Jemppu Kirjoitettu October 15, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2002 Minne päin Seinäjoella kannattaisi suunnistaa teettämään esim. meikkiä ja kampausta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikki Kirjoitettu April 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2007 Moi kaikilleOnko kukaan käynyt Body Shopissa meikattavana?-Maria- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peace frog Kirjoitettu May 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2007 Mä oon ollu joskus vuosia vuosia sitten Body Shopissa meikattavana. Enkä kyllä suosittele ainakaan sen perusteella. Sama nainen siellä on edelleen töissä joka mut silloin meikkas. En tiedä onko siellä muita jotka meikkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miadora Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Olen ollut kampauksessa ja meikissä sekä Kahden Kaupassa että Hiusladossa, molempiin olen ollut todella tyytyväinen. Jos haluaa todella huolella pohjustetun ja viimeistellyn meikin, silloin Kahden Kaupan Susanna on oikea valinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miadora Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Hiusladosta saa myös sekä kampauksen että meikin, tyytyväisenä olen sieltä lähtenyt. Kahden Kauppa on myös hyvä valinta, aikoja vain voi olla vaikea saada, on kovin suosittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cadelma Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Nyt vastauksia kiitos Onko kukaan Seinäjoella kampausta tehdessään vuokrannut lisäkettä??Missä paikoissa tämä tämmönen onnistuu?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms Ponte Kirjoitettu September 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2007 Seinäjoen Hairhousessa on hyvä ja ystävällinen palvelu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KosTan Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 Tämän palstan suositusten perusteella varasin sitten parturini Prismasta, hyvin tultiin juttuun ja palvelu oli ystävällistä. Kampausta sitten vain innolla odottamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carabossa Kirjoitettu January 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2008 Minä olin kampaajalla Zaragozassa ja meikissä Stockmann Beautyssa. Olin oikein tyytyväinen molempiin. Stockmannilla olisi ollut myös kampaaja, mutta sitä en tiennyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayven Kirjoitettu June 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2008 Tietäiskös kukaan, saako seinäjoella missään suihkurusketusta?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Nostellaampa jos jollakulla olisi tuoreempaa tietoa meikeistä ja kampauksista. Itseäni kiinnostaisi erityisesti kuullakokemuksia tuosta Parturi-kampaamo Pinkistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suspi Kirjoitettu December 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2009 Olisin kiinnostunut menemään meikkiin ja kampaukseen joko Hiuslatoon tai Kahden Kauppaan. Hintaero on melko suuri, sillä Hiusladossa maksaisi 115 e ja Kahden Kaupassa yli 180 e. Onkohan tuo Kahden Kauppa niin paljon parempi paikka että erotus kannattaa maksaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu April 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2010 (muokattu) Kävin hääpäivänä meikissä ja kampauksessa tuolla Kampaamo Pinkissä, josta edellä kyselinkin. Suosittelen lämpimästi: molemmat onnistuivat erittäin hyvin ja kestivät kauniisti koko päivän. Hintaa puolen tunnin etukäteissuunnittelun kanssa tuli n. 150e. Molempien toteuttajana toimi Sari. Muokattu: April 5, 2010, käyttäjä: Sievä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Hemuli_ Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Haluaisin kynsiini kauniin lakkauksen ja pieniä "timanttikoristeita" hääpäiväksi. En siis haluaisi välttämättä varsinaisia irtokynsiä vaan omat kynnet koristeltuna. Minne Seinäjoella kannattaisi suunnata laitattamaan kynsiä? Mitähän moinen lysti maksaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu April 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2010 Seinäjokisista vaihtoehdoista en tiedä, mutta äitini kävi laittattamassa kyntensä Seinäjoen lähellä sijaitsevassa Kauneushoitola Marilynissä. Tykkäsi kovasti ja olen kuullut hyvää myös muualta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaBaie Kirjoitettu August 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2011 Onko kokemuksia Kahden kaupan hääkampauksista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherria Kirjoitettu October 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2013 Hei, nostellaanpa ketjua! Tuoreita kokemuksia Seinäjoen kampaamoista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anya_Bell Kirjoitettu March 10, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2015 Kokeillaanpas taas nostaa ketjua, josko kävisi tuuri ja joku kommentoisi! Mistä kannattaisi ottaa hääkampaus ja -meikki Seinäjoella, kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu October 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2015 Ja jälleen nostellaan, vai eikö todellakaan ole kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamuruskossa Kirjoitettu July 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2016 Nostan ketjua myös! Oisko kellää tuoretta kokemusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu July 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2016 Mulla on varattu koekampaus ja -meikki ens keskiviikolle, molemmat Kahden Kauppoihin - kerron sitten miltä näytti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamuruskossa Kirjoitettu July 31, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2016 Hei kiitoksia paljon! Eihän näitä nyt yli vuosi ennen häitä tarviis stressata, muttakun stressaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamuruskossa Kirjoitettu August 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2016 Kuinka @Tinskuli kävi?:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts