ametisti Kirjoitettu August 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2005 Itse pidän älyttömästi Sergio Tacchinin Donnasta sekä Yves Rocherin Evidencestä . Molemmat on aivan ihania, suosittelen kaikille . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tiinatikru Kirjoitettu August 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2005 Minä ihastuin kesän aikana Christian Diorin Miss Cherie -tuoksuun. Ajattelin tuoksua siltä hääpäivänä ja häämatkalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eppi Kirjoitettu August 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2005 Miraclea suihkitaan täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emma-liina Kirjoitettu August 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2005 Mulla oli hääpäivänä Dolce & Gabbana light blue Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppu78 Kirjoitettu August 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2005 Mulle tulee Cuccin Envy me....Ekaa kertaa hääpäivänä, niin ei ole nenä turtunut minulla ja sulholla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bella Stella Kirjoitettu August 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2005 Jokin näistä "globaaleista virallisista häätuoksuista" tulee olemaan myös se oma tuoksuni - Vera Wang- Trueste by Tiffany & Co.- Elizabeth Arden True Love- Estée Lauder BeautifulHääpukuni on Wangin suunnittelema ja sormukseni Tiffanyltä, joten vaikea valinta. Pitänee tehdä kommpromissi ja ottaa Beutiful tai True Love. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriitmari Kirjoitettu August 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2005 Yleensä turvaudun Cuccin Rush:iin, mutta hääpaiväksi ajttelin vihdoin ostaa jo kauan himoitsemaani Cacharelin Edeniä. Tosin on sen verran makia tuoksu (kohtuudellakin laitettuna...), että saattaa ärsyttää joidenkin vieraiden nenää, enkä halua että kukaan joutuu lähtemään sitten pääsäryn takia pois:-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feliz Kirjoitettu August 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2005 Ei ole Guccin Rush-tuoksun voittanutta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu September 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2005 Guccin Envy me odottaa kaapissa kerran kokeiltuna :-X Halusin ihan uuden ja uudenlaisen tuoksun hääpäiväksi, kun silloin alkaa muutenkin uusi aika elämässäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minniriini Kirjoitettu September 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2005 Hääpäivää odottaa Guerlainin Love is allOn niin osuva nimikin näin hääpäivää ajatellen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StarEyes Kirjoitettu September 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2005 cacharelin amor amor tai bossin deep red.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nauris Kirjoitettu September 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2005 Moschinon I LOVE LOVE... ihana tuoksu... sitä käytin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monalisa Kirjoitettu September 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2005 Mulle kävi niin, että lähtö hötäkässä unohtu laittaa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 :-X Lanvin Eclat D' Arpege Mies kulkee nenä mun niskassa kun laitan tätä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pia80 Kirjoitettu October 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2005 Ralph Laurenin Romance ihan ehdottomasti!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuikku1 Kirjoitettu October 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2005 ehdottomasti Ralph Laurenin Romance! Paras kaikista ja miesten suosikki:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paula-Liina Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 Lacosten Touch of Pink, ellen sitten osta jotain uutta. Luultavasti kuitenkin tuo on valintani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu October 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2005 Lancomen Miracle tai Morganin Love love de toi, ellei nyt talvella kävele vastaan joku pakko-saada-talvituoksu. Mullon kaikki tuoksut aika kesäisiä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heja Kirjoitettu November 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2005 Häät ovat niin tärkeä päivä, että en halua ottaa riskejä hajuvedenkään suhteen eli siis valitsen kahdesta suosikistani toisen.Versus, Versace tai Dalimania, Salvador Dali. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenda Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 Ralph Lauren Romance Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu November 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2005 Mulla nyt käytössä Stella McCartneyn haju, ihanan tuoksunen, myös Romancea ollu, sekin on ihanaa..Suurena päivänä en kuitenkaan meinaa ainakaan mitään ihan uutta tuttavuutta itseeni ruiskia ettei tuu päänsärkyä...Toisaalta mulla on niin monta eri hajuvettä et voi tulla valinnanvaikeus eteen, mikäli häähumussa ja kiireessä muistaa koko hajuvettä :-X :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempura Kirjoitettu November 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2005 Ralph Laurenin Romancea myös mulle. Ehdoton suosikkituoksuni jo monen vuoden ajan ja haluan siis myös hääpäivänä tuoksua siltä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
va-del-ma Kirjoitettu January 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2006 chanel coco madmoiselle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 (muokattu) Halusin meille uudet tuoksut, että niistä sitten tulisi hääpäivä mieleen. Ostimme Carolina Herreran 212 -tuoksut. Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanssija Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 (muokattu) Varmaan ostan jonkun Escadan kesätuoksun, tällä hetkellä on käytössä myös sellainen. Haluisin ylipäätään löytää hajuveden josta tykkäisin. Mun mielestä suurin osa ei oikein tuoksu miltään ja ne jotka tuoksuu aiheuttaa päänsärkyä. Tykkäsin tästä Laura Biagiotti Tempore Donnasta, mutta nykyinen mieheni inhoaa sitä, koska hänen äidillään tai mummollaan on ollut sitä.Kenzon punaisesta kukasta me tykättiin kummatkin mut se on sairaan kallista ja ehkä vähän liian voimakkaan tuoksuista. En tykkää sellaisista hajuvesistä, jotka tuoksuvat pelkästään vaniljalle, mutta sitä sais olla kuitenkin seassa. Mies tykkää karkin tuoksuisista makeista hajuvesistä. Kertokaas tuon tyyppisiä hajuvesiä. Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts