takana, mutta pakko tulla tänne kehumaan ihanaa talvista tuoksua, johonka nenäni on jäänyt koukkuun (nuuskin taukoamatta käsilaukussa olevaa näytettä) ;D : Se on Givenchyn HOT Couture Edt.... mausteinen, vadelmainen, makeahko. Käyttäisin iltatuoksuna, kun haluaisin jotain erikoisempaa.(Huom! Saman niminen Edp on ihan eri tuoksu, joten testatkaa Edt) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyis Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Lisäys edelliseen: pitkäaikainen suosikkini on ollut Chanelin Mademoiselle ja häitä varten ostin Chanelin Chancen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CeriInTheMist Kirjoitettu January 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2004 (muokattu) Itse olen käyttänyt vain (ensimmäinen kunnon parfyymini) Jean Paul Gaultierin The Fragile. Pidän ko. tuoksusta, mutta tiedä häntä ostanko uuden kun tuo loppuu vai vaihdanko johonkin muuhun. Pidän tuollaisista mausteisista ja mystisistä tuoksuista, enkä juurikaan tiedä hajuvesistä tuon taivaallista. The Fragilenkin sain ilmaiseksi. Kun kaupassa olen katsonut tuon hintaa, niin olen harkinnut jotain muuta. Mutta hyvästä kannattaa maksaa. Muokattu: November 12, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henu_82 Kirjoitettu January 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2004 En tiedä vielä,mutta aion ostaa sille päivälle jotain aivan uutta tuoksua enkä käytä sitä aikasemmin ollenkaan vaan vasta häissäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miiku Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 (muokattu) Mulla on nyt Escadan Sentiment, sain reilu vuos sitten murulta joululahjaks. Siitä riittänee vielä muutamaks kuukaudeks, noin 1,5 vuottahan nää tuotteet säilyy hyvinä avaamisesta.Nyt ostin laivalta Escadan Ibiza Hippien, sen avaan vasta häitä varten. Se on ihana!Pidän myös Escadan Magnetismista, mutta sitä ei laivalla ollut mutta tuo Hippie oli (vaikka on kausituoksu ja muualta sitä en ole löytänyt) joten ostin sen.Mä oon aikamoinen Escadan tuoksujen fani. ;DMurulle vois ostaa yllärilahjaks miesten Escadan Sentimentin. Taivaallinen! Muokattu: November 12, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Prouva Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 Mä sain päähäni, että meillä pitää olla samaa hajua hääpäivänä. Joten nyt tuola vessan kaapissa komeilee pullo miesten Romancea ja minun pulloni odottaa vielä kaupassa... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sissie Kirjoitettu January 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2004 Jotain näistä mitä muutenkin käytän päivittäin: Jean-Paul Gaultier - Fragile Christian Dior - Addict Emporio Armani - Night She Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts