elika Kirjoitettu July 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2013 Minulle laitetaan geelikynnet hääviikolla. Kokemusta löytyy molemmista, mutta geelit pysyvät kauemmin ja parempina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Kirjoitettu July 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2013 Minun kynsimuotoilijani ainakin katsoo aina asiakkaan oman kynnen mukaan, että kumpi materiaali toimii paremmin. Itselläni on pehmeät ja liuskoittuvat kynnet ja niissä kuulemma akryyli ei kestäisi, koska se on niin kovaa. Geelit olleet nyt 2,5 vuotta ja hyvin kestää. Kovissa kynsissä geeli taas "ilmaantuu" reunoista helpommin eli reunat nousevat irti pinnasta, koska oma kynsi ei jousta tms. Itse siis luottaisin ihan ammattilaisen mielipiteeseen siitä, kummalla laitetaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Kokemuksia vain geelikynsistä, joten niillä mennään. Muutoin teen itse itselleni kotona, mutta häiden kunniaksi käyn otattamassa ammattilaisella kunnon laadukkaat ranskikset geelit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu March 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2014 Mulla ei ole ikinä ollut mitään rakennekynsiä eikä muita, mutta nyt varasin vihkipäivän aatolle ajan geelikynsien laittoon! Haluun varmaankin jotkut kivat ranskalaiset manikyyrit ja sitten vähän strasseja, että olis vähän blingblingiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirtchili Kirjoitettu November 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2014 Minulle tehtiin geelikynnet. Ranskalainen manikyyri ja valkoisella kuvioitu pitsiä kynsiin (pitsipukukin..). Tosi kauniit olivat minusta <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts