Suvimorsian2014 Kirjoitettu December 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2014 120 euroa Järvenpäässä, sisältäen koemeikin ja -kampauksen, kesällä 2014. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian15515 Kirjoitettu December 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2014 Juuri varailin koemeikin + varsinaisen meikin ja koekampauksen + varsinaisen teon hääpäivänä niin 140e kaikkineen.. vähän jännittää, kun ei ole ammattimeikkaajakokemuksia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu December 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2014 Meikki + kampaus 200e, sisältäen koeversiot molemmista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noblette Kirjoitettu December 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2014 Kampauksen tekee miehen kampaaja-siso, mutta meikkiin menen paikallisen yrittäjän pakeille. 78e koemeikki+hääpäivän meikki Heidin kauneuskellari, Tuusula Kohta pitäisikin jo varailla sitä koemeikkiä, hääthän on ihan nurkan takana (14.2)!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinbe Kirjoitettu December 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2014 Itselläni maksoi hääkampaus + muutama koekampaus ja meikki yhteensä noin 200e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helvis Kirjoitettu January 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2015 Kampaus (sis. koekampauksen) 109 €. Loco (Helsinki). Meikki (sis. koemeikin) 140 €. Tekijä Heidi Kjellman (Helsinki). Erityisesti meikkaajaa voin suositella muillekin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mallu_ Kirjoitettu January 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2015 No onpas minulla ollut edullinen hääkampaus - vain 45 e, mutta tuttu oli tekijäkin! Häämeikkiä en saanut mistään, joten sen tein itse... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanguis Kirjoitettu January 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2015 Hei. Espoossa maksoin koemeikistä ja häämeikistä yhteensä 120€. Kampauksen sain häälahjaksi. Minusta koemeikistä oli tosi tarpeellinen koska itse hääpäivänä tiesin juuri mitä on tulossa. Aivan ihana meikki olikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miuska Kirjoitettu January 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2015 Hiusten (rastojen) korjaus ja kampaus 100€ ja meikki 30 €. Kummatkin laittajat tuttuja (ammattilaisia kuitenkin) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ainamma Kirjoitettu February 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2015 Suosittelen lämpimästi Nina Style Espoossa. Tuli meille kotiin tekemään mun kampauksen ja kaasojen kampaukset. Mun kampaus koekampauksella 100e ja kaasojen 50e per nuppi http://www.ninastyle.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pink_girl Kirjoitettu February 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2015 Mulla hinnaksi tulossa kampaukselle ja koekampaukselle 130 euroa ja meikille sisältäen koemeikin, sekä ripsien ja kulmien värjäyksen 150 euroa. Sen siitä saa, kun menee naimisiin juhannuspäivänä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu February 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2015 Meikki ja kampaus yhteensä 229 euroa, kumpaankin kuuluu koeversio. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
watershine Kirjoitettu February 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2015 Meikki ja kampaus koeversiolla 260e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinärouva Kirjoitettu March 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2015 Meikki 85€ ja kampaus 90€. Molemmat sisältää koeversiot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulppu Kirjoitettu March 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2015 Mulla kampaus 55e (sisälsi suunnittelun) ja meikki 110e (sisälsi komeikin). Hyvin kestivät molemmat ja olin tosi tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulppu Kirjoitettu March 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2015 Ja siis nämä Helsingissä, kampaamo Beat. Oltiin siellä koko porukka, minä ja kaasot Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veela Kirjoitettu June 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2015 Miehen sisko tekee minulle sekä kampauksen että meikin, on kampaaja ja kosmetologi Siinä saa mukavasti viettää samalla aamun tutussa paikassakin sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanna- Kirjoitettu July 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2015 Hääkampaus (pitkät hiukset) ja häämeikki koeversioineen yhteensä 190€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu September 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2015 Olen käynyt samalla kampaajalla jo lähes 13 vuotta. 5 viikkoa ennen häitä puhuessamme hääkampauksesta, hän kertoi tekevänsä sen minulle häälahjana ilmaiseksi. Harvoin herkistelen, mutta sillä hetkellä tuli istuttua kyynelsilmin parturintuolissa ja yhtälailla oli kampaajakin herkistyneessä mielentilassa. Tätini on ammattimeikkaaja, joten hänen lahjansa oli häämeikkini. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu June 7, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2017 Maksoin kampauksesta ja meikistä yhteensä 118 e. Ei koemeikkiä ja -kampausta, mutta kävin hieman suunnittelemassa etukäteen. En halunnut "virallista" häänutturaa, joten hinta oli edullisempi kuin perinteisessä hääkampauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu August 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2017 Maksan kampauksesta 35-50€. Todella edullinen! Jos menen koekampaukseen, sen hinta tulee olemaan 15-20€. Meikkaan itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sommar Kirjoitettu August 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2017 Ahvenanmaalla 295e kampaus ja meikki, tuohon sisältyy molempien kokeilut. Lisäksi tuohon saa kaupanpäälle ekstrastressiä, koska kokeilukampaus ei mennyt ihan niinkuin piti, ja koemeikki on kaksi päivää ennen häitä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariyah83 Kirjoitettu December 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2017 N. 50 e. Tuttu tekee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts