Miaraana Kirjoitettu November 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2009 Tälle neidille tulee Guerlainin Shalimar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu November 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2009 Mä laitan Guccin eau de parfum II. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisa Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 (muokattu) Mulle ehdottomasti Hugo Boss femme. Tämä ei tänne osastolle kuulu, mutta auttaisko joku miten saan ton hääpäivälaskurin toimimaan? Muokattu: December 1, 2009, käyttäjä: Miisa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantelle Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Mulle ehdottomasti Hugo Boss femme. Tämä ei tänne osastolle kuulu, mutta auttaisko joku miten saan ton hääpäivälaskurin toimimaan?Tuolla on ainakin lisäohjeistusta: http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=22907 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku-pärä Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Dieselin Fuel for Life Paitsi jos ennen ensi kesää tulee joku uusi ihanuus markkinoille, täytyy laittaa uudelleen harkintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2009 Olen harkinnut häätuoksuksi Kenzon Floweria. Toinen lempparini on Sergio Tacchinin Donna, mutta käytän sitä todella paljon arkena, joten haluan hääpäivälle vähän arjesta poikkeavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soon_to_be_Mrs Kirjoitettu December 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 Tällä tietoa tuoksu voisi olla Giorgio Armanin Code. Se on lempparini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu December 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 Tämä on vaikea, olen todellinen hajuvesifani, ja pähkäilty on! Coden puoleen voisin minäkin kallistua. Tai Diamonds. Tai Le Park... Hmmm... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NapaKissa Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Ihastuin Body Shopin Love etc... -hajuveteen, ja ehkä laitan sitä häissäkin. Sopis nimensäkin mukaan teemaan. Lempparini on Burberryn Weekend, mutta haluaisin muistaa tuoksulla myös tuon päivän, niin että jos harvemmin laitan sit jälkeenpäin Love etc..-hajua Katotaan nyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Mulla oli Pradan l'eau ambrée -parfyymiä, jonka sain joululahjaksi mieheltäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eerika* Kirjoitettu January 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2010 Mie laitan Ralph Laurenin Ralph-hajuvettä, jota käytin myös silloin, kun tapasimme ensimmäistä kertaa sulhon kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu February 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2010 Mulla on sitä Amoramor tuoksua, ja pidän siitä, mutta voi olla, että ostan jonkun ennen häitä, jonkun hieman raikkaamman...Joku tämmönen pullo olis hieno kyl lipaston päällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokerimussu Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 lancomen hypnose vanilja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Christian Diorin Remember Me Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desiree Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Arkituoksuina minulla nuo Narciso Rodriguez - Essence, Kenzo - Amor sekä D&G - Light Blue. Ehdoton suosikkituoksuni on Emporio Armani - She ja sitä aion ehdottomasti käyttää hääpäivänäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viinivaahtera Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Joko Puma Womantai Puma Urban Motion Woman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evigt Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Laitan tuoksun, jonka tiedän vievän mieheltäni jalat alta. Se on Diorin Forever and ever Dior. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paapalo Kirjoitettu February 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2010 Pitkällisen pohdinnan jälkeen valintani on tämä:Glamouria! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtis Kirjoitettu February 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2010 Tuoksuna oli Victor&Rolfin Flowerbomb joka vie mieheltäni jalat alta edelleen:)Tuoksu odotti korkkausta kaapissa puoli vuotta ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtis Kirjoitettu February 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2010 Tervehdys !Mitäs ihanaa tuoksua ehdottaisette herkkä nenäselle ?Niin ja sulholle aatelin ostaa joululahjaksi jotain ihanaa tuoksua. Laitan lapun pääle että korkataan vasta hääaamuna !Nää tuoksut ei saisi olla kovin pistäviä.Kävin eilen sokkarilla ja olisin halunnut myyjältä kysellä mutta ei siellä ollut palvelu altiita myyjiä !Auttakaa hyvät morsiammet ! Mihin päädyit?Jos et löytäny vielä jouluksi mitään niin sitten olisin suositellu Diorin Jadore sulle, ja miehellesi YvesSainLaurenin L'HOMME. Tota jälkimmäistä herkkänenäisetkin sietää, ja miehenikin tykkäs vaikka tuoksu ei ole ihan "perus" äijä tuoksu. Jadore on ihanan sensuelli mun mielestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mehilainen Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 Häätuoksuni tulee olemaan D&G:lta, joko nro 3 tai L'Eau the one. Aivan ihania kummatkin! Molemmat ostan, ja toista jemmaan kapissa ensi kesään, höpsö kun olen... Sulho tykkää molemmista.Olen ihan hajuvesifani, joten tää on mulle tärkeä asia! Käytössäni on tälläkin hetkellä n.10 tuoksua eri tilanteisiin ja fiiliksiin. Tosi hyvin osasi muutan sokkarin myyjä suositella luksustuoksuja, kun kerroin, mistä tuoksuista "normaalisti" pidän. Kannattaa siis ehdottomasti kysellä ammattilaiselta, hajuvesihyllyllä tulee äkkiä tuoksuähky! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona Dea Kirjoitettu March 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2010 Mulle tulee tähtiksen tavoin Victor&Rolfin Flowerbomb. Oon ihan rakastunut siihen tuoksuun! Korkkaus on tosin tapahtunut jo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu March 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2010 (muokattu) - Muokattu: June 28, 2013, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auringonkukka_ Kirjoitettu March 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2010 Laitan joko YSL:n Elleä tai Chloen sitä nimikkotuoksua (se aika uusi, tli markkinoille joskus parin vuoden sisään). Chloea olen kuolannut jo kauan ja ehkä häitäni varten ostan sen, Elle on nyt käytössä. Chloe on ihanan naisellinen, pehmeä ja puuterinen kukkaistuoksu, Elle hiukan särmikkäämpi, ultrasensuelli ja mausteinen kukkaistuoksu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai2010 Kirjoitettu March 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2010 Omistan tasan yhden hajuveden. Eli laitan sitä, jos satun muistamaan. Eli todennäköisesti olen ihan au naturel Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts