Meij Kirjoitettu March 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2012 Yhteensä Kampaus (+koekampaus) & Meikki 140e, Tampere Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikkuliisa Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 92€ hääkampauksesta koekampauksineen nokialla hm place:ssa. Veljen vaimo tekee meikin :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weeper Kirjoitettu May 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2012 Serkkuni on kampaaja ja hän on luvannut tehdä minulle sekä hääkampauksen että -meikin häälahjaksi Eli ihan ilmaiseksi ne saan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
glenniV Kirjoitettu May 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2012 Tampereella meikkaus ja kampaus koeluonnoksineen 210 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu June 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2012 Minulla Helsingissä hääkampaus koekampauksella 213 euroa. Hintaa nostaa hääpäivän ajoittuminen pyhäpäivälle (juhannus). Meikin tekee kummitäti ilmaiseksi. Tämän lisäksi panostan kaunistautumiseen geelilakkauksella (50 euroa), kulmien ja ripsien muotoilulla ja värjäyksellä (25euroa) sekä mahdollisesti bikinilinjan ja reisien sokeroinnilla, huh! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
verushka Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 Mulla kampaus reilut 70,- ja meikki 80,- (molemmat sisältää koevedokset). Kampaus Cityshopparialennuksella... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ASHS Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 ASHS missä paikassa kävit? Pumpulissa kenties?*kyseleen utelias hämeenlinnalainen*Tosi ajoissa vastaan tähän. heh! Salon Momentissa kampaus ja Pumpulissa meikki! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hippiainen Kirjoitettu July 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2012 Mulla tulee maksamaan meikki ja kampaus noin 250 euroa (sisältää koemeikin ja kampauksen). Melko kallista, mutta maksan sen mielihyvin siitä että tiedän että jälki on hyvännäköistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marena Kirjoitettu July 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2012 Maksoin 300 euroa koekampaus, koemeikki, meikkaus ja kampaus plus tyttären kampaus Villi Vaniljassa Helsingissä.Toiseen hääjuhlaan sain 30 eurolla Pärnusta kampauksen - mutta tylyn kohtelun kaupan päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanda Kirjoitettu July 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2012 Oma kampaus (sis. koekampaus) ja meikki sekä kaason kampaus (ei koekampausta) ja meikki - kaikki yht. 360 euroa, Helsinki Hairdressers. Ei jäänyt mieleen, mikä oli minkäkin työn osuus (mun osuudet toki vähän kalliimmat kuin kaason).Bonuksena keikkaan sisältyi kuohuviinitarjoilu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emmi123 Kirjoitettu July 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2012 Meikki 82€ (sis. koemeikin) ja kampaus 113€ (sis. suunnittelun ja koekampauksen). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2012 Mulla tulee maksamaan hääkampaus noin 120e, kaasojen kampaukset arvio 90e/hlö ja kaikkien meikit yhteensä 250e. Koekampausta tuskin tulee, suunnittelussa menen käymään.Paikkana siis Helsinki Hairdressers ja meikit tekee Riina Laine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punatulkku Kirjoitettu August 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2012 Kampaus koekampauksineen 107e. Meikin tekee ystäväni, vaivanpalkaksi ostin hänelle lahjakortin intialaiseen päähierontaan. Meikkejä ostin kyllä 150e edestä. Ei siis pelkästään häitä varten, noilla on varmaan kaikilla jatkokäyttöä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu August 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2012 Kampaus ja meikki sekä niiden koeversiot yhteensä 190 euroa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmi-Angelina Kirjoitettu October 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2012 Kampaus, meikki ja koeversiot yht. alle 110e, sis. lisäripset ja tarvittavat hiuslisäkket. Salon Fleur, Salossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikli Kirjoitettu November 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2012 Aika varattu Pumpuli Salonkiin Hämeenlinnaan, 150€ kampaus ja meikki koetöineen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu November 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2012 Meikkaan itse itseni, mutta hiukset käyn laitattamassa Joutsenossa Salon Elna & Helkassa. Hääkampauksen hinnaksi kampauksen suunnitteluineen päivineen tuli 52 euroa. Sain hieman alennusta, koska kampaustoiveeni oli melko yksinkertainen, mutta ei heillä hääkampauksen hinta minusta muutenkaan ollut mikään huima, n. 60 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N&P Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 Melkoisen suuria hintaeroja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeliza Kirjoitettu February 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2013 Kampaus koekampauksella 150 € ja meikki koemeikillä 110 €. Rahaahan se vaan oli. Pääasia että molemmat kesti hääpäivänä hyvin ja olin täysin tyytyväinen lookiini. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blanch Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 Koekampaus (sisältäen hiustenvärjäyksen ja leikkauksen) maksoi 120 e ja varsinainen kampaus hääpäivänä 95e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 Mulla on Raision Myllyn Sokos Hyväolo hoitolasta semmonen paketti, mihin kuuluu: - kosteuttava kasvohoito- koemeikki sekä koekampaus- juhlapäivän kampaus sekä juhlapäivän meikki Yhteensä noi kaikki 200 eur. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu May 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2013 Kampaus ja meikki koevedoksineen kuulemma n. €250. Kampaaja tulee haa-aamuna hotellille tekemaan, joten olen kylla tyytvainen! Paikkakunta Truku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Princess_84 Kirjoitettu May 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2013 Suunnittelu, koekampaus ja kampaus 150e hiuslisäkkeellä Pohjanmaalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marppi Kirjoitettu May 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2013 (muokattu) Mulla häämeikki ja hääkampaus koevedoksineen n. 160€ .. Muokattu: May 19, 2013, käyttäjä: MarjoS Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnalyn Kirjoitettu May 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2013 Kampaus Joensuussa TEAM -liikkeessä 70 e + koekampaus 40eMeikki Joensuussa BEAUTY-BOX -liikkeessä 60e sis koemeikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts