Guest Ansku290602 Kirjoitettu August 2, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2001 X/Z Heippa - esittäydyn myös samalla uutena joukkoon!Auttakkee! Mikäli kokemuksia Riihimäen palveluista, niin kertokaa ihmeessä mikä on hyvä ja minne ei ehdottomasti kannata mennä. Järjestämme häämme muualla kuin kotiseudulla, joten siksi minulla ei ole kokemuksia Riksun kampaamoista ym.Kiitoksia jo näin etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Riksulainen Kirjoitettu August 3, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2001 Suosittelen kampaamoksi Kampaamo Mari:a ja meikkaukseen Kauneushoitola Pirjo Laaksonlaita:a. Itselläni ja tuttavillani ei ole muuta kuin erinomaisia kokemuksia!! Ja ajat näihin paikkoihin kannattaa tilata ajoissa, koska ne ovat hyvin suosittuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ansku290602 Kirjoitettu August 3, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2001 Q)Q Kiitoksia kovasti vinkistä! Ehdin jo luulla ettei kukaan vastaa :'(Yksi kymysys: Mahtavatkohan nuo paikat sijaita lähellä toisiaan, jotta voisi sitten vielä meikkauksen jälkeen korjailla mahdollisesti kampausta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Riksulainen Kirjoitettu August 7, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2001 Paikat sijaitsevat aika lähellä toisiaan, mutta autolla on varmaan hyvä kulkea niiden väli. Tuskin kampausta tarvitsee korjata meikin jälkeen, kyllä se kampaus pysyy. Itse kävin ensin meikissä Laaksonlaidalla ja sen jälkeen menin kampaukseen Mariin. Aikaa kului meikissä tunti ja kampaajalla 2 tuntia. Pyydä kampauksen tekijäksi Hennaa tai Maria itseään. Jos haluat kysellä lisää jotain muuta käytännön juttua RIihimäen asioista, niin kirjoita sähköpostia osoitteeseen [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Riksulainen Kirjoitettu August 7, 2001 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2001 Paikat sijaistevat lähellä toisiaan, mutta väli kannattaa kulkea autolla. Sinun ei varmastikaan tarvitse mennä korjaamaan kampausta meikin jälkeen. Ammattilaiset osaavat kyllä tehdä kampauksen joka pysyy! Itse kävin ensin meikissä Laaksonlaidalla ja sitten kampauksessa Marissa (pyydä Hennaa tai Maria tekemään kampaus). Aikaa meni meikissä tunti ja kampaajalla noin kaksi tuntia. Jos haluat kysyä jotain muuta asiaa liittyen Riihimäkeen, niin kirjoita postia osoitteeseen [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemmuli Kirjoitettu April 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2003 Ja yksi kampaamo jota voin sydämestäni suositella: Sirkan hiushuolto. Sijaitsee siinä Riihimäen pääkadulla (Hämeenkatu???). Tosi kokenut ammattilainen joka taitaa myös häämeikin! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuhkimo Kirjoitettu April 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2003 suosittelisin myös kauniita ja rohkeita!!! siellä nuorekas ja osaava henkilökunta ja taitavat myös meikkaamisen. pari kaveria käyneet samoissa tarkoituksissa siellä ja lopputulos on ollut makee.siskoni otti vanhojentanssi kampauksen siellä ja sekin oli upea.itse olen varannu kyseisestä paikasta sekä meikin että kampauksen....... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuhkimo Kirjoitettu May 13, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2003 minulta pulittavat n.100 euroa, lisää hintaa tietysti tekee, jos laitetaan lisähiuksia tms.juttuja.tähän hintaan sisältyy myös koe meikki ja koe kampaus.mielestäni suht edullinen. kysyin kampauksen hintaa hair studiosta mäkkärin vierestä, hinta olisi ollut 120 euroa ja pelkkä kampaus, ilman mitään koe juttuja!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuhkimo Kirjoitettu May 13, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2003 siis yllä oleva hinta kauniissa ja rohkeissa!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii81 Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 (muokattu) * Muokattu: October 15, 2010, käyttäjä: mii81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sina Kirjoitettu November 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2005 Me ollaan varattu kaikki kampaukset (morsian, kaasot, anoppi ja äiti) kampaamo Marista. Itselläni ei ole siitä kokemuksia, mutta kehuja olen kuullut Meikki minua hieman huolestuttaa. Olen varaamassa meikkausta Tampereelta, kun en oikein saanut selvää noista Riksun paikoista... tää on mulle tärkeämpi juttu kuin kampaus. Menen mieluiten meikkiin tuttuun paikkaan, jos vain aikataulu antaa myöten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M ja P(Guest) Kirjoitettu February 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2006 Tarvitsisin kampaukset minulle ( lyhyet hiukset ) ja kahdelle kaasolleni ( toisella lyhyet, toisella pitkät hiukset ) sekä meikkauksen ainakin itselleni. Keltä kannattaisi kysellä Riihimäellä, mitä mieltä olette? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii81 Kirjoitettu February 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2006 (muokattu) - Muokattu: March 27, 2010, käyttäjä: mii81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 (muokattu) . Muokattu: July 29, 2009, käyttäjä: auria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarilyn Kirjoitettu May 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2006 Up Kokemuksia Riihimäen paikoista kaipaan lisää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vieras(Guest) Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Ehdottomasti Kampaamo Mari ja siellä Henna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii81 Kirjoitettu July 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2006 (muokattu) * Muokattu: October 15, 2010, käyttäjä: mii81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 Itse olen käyny kampaamo Hairissa Helena Rekolan luona siitä asti kun hiukset kasvoivat päähäni ja hän osaa kyllä arvioida mikä sopii kenenkin tyyliin ja uskaltaa kuitenkin kokeilla uutta ja ehdottaa ym. Tykkään todella paljon!Helenaan päädyin minäkin, ja jo aikoja varatessa palvelu oli ihanaa, ja hintakin sopiva, n. 50e koekampauksineen. En kauheasti tunne Riksun kampaamoita, joten hinnan lisäksi (kaikkein kalleimmat ja halvimmat suoraan pois...) tuo palvelu oli mulla aika ratkaisevassa asemassa.Palailen sitten syksyllä kertomaan, miten kampaus onnistui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 paintsista ainakin normaalikampaamona saa ihan huippuhyvää palvelua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Minä myös olen käynyt Helena Rekolalla "aina". No joo, en ihan aina, kolme kertaa olen tainnut muita kampaajia kokeilla, ja aina pettynyt tulokseen... Helenalla en ole pettynyt vielä tähän mennessä koskaan. Ihan niinkuin joku sanoikin, niin Helena osaa arvioida, että mikä kenellekin sopii ja ehdottaa joskus jotain uuttakin (ei kuitenkaan mitenkään tuputtamalla, vaan ihan ehdotuksena ja ideoina mitä voisi ehkä kokeilla). Ja hinnatkin on ihan kohdallaan, vaikka melkein voisin niin ammattitaitoisesta ja mukavasta palvelusta maksaa vähän enemmänkin Kuten varmaan tuosta nyt arvaakin, niin Helenalle suuntaan minäkin hääkampausta teettämään, vaikka häät siis Porvoossa vietetäänkin Noinkohan papuni törmätään hääpäivänä kampaajalla/kampaajan ovella? Meillähän taisi olla sama hääpäivä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Hih, voidaan törmätäkin Mulla on varattu aika klo 11. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu July 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2007 Mä käväsen sitten sua ennen papuni ;D Eli jos et tule kauheasti etuajassa, niin mä olen jo varmaan hipsinyt sieltä sitten eteenpäin. Ja äitini ja kaasoni on jo silloin hoidettu pois alta myöskin On se maailma pieni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulispää75 Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Tervehdys, nostanpa tätä... kertoilkaahan kokemuksianne Riihimäen palveluista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnneStiina Kirjoitettu August 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2011 hei, asun Hyvinkäällä ja itse suuntasin häämeikkiin ja kampaukseen Riihimäelle Entraamo:on.On aivan ihana paikka ja todella ammattitaitoinen henkilökunta. Meikistä tuli upea ja samoin hiuksista.Meikki pysyi koko päivän, eikä sitä tarvinnut korjata kertaakaan. Hiuksissa oli kiharat ja samoin pysyivät nekin. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Engelina Kirjoitettu September 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2011 Olisko muita kokemuksia ja vinkkejä Riksusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts