Guest Hanne80 Kirjoitettu May 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2005 ääh.. en ole edes miettinyt... yleensä käytän escadan sentimentiä, mutta sain vastottain tulevalta anopiltani ulkomaan reissun tuliaisena lancomen touch of pink:iä pienen pullon, enkä sitä ole testannut kun kerran ja aika hyvältä tuoksuu... varmaan valitsen jommankumman näistä. Mutta onkohan vähän "tylsää" jos käytän escadaa, kun sitä yleensä muutenkin käytän (en kylläkään joka päivä)? Kaikkea sitä pitääkin miettiä hääpäivää varten.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avalon Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 Vaihtoehtoja on muutama:Tommy Hifiger: True StarEscada: Rockin' RioYSL: Paris Baby DollTällä hetkellä olen kallellani Baby Dolliin. Saas nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 (muokattu) Netistä saa tilattua Vera Wangia. Esimerkiksi täältä:http://www.strawberrynet.com/shop-by-brand/ Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luxus Kirjoitettu May 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2005 Ja yksi Miraglelle uskollinen ilmoittautuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bebel Kirjoitettu May 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2005 Ajattelin valita sellaisen tuoksun, jota en ole vielä käyttänyt. Kuitenkin kokeilut ja siihen ihastunut. Tuoksuista kun jää muistiin monet asiat.Estee Lauderin Byon Paradise (jos nyt oikein muistan nimen .Eli valitisn tästä body lotionin ja edt:n. Tuoksu on minusta sellainen josta tulee vaaleanpunainen mieli...sopii babypinkkiin ja kermanväriin, joita häihinikin olen kaavaillut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Neiti X Kirjoitettu May 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2005 Minä tuoksun 16.7. Flower by Kenzolta. :-X Halusin myös ihan uuden tuoksun ja yritän olla käyttämättä sitä ennen h-hetkeä. Pakko kyllä aina välillä nuuhkia sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaitsu Kirjoitettu June 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2005 (muokattu) Pakko laittaa vielä tänne kun löysin niin ihanan tuoksun! Miller Harris "Noix de Tubereuse", ostin Lontoosta Libertysta. Naisen tuoksu, ei tytön! Säästeliäästi käytettynä aivan taivaallinen ja sopii meidän iltahäihin. Kypsyin niihin lehtien ohjeisiin joiden mukaan morsiamen muka pitää tuoksua viattomalta ja tyttömäiseltä! Muokattu: November 17, 2009, käyttäjä: Redrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dharma Kirjoitettu June 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2005 Mä olen kyllä nähnyt Vera Wangia myytävän myös Euroopassa...Itse käytän Miss Dioria joka on aivan ihana. Vaikken enää mikään neiti olekaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraLaura Kirjoitettu June 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2005 Tuoksuvalinta vaihtui sittenkin, nyt kaapissa odottelee pullo Cliniquen Happy-tuoksua plus saman sarjan hohtava vartalovoide. Minusta tuossa tuoksussa on jotain niin ihanan kesäistä ja toiseksi siihen liittyy rakkaita muistoja seurustelumme alkuajoilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu June 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2005 Mä olen kyllä nähnyt Vera Wangia myytävän myös Euroopassa... .No tuollahan sitqä on vaikka meitin paikallisella "Stockalla'eli yhdessä. tavaratalossa Haagissa.Kaitsu: samoihin ohjeisiin kypsynyt... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu June 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2005 Burberry Brit uusin löytöni ja todennäköisesti häätuoksunani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iida04 Kirjoitettu June 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2005 Hylkäsin Kenzon ja ostinkin fcuk:n Her-tuoksun :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
samireijo Kirjoitettu June 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2005 Mää laitan Cacharelin Amor Amoria hääpäivänä. Sisko tuo just laivalta vielä Amor Amor body lotionia niin kaikki on täydellistä. Alunperin sain pullon mieheltä joululahjaksi ja ainakin hän tykkää. Mies laittaa perinteistä Hugo Bossia, koska se saa sukat pyörimään mun jaloissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heldu Kirjoitettu June 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2005 Hugo Bossin Deep Red on juuri se oikea tuoksu häohin! Sulho ihan lankeaa polvilleen sen haistaessaan!!! :-X (ei muuten ollu sitä sillon, ku mua kosittiin) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissSunshine Kirjoitettu July 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2005 Halusin uuden tuoksun juuri hääpäivää varten. Nyt kaapistani löytyy avaamaton Guccin Envy Me. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
delfiino Kirjoitettu July 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2005 Olen käyttänyt tähän mennessä Kenzon Fleuria, mutta nyt ihastui Clarinsin suht uutukaiseen "Par Amour Toujours"-tuoksuun! Tuoksun nimi sekä pullo ja väri sopivat niin täydellisesti hääaiheeseen, että hörhähdin täysin. ;D Lisäksi tuoksu on ihanan raikas ja nuorekas, sillä en tykkää äklön vahvoista tuoksuista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lara Kirjoitettu July 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2005 Chanelin Chance Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasupotsi Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Olen käyttänyt tähän mennessä Kenzon Fleuria, mutta nyt ihastui Clarinsin suht uutukaiseen "Par Amour Toujours"-tuoksuun! Tuoksun nimi sekä pullo ja väri sopivat niin täydellisesti hääaiheeseen, että hörhähdin täysin. ;D Lisäksi tuoksu on ihanan raikas ja nuorekas, sillä en tykkää äklön vahvoista tuoksuista.Haluan kiittää upeasta hajuvesi vinkistä! Minäkin olen tähän asti käyttänyt tuota samaa Kenzoa mutta tämän ketjun luettuani kävin tuoksuttamassa tuota Clarinsin tuoksua ja on aivan ihana!! Varmaankin tuoksun sille häissäni:)!! Kiitokset vielä kerran! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninge Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 En ole koskaan käyttänyt hajuvesiä. Mikä olisi kevyt ja mieto ensimmäinen tuoksu? Pidän toisaalta (sitrus)hedelmien ja toisaalta vaniljan tuoksusta (noiden yhdistelmä puolestaan kuulostaa lähinnä kammottavalta ;D ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eepinen Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Niin haluaisin uuden tuoksun, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Olen jonkin aikaa jo yrittänyt löytää edes ns. kakkostuoksun (pari ostanutkin), mutta mikään ei tuoksu niin hyvälle minun nenässäni kuin vanha kunnon Angel... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest empu Kirjoitettu July 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2005 Mulla ollut pitkään suosikkituoksuna Lancomen Qui (ei ihan oikein kirjoitettu.... ). Ja aion suurena päivänämme sitä käyttää, sillä mieskin pitää siitä kovasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lare Kirjoitettu July 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2005 Vaihtoehtoina YSL Baby Doll ja Jill Sander Pure enkä osaa valita... :-/ PItänee pistää mies nuuskimaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fräulein Kirjoitettu July 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2005 Escadan Collection. Hienostunut pehmeä naisellinen tuoksu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palina Kirjoitettu August 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2005 Minä tuoksuttelen hääpäivänä Chanelin Cocoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigrid. Kirjoitettu August 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2005 Kenzo on ollut lempituoksuni jo pitkään, joko Flower tai sitten H20. Ehkäpä on tosiaan fiksua pitäytyä tutuissa tuoksuissa Tärkeänä Päivänä, niin ei mieskään mene ihan sekaisin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts