Guest lebanquet Kirjoitettu February 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2005 Jos löydät kuvia kauniista meikeistä laidasta laitaan, tuo ne tänne! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cryztal Kirjoitettu February 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu February 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lebanquet Kirjoitettu May 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lebanquet Kirjoitettu June 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu June 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aoife Kirjoitettu June 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 Muistakaa sitten, että vaikka meikki olisi suht tummakin, se näyttää valokuvissa varsin nudelta jos värit on oikein valittu. Poskipunaton, luomiväritön/rajaukseton/ nudehuulilla varustettu meikki näyttää helposti valokuvissa siltä ettei meikkiä ole lainkaan, joka saa taas kokonaisuuden näyttämään keskeneräiseltä kauniin puvun ja kampauksen rinnalla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu June 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu May 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miaraana Kirjoitettu November 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajsaAnka Kirjoitettu October 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2011 Tässä yks kauneimmista, mitä ite oon nähny:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla_90 Kirjoitettu November 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2011 Ah ihanaa, kiitos tästä ketjusta! Kuvaa mulla ei ole linkata, vaan ihanaa katsella noita kuvia ja katsoa löytyykä täältä mulle häämeikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nelly- Kirjoitettu November 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2011 Kun näin tämän kuvan ihastuin siihen heti ja päätin että tämän kuvan kanssa menen meikkaajan luo. Kuvassa on kylläkin nukke mutta tuo meikki vei mun sydämen silti. Minulle tulee myös vähän tuon tapainen kampauskin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taskurotta Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 http://truccodasposaroma.com/communities/6/004/008/977/186/images/4544553715.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taskurotta Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taskurotta Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nelly- Kirjoitettu January 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NAIMISIIN_2012 Kirjoitettu January 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2012 Mistä hemmetistä olettekin kaivaneet näin vanhanaikaisia kuvia?!?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu February 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2012 Mistä hemmetistä olettekin kaivaneet näin vanhanaikaisia kuvia?!?! Siis miten niin vanhanaikaisia?!!! Tässä on muutama meikki, mistä itse tykkäisin:Tässä viimeisessä on mielestäni upea meikki, ja siitä otan varmaan omaan meikkiini vähän mallia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebsu Kirjoitettu February 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2012 Musta nuo kaikki, missä on hopeeta/mustaa on aikas hienoja, itse yritän tehdä itselleni sen tyylistä ja yleensä olenkin ihan mukiinmenevä meikkaaja, niin nyt kun yritän harjoitella, kaikki näyttää kaamealta....äääk, missä vika?? Liian huonot meikit (vaikka uudet) vai liika yrittäminen vai mikä ihme? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts