kalenteri1 Kirjoitettu November 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2007 Kampaamo- ja meikkauspalveluita Lappeenrannassa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-katsu- Kirjoitettu November 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2007 sariannaa aika moni suosii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu November 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2007 Charlotta on hyvä. Tosin en oo käynyt siellä kampauksessa ja pikkusisko väittää, että kampaaja pilasi hänen ylioppilaskampauksensa. Eli en sitten tiedä :-? Ainakin leikkaukset on mulla kuitenkin aina onnistunut hyvin ja kampaaja on ottanut mun toiveet ja tyylin huomioon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu January 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2008 Voin suositella parikin kampaamoa Kampaamo Leila Raastuvankadulla siellä kampaaja Riitta, joka nyt pitää kampaamoa ja Kampaamokauppa Sitruura siellä kampaaja Sari. Ovat todella hyviä kampaajia molemmat ja tekevät just toiveiden mukaan. Ainakin itse olen ollut todella tyytyväinen.Ystävälläni oli kimppu Tolvaselta ja se oli erittäin kaunis sekä pöytä kukatkin. Sieltä kannattaa ainakin kysyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RintsessaR Kirjoitettu January 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2008 Suosittelen lämpimästi Salon Leena Kolaria, Raatimiehenkadulla! Asuin vajaan vuoden Lappeenrannassa, ja ainakin itse petyin Sariannassa lopputulokseen ja asiakaspalveluun. Salon Leena Kolari:ssa oli oikein mukavat kampaajat, ja olin aina tyytyväinen lopputulokseen. Älä anna kampaamon nimen hämätä - ei ole mikään mummo-paikka ollenkaan! Meikkejä eivät kyllä taida valitettavasti siellä tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_vaimoke_* Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 Uutena kaupunkilaisena kaipaisin vinkkejä, minne mennä teettämään hääkampaus? Ei mitään nutturahökötyksiä, vaan haussa olis sellainen tekijä, jolla olis ehdottaa ideoita, persoonallisia ja ehkä tavallista räväkämpiäkin. Hiukset on lyhyet, vähän korvan päälle.Samoin häämeikkipaikka olis hakusessa, siis hyvä ja kestävä lopputulos tavoitteena. Kiitos asiallisista vastauksista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Suosittelen Kampaamo kauppa Sitruunaa Isossa Kristiinassa ja siellä kampaaja Sari. Käypä hänen kanssa juttelmassa ja suunnittelemassa kampaus. Hän loihtii todella hyvän näköisiä kampauksia lyhyempiikin hiuksiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinniS Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 Tietääkö kukaan, missä saisi otettua ruiskurusketuksen Lappeenrannassa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Kesämorsian 2010_* Kirjoitettu November 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2009 Nyt kaikki kesän 2009 morsiamet suositelkaahan tulevan kesän morsiammelle kampaajaa ja meikkaajaa Lappeenrannasta. Kiitos jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ynck Kirjoitettu January 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2010 tekeekö joku lappeenrannassa xtreme-lashes kestoripsiä (tai muita kestoripsiä)?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<ansku> Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 Vinkkejä ja suosituksia kaipailisin Lappeenrannan kampaamo- ja meikkipalveluista! Etsin mielellään sellaista paikkaa, jossa saa molemmat (meikin ja kampauksen), ja vieläpä olis tilaa kaksi kaasoakin samanaikaisesti laittaa ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluehoney Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 Kysyppä <ansku> Beautycenteristä. Sinne aion itse mennä rakennekynnet laitattamaan enne häitä ja oon tykännyt niiden palveluista tähänkin asti. Siellä toimii useampi henkilö yksityisinä yrittäjinä vaikkakin samoissa tiloissa ja heillä on myös kampaajia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<ansku> Kirjoitettu August 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2010 Juu, tuota oli katellukin aiemmin ja varmasti kysynkin Ottaakohan ne varauksia jo vastaan ens kesälle...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu February 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2012 Hoi! Olen vähän kahden vaiheilla meikkaanko itse vai käynkö jossain meikattavana. En asu enää vakkaristi Lappeenrannassa, joten en tunne enää palvelutarjontaa niin hyvin... Osaisiko joku vinkata hyviä ja edullisia meikkaajia, pretty please? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 Täällä mietitään kanssa sopivaa kampaajaa. Oma "luottokampaajani" sattuu olemaan hieman liian kaukana, enkä tunne Lappeenrannan kampaamoita. Olen tykännyt Pääasian leikkauksista, mutta en tunne heidän kampaustyylejään.Itse haluaisin mieluummin mukavan ja keskustelevan kampaajan kuin älykallista design hiustaiteilijaa, joten myös kotikampaamot vinkit otetaan vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curia Kirjoitettu September 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2012 Onko kukaan käynyt viime aikoina Sariannassa hääkampauksessa? Saako sieltä myös meikin?Missäs kaikissa paikoissa Lappeenrannassa on mahdollista saada meikki ja kampaus saman katon alta? Myös hintataso kiinnostaisi.Ensi kesäksi pitäisi kampaaja ja meikkaaja löytää Lappeenrannasta, mutta omaa kokemusta ei ole, kun en ole vuosiin enää asunut siellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2012 (muokattu) Nettisivujen perusteella ainakin nämä paikat tekevät sekä kampauksia että meikkejä (osalla myös hinnat näkyvissä):Hius ja Kauneus UnelmaHairStoreParturi – kampaamo EilaParturi-kampaamo Eeva Parturi-kampaamo Kennedy’sKauneuskeskus Beauty Centerm. Laita Curia yksäriä, jos haluat jutella häiden järjestämisestä Leprassa Kaikenlaista tietoa kasaantunut ihan vain käyttöä odottelemaan Muokattu: September 25, 2012, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu November 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2012 Valitsin itse nyt lopulta Hius- ja kynsistudio Satu L:n, josta hankin sekä kampauksen että meikin. Kampaamo on Koulukadulla, joten sinne oli helppo löytää.Mulla kampauksen ja meikin hoiti Stefi ja täytyy myöntää, että se nainen osaa kampauksia vääntää! Kuulin kampaajalta itseltään, että ollut alalla vain hetken aikaa ja vasta nyt luin heidän nettisivuiltaan, että hän on valmistunut vasta 2011, ei uskoisi - ja hyvässä mielessä! Kampaus oli aivan mahtava ja hän osasi todella hyvin poimia ideat mun epämääräisestä sepostuksesta ja mallikuvista. Sen verran on kuitenkin vahvaotteinen, että herkimmän päänahan omistajien kannattaa varmaan mainita siitä etukäteen, mutta kaikki tukka on kyllä paikallaan, niin ronskeista otteista ei ole kyse Ja kampaus kesti hyvänä koko päivän ja fiilistelen sitä kuvista yhä!Meikki ei ollut aivan yhtä mieleeni, mutta meikkaan niin harvoin, että kaikki meikki tuntuu mielestäni oudolta omassa naamassa.Kampauskuvia kannattaa katsoa heidän fb-sivuiltaan. Hinnasta en voi sanoa, sillä itse sain kampaus+meikki paketin tarjoushintaan, kun varasin sen tarjouksen voimassaolon aikana. Koekampaus ja -meikki + hääpäivän kampaus ja meikki maksoivat yhteensä 120 euroa, eli tavallaanhan sitä oli vain 30 € per kerta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jossujoo Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Onko muilla kokemuksia Satu L:stä? olisin erittäin kiinnostunut kyseisestä paikasta ja kokemuksia kaipailisin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu October 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2013 Poikkesin BodyShopissa ja siellä oli häämeikki 50 € (sis. koemeikin), "normi"meikki 35 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninam Kirjoitettu November 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2013 Hääkampauksen tekijä ja meikkaaja haussa Lappeenrannassa! Haluan, että kampaaja osaa myös avata suunsa ja sanoa suoraan, mikä ei käy esim. kasvojen malliin tai hiusten laatuun, ja hänellä itsellään olisi runsaasti ideoita. Etu tietysti olisi, jos meikki ja kampaus + kaason meikki ja kampaus onnistuisi samassa paikassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninam Kirjoitettu March 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2014 (muokattu) Melko hiljaista on, mutta kerron kuitenkin omat päätökseni. Meikin (ja ripsienpidennykset) tekee Kauneusunelman Heidi, ja tunnen olevani hyvissä käsissä. Kampaajien hinta-laatusuhde ei kuvagallerioiden perusteella vakuuttanut, joten kampaajaa ei tule ollenkaan. Hiukset siis laitellaan kotona. Muokkaus: Olin meikkiin ja ripsiin enemmän kuin tyytyväinen, voin suositella! Muokattu: June 11, 2015, käyttäjä: ninam Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2015 Minulle (ja muulle hääseurueelle) tehdään meikki ja kampaus Sariannassa. Työkaverini kävi vastikään Beauty Centerissa (Sokoksen yläpuolella) meikissä ja (ilmeisesti) "pikakampauksessa" ja oli tyytyväinen. Ja kyllä sietikin olla, kampaus+meikki vähän reilu tunti ja n. 70 € ja hyvältä näytti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2015 Löytyykö geelilakkauksista kokemuksia & hintoja? Pikaisella googletuksella löytyi Illusiassa kaksivärinen 46 €, JadeBeautyssä 42 €. BeautyCenterissä kestolakkaus yksivärinen 40 €. Kaverille tekee kotona joku t:mi 40 € kaksiväriset. Sitten torissa oli t:mi:llä 25 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura/elokuu2016 Kirjoitettu August 10, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2015 Onko kellään vähän tuoreempiä kokemuksia meikkaajista ja kampaajista Lappeenrannassa? Kävin tänään Sariannassa kyselemässä ja sanoivat, että ensi kesän aikoja saa varata vasta marraskuussa. Toki sekin olisi varmasti ihan riittävä aika mutta kova hinku olisi jo varailla aikoja, jotta voisi sitten tässä vuoden aikana käydä pari kertaa varaamassaan paikassa kampaajalla ja vähän testata kampaajien ammattitaitoa ja henkilökemioita ootteko mistä varanneet kampauksen ja meikin ja kuinka aikaisin varauksia otettiin vastaan? Kaverini varasi toisella paikkakunnalla jo vuotta aiemmin niin kaipa täälläkin jossain jo otettaisiin varauksia vastaan ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts