ShellToe Kirjoitettu September 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2011 Minulle tulee ihana Annick Goutal;n Un Matin d'Orage. Rakastuin tähän aiemmin keväällä ensi nuuhkaisulla ja häitä varten tilasin vartalovoiteen täydentämään tuoksua. Annick Goutal:n nettisivu kuvailee tuoksua näin: Japanese garden after the rain : a fresh and dewy scent, when the sun's rays are piercing the balmy mist that rises from the rain-drenched earth.Time is suspended. Fine droplets shimmer on buds and white flowers. A gentle breeze carries the scent of gardenia, veiling the garden in a delicate sensuality.Floral, fresh, white flowers (Sicilian lemon, green perilla leaves, ginger, magnolia, jasmine Sambac, Indonesian champaca)Miehelle puolestaan tulee englantilainen klassikko Penhaligon's Blenheim Bouquet, joka on hänellä ollut käytössä jo jonkin aikaa. Nettisivu kuvailee tuoksua näin: Created in 1902 and taking its name from Blenheim Palace the seat of one of England's most respected bloodlines, Blenheim Bouquet is a bracing mix of citrus oils, spices and woods. Inhaling Blenheim Bouquet today it is hard to imagine it was created over one hundred years ago. It is a fragrance that has continually adapted to every twist and turn of its existence. Blenheim Bouquet is discreet, sensual and immaculately turned out with a flash of heritage flourish.HEAD NOTESLemon, Lime and LavenderHEART NOTESBlenheim Bouquet has no heart notesBASE NOTESPine, Musk and Black Pepper Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASHS Kirjoitettu September 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2011 Mä laitan ihan samaa arkituoksua, ku aina ennenkin... koska tuntisin oloni muuten oudoksi ja etenkin ku ajattelen niin päin, että mies ei tuoksuiskaan omalta... Hassua.Bossin Woman <3 Ja toinen on Lacosten se klassikko tuoksu, en muista nimee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu November 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2011 Tuoksuni on ehkä nykyinen päivätuoksuni Hugo Bossin Orange tai ehkä jos haluan irroitella Diorin Poison (nyt siis illassa). Mutta jos sattuisi että vaikka joulupukki toisi toivomani tuoksun niin sitten ehkä Lancomen Tresor midnight rose tai Dieselin Loverdose, molempiin olen viehättynyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu May 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2012 Jeanne Arthesin Love generation blue. Meillä on teemavärinä vaaleansininen, joten mukamas sopii teemaan. Hyllyssä olisi varmaan kymmenen putelia tuoksuja, mutta tuo on semmoinen etusormen kokoinen roll-on, joten mahtuu pienempäänkin veskaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu May 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2012 Mulla on myös tuo Diorin Poison ja on kyllä aivan lemppari iltamenoissa Voi olla että se valikoituu sitten aikanaan mullekin tuoksuksi! On vielä sen verran voimakas ettei tarvii olla vähän väliä suihkimassa lisää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariyah Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Mulle tulee Chanelin Coco Mademoiselle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kayleigh Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 (muokattu) Tämä on vielä vähän auki - selvää on, että jotain uutta tuoksua tekisi mieli käyttää hääpäivänä, jotta muistot kytkeytyisi vahvasti juuri tiettyyn tuoksuun. Pidän eniten kaikista vesituoksuista ja tämä on vahva ehdokas - kempparin myyjä sujautti viime kerralla testerin pussiin mukaan ja hurahdin heti.Mikäli tuo ei jostain syystä ole siinä vaiheessa saatavilla/ viehätä uudelleen testattuna, pitää turvautua myyjän ehdotuksiin.EDIT: Tämä tuoksu myös epäsuorasti sopii vihreään teemaväriin. Muokattu: May 28, 2012, käyttäjä: Kayleigh Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elennah Kirjoitettu October 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2012 Minulla oli häätuoksuna Lanvinin Marry Me! ja se kyllä kruunasi omalta osaltaan ikimuistoisen päivän. Osuvampaa nimeä tuoksulle saa hakea ja kun itse tuoksukin on mitä viehkein, oli se selkeä valinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu November 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2012 Tämän hetkisistä omistamistani tuoksuista on kaksi vaihtoehtoa: joko Giorgio Armanin Armani Code tai Acqua di Gioia. Eli varmaankin jompi kumpi näistä, mut en osaa päättää. Molempiin löytyis vielä suihkusaippua, jolla vois sitten itsensä suihkutella hääaamuna.. Sulholla on niin hyvä maku, että osaa tuoda aina hajuvesiä, mistä tykkään. Ja en oo itseasiassa juuri koskaan ostanut itse.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu November 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2012 Eli jompi kumpi näistä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu November 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2012 Itselleni tulee Flower by Kenzo. Ihastuin hajuveteen jo nuorena, mutta hankin sitä vasta kun aloimme seurustelemaan mieheni kanssa. Olen käyttänyt hajuvettä vain erityisissä juhlatilanteissa ja tämä saa olla yksi niistä tilanteista Mieskin on valinnut oman tuoksunsa ja hänelle tulee Truht by Calvin Klein. Tuoksu sopii hänelle todella hyvin...! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest poppi Kirjoitettu December 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2012 Selasin ketjua taaksepäin ja vitsi kaikkia ihania tuoksuja mitkä on unohtunut esim Ralph Laurenin Romance, eka itse ostamani oikea hajuvesi (ei mikään Tiimari tuoksu)! Pakko pyytää mieheltä jouluksi, Top 3 omat suosikkini on1. Hugo Boss Femme, jota käytin häissä2. Ralph Lauren Romance, jota olisin vakavasti harkinnut jos olisin muistanut sen olemassa olon 3. Hugo Boss Orange, jonka ostin häämatkalla ollessamme <3Muita suosikkeja ja kukkaistuoksuista ja makeista tuoksuista pitäville harkitsemisen arvoisia on Naomi Campbell Cat deluxe night ja se normiversio, yllättävän hyviä marketti tuoksuiksi,Gucci envy me, jota en kyllä koskaan ole saanut aikaiseksi ostaa, mutta ihailtu on siskon hajuvesi hyllyssä ja sitten ihan mun ruusun rakastajan ihanne tuoksu body shoppin maroccon rose en kyllä tiedä saako sitä enää tuoksuna, mutta se kunnon ruusun tuoksu, aah ei ruusut enää tuoksu siltä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janique Kirjoitettu May 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2014 Itselläni on useita tuoksuja, joita vaihtelen mielen mukaan; DKNY Fresh Blossom, Calvin Klein IN2U Her, Miss Dior Cherie ja lista jatkuu. Lacosten Pour Femme taitaa kuitenkin olla melko varmasti valintani hääpäivälle. Sen lisäksi, että pidän tästä tuoksusta tavattoman paljon, käytin samaista parfyymiä ensimmäisillä treffeillämme. Tämän tuoksun sulhokin tuntuu muistavan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppa Kirjoitettu May 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2014 Onkohan tänä vuonna lanseerattu uusia tuoksuja jotka sopisivat kesähäihin? Haussa kevyt, kukkaismainen, kenties jopa makeahko tuoksu. Ei kuitenkaan aivan niitä hattarainen vaan sellainen hiukan "aikuisempi". Oletteko matchanneet morsiamen ja sulhasen tuoksuja toisiinsa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu May 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2014 (muokattu) Käytän normaalisti arjessa jotain kolmesta tuoksusta: Hugo Boss "Nuit", Escada "Magnetism" tai Paco Rabanne "Black XS". Pidän melko vahvoista tuoksuista enkä halua lähteä kokeilemaan "uusia tuulia" juhlapäivänäkään. Luultavasti päädyn joko Hugo Bossiin tai Escadaan. Mutta sen päivän fiiliksen mukaan mennään. Muokattu: May 27, 2014, käyttäjä: nilmelwen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2014 Onkohan tänä vuonna lanseerattu uusia tuoksuja jotka sopisivat kesähäihin? Haussa kevyt, kukkaismainen, kenties jopa makeahko tuoksu. Ei kuitenkaan aivan niitä hattarainen vaan sellainen hiukan "aikuisempi". Oletko kokeillut Escadan kausituoksuja tai Calvin Kleinin Endless Euphoriaa? Itse aion laittaa tuota viimeksi mainittua tuoksua, se on kukkainen ja hedelmäinen, aivan ihana. Marc Jacobsin Oh, Lola! on vähän tuota Endless Euphoriaa kevyempi ja raikkaampi, mutta myöskin kukkainen ja hedelmäinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elimi Kirjoitettu June 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2014 En todennäköisesti tule käyttämään hääpäivänäkään mitään tuoksua. En arkena juuri koskaan käytä hajusteita, sillä tunnen ihmisiä, jotka ovat niille todella allergisia. En halua aiheuttaa kellekään vieraalle migreeniä vain sen takia, että minä saisin tuoksua eksoottiselle kukkaselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2014 Mulle tulee todennäköisesti jokin Kenzon tuoksuista. En ole vaan vielä päättänyt, mikä niistä - mulla on kotona useampia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherria Kirjoitettu June 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2014 Chanel Chance eau Tendre <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu July 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2015 Mäkin haluaisin uuden tuoksun vain ja ainoastaan häitä (ehkä myös häämatkaa) varten. Toivottavasti löytyy joku riittävän pieni puteli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris- Kirjoitettu July 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2015 Minä käytän arjessa dolce gabbanan the one tuoksua. Eipä ole tullut edes mieleen että voisi ostaa jonkun spesiaalin tuoksun häitä varten, mutta onhan tässä vuosi aikaa täältä nappasin jo muutaman mielenkiintoisen merkin vaihtoehdoksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miranda_ Kirjoitettu October 7, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2017 Myymälässä oli valinnan vaikeus, oli niin paljon kaikkea. Cacharel ostettu, siinä taisi lukea I believe in love. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariyah83 Kirjoitettu December 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2017 Noa on ainoa tuoksu jota pystyn käyttämään ilman päänsärkyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saajo Kirjoitettu August 1, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2018 Olen vannoutunut Escada-fani, joten luultavasti sieltä sen hetken uusin tuoksu Tai sitten yllätän itseni ja ostan jotain aivan muuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts