S&A-09 Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Koemeikki+meikki 62€Koekampauksen ja kampauksen tekee ystäväni omassa kampaamossaan, hintaa ei olla vielä sovittu. Aiempien hintojen perusteella luultavasti max. 40€ ottaa.Yhteensä siis n.100€ luultavasti nuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merjatta Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Minun koemeikki+ meikki maksoi 65€koekampaus+kampaus maksoi 95€,molempiin olin enempi kuin tyytyväinen.Kampaaja teki kyllä tosissaan töitä sillä minulla hiuksia on paljon,pitkästi ja paksusti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 (muokattu) Kampaus on jotain välillä 80-100 euroa (riippuu kuulemma vähän mallista, en ole vielä päättänyt) ja meikkaus 75 euroa. Kampaus kampaajalla ja meikki tehdäään kotona. Koemeikki tulee ja kuuluu tohon hintaan. Koekampausta ei tule, luotan pitkäaikaisen kampaajani tekevän hyvän ilmankin. Muokattu: October 28, 2008, käyttäjä: a_paradise_79 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanna2010 Kirjoitettu November 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2008 Minulla on niinkin onnellinen tilanne, ettei meikistä tai kampauksesta tarvitse maksaa. Pikkusiskoni on hiusmuotoilija ja valmistuu nyt jouluna myös meikkaaja-maskeeraajaksi Luotan häneen täysin ja olen varma, että saan mieleiseni kampauksen ja meikin kun hänelle uskallan sanoa, jos en jostain tosiaankaan pidä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinuska Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Mulla maksaa 145e kampaus ja meikki, sisältäen koekampauksen ja -meikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chutney Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Kampaus 40€ (ilman varsinaista koekampausta). Taitaa olla joku kanta-asiakasalennus tuossa...Meikki 60€ mutta hintaan sisältyi tuolla summalla Make up Storen meikkejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
titaani Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Olen onnellisessa asemassa, koska sisko (ja samalla kaaso) on parturi-kampaaja, ja saan siis kampauksen häneltä ilmaiseksi. Ja meikin tekee ystäväni, joka on kosmetologi... Ihanaa. Elämä on ihanaa ja olen onnellinen!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu January 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2009 Kalliiksi menee, mutta kerrankos sitä Meikki on koemeikkeineen 85€ ja kampaus koekampauksineen 90€, ja nämä hinnat Tampereen keskustassa...Olisi ehkä tullut halvemmaksi jos meikki ja kampaus olisi tullut samasta paikasta, mutta kun meikin halusin ehdottomasti tietystä paikasta (joku ihme fiilis tuli )... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salmiakki_ Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Meikki (sis.koemeikin) maksaa 60e ja Kampaus (sis.koekampauksen) 105e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannu Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Kampauksen tekee mun ystävä joka on parturikampaaja, ja tekee ilmaiseksi kuulemma. Meikin tekee joko tuo mun ystävä tai sitten teen itse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
markka83 Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 (muokattu) Mulla maksaa 169, sisältäen koemeikin ja -kampauksen ja juhlameikin ja -kampauksen sekä manikyyrin. Halvemmallakin olisi päässyt mutta toi on hyvä paikka ja luotan heidän ammattitaitoon kun itselläni ei ole mitään aavistusta mitä haluan. Uskon monien ihmisten perusteella saavani rahoilleni todellakin vastinetta. Tämä siis Kuopiossa. Muokattu: February 10, 2009, käyttäjä: markka83 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playing the Future Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 (muokattu) 96 e sis. meikki + kampaus + konsultaatio. Sain tuollaisen hinnan 20 %:n alennuksen jälkeen. (kyse on kauneushoitolasta/kampaamosta, ei paikanpäällä tehtävästä palvelusta)Muoks. Niin ja paikka on Helsingin keskustassa. Muokattu: February 19, 2009, käyttäjä: Playing the Future Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela09 Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 Mulle arvioitiin, että meikki koeversioineen maksaa n. 65 euroa ja kampaus koekampauksella n. 70 euroa, molemmat samasta paikasta Naantalissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laguna Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Jos mies ei saa hankittua erästä maskeeraaja/meikkaaja/kampaaja -ystäväänsä hommiin, niin olen ajatellut sijoittaa meikkiin & kampaukseen max 150 €. Toiveissa on että päästää vähän halvemmalla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2009 135 euroa maksoin yhteensä kampauksesta ja meikistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hilda siviä Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Mulla tulee varmaan kalliiksi... Ajattelin maksaa sekä kummankin kaason meikin ja kampauksen että mun mutsin ja pikkusiskon, koska se on niin spesiaalia niille. Tiedän jo meikkaajaan/kampaajan, jolta haluan nämä palvelut, mutta en ole kehdannut kysyä hintaa vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnah Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Mulla kampaus+meikki yht.110€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariée Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 No kylläpä te ootte päässy halvalla!! Mä oon varannu kampauksen- ja koekampauksen (100e), ennen häitä hiusten värjäyksen ja leikkauksen (77e), rakennekynnet (60e) ja kaason jaäidin kampaukset (2x35=70e). Yhteensä nämä tekee 307 ja mä luulin pääseväni halvalla! Näyttävästi maksankin palveluista paljon.. Pitänee harkita, josko kysyisy muualtakin.. Tämä paikka on Kouvolassa ja aktiivisesti mukana alan kilpailuissa ym et ammattitaitoisia pitäs olla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewa Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 äitini on kampaamon omistaja joten todennäköisesti en maksa mitään siitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian09 Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Mä maksan 130e kampauksesta 70e kampaus + 40 koekampaus, 70e meikki ja 80e kynnet. eli HUHUH sanon minä!Paikkaa en tässä mainitse. mutta ei täällä suunnalla paljon halvemmalla taida edes päästä.Kaason kampaus on 60e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanrine Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 Hiukset väri ja leikkaus 120,-Kampaus 115,-Meikki 93.50,-Ripset 105,-yht. 433.50 Ja paikkana mikäs muu kuin Helsinki... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
strawberry87 Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 Mun meikki maksaa 70 euroa koemeikkeineen ja kynsien lakkaus + koristelu 30 euroa.Kampauksen hintaa en tiedä vielä, kun vakiokampaaja niin saattaa antaa hinnan vähän omalla alennuksella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 Kampaus 87 € sis. koekampauksen. Meikin hintaa en muista, en ole vielä päättänyt, otanko sitä. Se on kuitenkin varattuna jos päätän kuitenkin ottaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siile Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 Mulla kampaus ja meikki koeversioineen maksaa 120e, mun mielestä halpa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmimorsian2010 Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 Kampaus tulee maksamaan ~70 euroa. Onneksi on vielä reilusti aikaa kasvattaa kutreja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts