pikku_possu Kirjoitettu September 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2011 Oon käyny vuosia Sinisessä Helmessä kampaajalla eli siitä siis tykkään. Kampauksen teosta ei ole vielä kokemusta, vasta muutamien viikkojen päästä. BB:ssä käyn tekemässä muita juttuja. Olen siellä ollessa katsellut kuvia kampauksista ja kauniin näköisiä ne on. Henkilökunta on tosi mukavaa molemmissa paikoissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katariina_S Kirjoitettu January 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2012 tuoreita kokemuksia riksusta? ite ku en oo ikinä ottanu kampausta enkä meikkiä missää..heh..tota BB.tä oon aatellu ett josko molemmat ottas sieltä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu April 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2012 Glamia voisin suositella... Löytyy ainakin kaikki palvelut saman katon alta... ja tarpeeksi nuorekkaita ammattilaisia, ei tarvitse lähteä puljusta papiljottikiharat päässä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts