Betty1985 Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 Kampaus+koekampaus ja meikki+koemeikki yhteensä 100 €.Pirkanmaalla maaseudulla pikku parturi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolina Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 Mun kampaus ja meikki kotikäyntinä tulee maksamaan 80€. En maksa koe-jutuista, kun sama ihminen on mut ennenkin meikannut ja kammannut.Lähettelen vaikka valokuvia etukäteen s.postilla tai jotain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miiam Kirjoitettu October 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2007 Hääkampaus (sisältää koekampauksen) 91€Häämeikki (sisältää koemeikin) 65€Paikkana Kauneuskeskus Essi Jyväskylä. (Varasin ajan maanantaina) Kesäkuussa pitää mennä sopimaan tarkemmin asioista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Posa Kirjoitettu November 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2007 Mun kampaus tulee maksamaan jonku 90 euroa, siihen sisältyy koekampaus, värjäys (ja tarvittaessa latvojen siistiminen) ja itse kampaus. Meikin hintaa en edes kysyny vielä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIILA Kirjoitettu December 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2007 Kampaus ilman koekampausta 80e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chardonnay Kirjoitettu December 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2007 kampaus, meikki ja manikyyri 109. Jos pääsen koekampaukseen ja meikkiin, hinta nousee 169 euroon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punaherukka Kirjoitettu December 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2007 Koekampaus, kampaus, koemeikki, meikki, manikyyri 130€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkaloinen Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Hämeenlinnassa kampaus koekampauksineen 70 eur ja meikki 30 eur. En ole vielä päättänyt tarkemmin, mutta tämä tuntuu tiedustelujeni perusteella olevan yleinen hintataso. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu December 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2007 Hääpaketti, johon sisältyy:-koekampaus-koemeikki-hääkampaus-häämeikki-manikyyri-sulhasen ehostusKoko hela hoito 210€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myy2008 Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 Mulla koemeikki + koekampaus + meikki + kampaus maksaa 170e . Järkyttävän kallista, mutta mieluummin laitan kampaukseen ja meikkiin muutaman kympin enemmän ja olen sitten varma että ammattilainen on niitä tekemässä. Vaihtoehtona olis ollut sama paketti 150e mutta en luottanut meikkaajan taitoihin. Kaveri kävi hänellä häämeikissä ja morsian laittoi koemeikin perusteella itse ripsarin koska sai sen paremmin laitettua itse!! Ei kuulosta mun mielestä kauheen ammattilaiselta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abby Kirjoitettu January 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2008 Kampaus ja meikki yhteensä 77 euroa. Kummastakaan ei tehdä koeversiota, koska yhteistä historiaa kampaaja-kosmetologin kanssa on jo vuosia ja hän tietää makuni. Molemmat toki suunnitellaan ja vien ideakuvia nähtäville, mutta varsinaisia koeversioita ei tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi31 Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Mulla hääkampaus maksaa 75 € ja se sisältää myös harjoituskampauksen. Meikki 28 € ja sis. myös harjoituskerran. Ei paha minusta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinis Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Sain mielestäni edulliseen hintaan morsiammen koekampauksen & -meikin, varsinaisen kampauksen & meikin ja kaason kampauksen ja meikin. Hinnaksi Helsingissä tulee 160 euroa. Ja ammattilaisen tekemänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annemaria Kirjoitettu February 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2008 Oma kampaus ja meikki maksaa yht. 165 e. Kampaus 100 e ja meikki 65 e. Sisältää koekampauksen ja meikin. Alkaa kuulostamaan hieman turhan kalliilta, kun lukee muiden hintoja. Hinta Oulussa... Pitänee kilpailuttaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTJ Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Kajaanissa kampaus koekampauksineen 140 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heko Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Tampereen Hervannassa nutturakampaus 63e ja meikki 35e. (Ilman kokeita, mutta tuli täydellisiä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Meikki ja kampaus 150e, ei sisällä koekampausta Ei aavistustakaan millaisia kampauksia tekevät joten hieman on huoli päällä. Koeversio voidaan kuulemma tehdä jos haluan, eri maksusta toki. Paikkana Tampere. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnes Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Riippuen meikin vahvuudesta ja kampaukseen käytetystä ajasta 65-90 euroa, ei sisällä koekampausta tai -meikkiä. Ja Helsingissä tämä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Kampaus tulee maksamaan 200-300 egee (siihen sisältyy hiustenleikkuu, värjäys, 2x koekampausta) ja meikkaus 70 egee minulta (sis.koemeikin) ja kaasolta 30 egee.eli yhteensä näihin kaunistautumisiin menee noin 400 egee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Breeze Kirjoitettu March 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2008 (muokattu) Meikki + koemeikki ja kampaus + koekampaus, kaikki yhteensä 150 egeä. Itä-Suomessa pienehkössä kaupungissa. Muokattu: March 2, 2008, käyttäjä: annika27 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikkis Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Hääkampaus+koekampaus+häämeikki+koemeikki yht. 140 euroa. Ja tämä Lahdesta, Hiuskeskus C4. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Hiusten leikkaus ja värjäys, ripsien ja kulmien värjäys, koemeikki ja kampauksen suunnittelu maksoivat 100 euroa, hääkampaus ja -meikki 75 euroa. Asioin Tampereen keskustassa sijaitsevassa parturi-kampaamossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 (muokattu) Meikki+koemeikki+sulhasen puuterointi 65e, kampaus+koekampaus yhteensä 55 Muokattu: May 22, 2008, käyttäjä: minc84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 Kampaus 80 e, meikki 70 e täällä Helsingissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu March 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2008 Hei!Mun hääkampaus maksaa tyylistä riippuen 44-50 e, sisältää suunnittelun. Koekampaus maksaa n. 20 e. Meikki maksaa 55 e, sisältää koemeikin. Molemmat liikkeet sijaistsevat pienoisessa Kangasniemen kunnassa. Kampaamo on nimeltään Julietti, meikki tehdään Anjan Kauneuspisteessä. Ei ole mun mielestä pahan hintaiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts