Guest Malviina Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 1: Coco Chanell Mademoiselle2: Lanvin Eclat D'Arpege 3: CK Summer / Jill Sanders Style Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiSeil Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 Aivan jättihyvät miesten tuoksut joita olen käyttänyt vuosia ;D Rochas - Man Ihanan makea, kuin olisi candylandiassa Versace - Dreamer ja kolmantenaVersace - Metallic Jeans Kaikki nämä ihan mielettömän ihania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabelleza Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 Ostin uuden tuoksun hääpäivää varten ja sen on Guccin Eau de Parfum II. Sulholleni tulee vastaava miesten tuoksu, joka onkin aivan päätähuumaavan ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neiti kevät Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 DG:n the One Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
va-del-ma Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Isabelleza: sinulla on hyvä maku Eau de Parfum II on ihanan persoonallinen kukkaisitämainen tuoksu. Ei kovin yleinen Suomessa.Olen kirjoittanut tänne aiemminkin. Nyt minulla on uusi suosikki..Olen jo vuosia käyttänyt Chanelin Coco Mademoiselle tuoksua ja nyt Chanelin uusin Chance eau Fraîch teki vaikutuksen.Rakastuin vuosi sitten myös Diorin Miss Dior Cherie tuoksun Eau De Parfum versioon ja nyt tämän kevään uutuuteen Eau De Toiletteen samaisesta tuoksusta.Makeiden tuoksujen ystäville (jotka etsivät persoonallista häätuoksua) suosittelen lämpimästi kokeiltavaksi Chanelin Cocoa taiChristian Diorin Dolce Vitaa (josta myös raikkaampi Eau versio;)) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
noppura Kirjoitettu May 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2007 Itse ajattelin Guccin Envy tuoksua, olen käyttänyt sitä jo vuosia! Ei voi kuitenkaan sanoa, että se olisi arkituoksuna ollut, koska arkituoksut minulla vaihtelevat....Evy on aivan ihana, raikas ja kesäinen!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
timantti77 Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 Luulen että laitan samaa kuin ennenkin , jotta sulhanen tunnistaa kun olen niin kaunis niin omakseen:)GIORGIO ARMANI ....JA TIETENKIN AQUA DI ( Meniköhän kirjoitus oikein )ja miehelläniGIORGIO ARMANI.....JA AQUA DI Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sipu Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 Tämä oli minullekin dilemma pitkään, koska olen vuosien varrella käytellyt niin monia ihania hajuvesiä... Mutta sitten ongelma ratkesi kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun olimme nyt keväällä sulhon kanssa käymässä Kölnissä ja vierailimme myös Farinan, maailman ensimmäisen parfyymitehtaan, myymälässä, josta ostin itselleni alkuperäisellä reseptillä tehtyä Eau de Colognea, joka on aivan lumoava tuoksultaan. Ja tätä samaista "Kölninvettä" ovat käyttäneet niiiiin monet (niin kuninkaalliset kuin tavallisemmatkin ihmiset) niiiin monet vuosisadat ennen minua, mielestäni aivan ihana ajatus... Kaikki muut hajuvedet tuntuivat tämän jälkeen toisarvoisilta, olen aivan hurmaantunut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanza Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 En ole vielä päättänyt laitanko Nina Riccin ->Nina vai Laura Biagiottia..Saa nähdä. Ehkäpä sulhasen mielipide otetaan huomioon ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 nanza: Nina Riccin "Nina" on aivan ihana, käytän sitä melkein joka päivä Laura myös oikein hyvä valinta, molemmat sellaisia mukavan kevyitä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursu Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Lumenella on nyt ihana tosi raikkaan tuoksuinen vartalotuoksu "Kuulas". Ajattelin ostaa sen, kun siinä on aavistus kieloa jonka tuoksua rakastan:) Muutenkaan voimakkaat parfyymit ei ole mun juttu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 (muokattu) Joskus aikoja sitten ajattelin, että sitten kun mulla on häät, ostan häähajuvedeksi Diorin J'adore. En tiedä, olisiko se nyt sitten se, kauan sitten päätetty valinta. Tykkään kyllä, ja kaunista ja herkkää se tuoksu on. Tykkään myös Burberryn London -tuoksusta. Saas nähdä. Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 Tätä valkoisten kukkien (orkidea, lootus, lumme, jasmiini ja atsalea) tuoksua:Versacen Signature. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 (muokattu) Multa äänet seuraaville:Laura Biagiottin LauraNina Riccin Love In ParisCarolina Herreran Carolina Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvaari Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 (muokattu) Ehdoton suosikki tuoksuni on: Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Mä aion hommata tätä. Tuoksuttelin joskus meidän ekana kesänä tätä Helsingin Stockalla, ja nimi jäi mieleen hyvin osuvana. Lisäksi tuoksu on todella miellyttävä omaan nenään, ja sulhonkin. Ostin tätä sitten Rodokselta ns. kopiopullon, jossa tuoksu kestää sen 1-5 min suihkauksesta.. YSL:n In love again. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dana Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Ehdoton ykkönen on Cliniquen Happy Olen saanut sen (ja monta muutakin tuoksua) sulhaselta, ja on kyllä lempparini. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Ehdoton ykkönen on Cliniquen Happy Olen saanut sen (ja monta muutakin tuoksua) sulhaselta, ja on kyllä lempparini. Sulhaselta olen saanut tuota samaa tuoksua. On se kyllä ihan kiva mutta sulho tykkää vielä enemmän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sugi Kirjoitettu March 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2008 (muokattu) Ehkä lainaan äitiltä Christina Aquileraa, se on sopivan mieto mutta tuoksuu hyvältä. Ja mies laittaa mun ostamaa Ralph Laurenin Polo sportia, suosittelen! Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu March 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2008 Mulle tulee tämä:Toinen vaihtoehto olisi ollut Kenzo Amour,mutta pääsyin tuohon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna. Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Ostin tuoksukseni talvihäihimme L'eau par Kenzon, on kivan raikas eikä liian voimakas myöskään äitiäni ajatellen, hän kun ei kestä vahvoja tuoksuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
catap Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Mulla on kolme vaihtoehtoa... Ralph Laurenin Romance, J'Lo:n Still ja Dolce&Gabbanan Light Blue. Ehkä Still kuitenki, koska sitä käytin sillon ku alettiin seurustelee ja mies aina sanoo että tuoksut taas alkuajoille ku käytän sitä. Saa nähdä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLå Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Koska musta tulee häiden ja nimen vaihdon jälkeen oikeesti "JeiLou" niin onko mulla vaihtoehtoja mitä tuoksua sitä sit laittaa!? =D Eli Jlo on merkki ja kaapista löytyy jo valmiiksi Glow ja Love at first Glow niin kovasti mietin että laitanko vanhaa tuttua tuoksua(että sulkki tunnistaa alttarilla mut edes jostain) vai hankkisko sitä jonkun ihan uuden.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Mun parfyymikseni taisi viikonloppuna varmistua Miss Dior Chérie... Viime aikoina olen muuten käyttänyt vaaleanpunaista Addictia, ja nyt kun oli parina päivänä kokeilumielessä tuota Chérieä, niin sulhanen oli vähän väliä nenä mun kaulassani höpöttämässä, kuinka hyvälle mä tuoksuin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumiruusu Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Minulla oli Dieselin Fuel For Life. Pyörin ja pyörin Sokoksen tuoksuhyllyissä, viimeinen "niitti" oli selosteessa: Ultra-seksikäs, mutta chic. Makea, mutta tulinen. Pirullisen puoleensavetävä…Älä käytä liikaa, jos et ole valmis villiintymään! Päätös oli tehty tuon luettuani Olenkin tykästynyt tuoksuun, ja käyttänyt häiden jälkeen jatkuvasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts