Ninni90 Kirjoitettu March 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2011 Yhteensä tulevat maksamaan n.130€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Routa Kirjoitettu March 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2011 Meikin teen itse, koska olen tehnyt maskeeraajan hommia enkä uskalla luottaa muiden kädenjälkeen kerran juhlameikin itse uudelleen tehneenä. Morsiuskampaus maksaa Unik Hairissa tehtynä opiskelija-alennuksella 81 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu March 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2011 Helsinki, kampaus +mekkki n.250e johon tosin kuuluu aitoa hiusta olev pidennys Ystävä laittaa sen jo kotona kiinni,mutten olisi varmaan 500e lisää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 Mä maksoin kampauksesta 120 euroa ja se tehtiin Vantaalla Carusell:issa. Ei ollut ihan taitavimmasta päästä tekijä. Tuli "ihan kiva" mutta viimeistely oli huolimatonta (jäi aika paljon sököttäviä hiuksia, ei siis mitään sileäpintaista), onneksi tämä ei näy kuin muutamassa kuvassa. Olisin halunnut nutturastani myös ISOMMAN. Siis olihan se nyt sellainen keskikokoinen, mutta kun mulla on paksua hiusta alaselkään saakka, niin ajattelin että niistä olisi saanut jotain näyttävämpääkin ja vielä korostin että haluan todella ison nutturan, painopisteenä takaraivo/niska. (Tämä puolityydyttävä kampaukseni nähtävissä naikkareiden hääkuvagalleriassa.)Nyt jos voisin viisaampana valita uudelleen, en menisi tuollaiseen tusinapaikkaan vaan johonkin keskustan salonkiin, jolla hyvät näytöt hääkampauksista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-neeze- Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 mikkelissä, meikki 69 tai 79 euroa, riippuu siitä kumman paikan valitsen. kampauksen saan ilmaiseksi serkultani joka on alan ammattilainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mam87 Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 mulla maksaa kampaus ja meikki (sisältäen koevedokset) 185 euroo lahden Salon Mazig:ssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Hääkampaus n. 100 € (sis. koekampauksen).Häämeikki 80 € (sis. koemeikin). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
satu70 Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Minulla kampaus 55 euroa, meikki 60 euroa (sis. koemeikin). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyttötuollainen Kirjoitettu April 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2011 Ainakin alustavan tiedustelun mukaan kampaus tulee maksamaan maksimissaan 80 euroa ja meikki 50 euroa. Molemmat sisältävät suunnittelun. Omasta mielestäni ihan kohtuuhintaista . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
catrine Kirjoitettu June 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2011 Mulla maksaa hääkampaus ja -meikki koeversioineen yhteensä 150 euroa (Helsingissä). Pakko mainita, että näin viime yönä unta, että oli hääpäivä ja olin unohtanut mennä koekampaukseen ja -meikkiin edellisellä viikolla, ja hääpäivänä myöhästyin varsinaisestakin kampauksesta Taitaa vähän ressaa mua nää häät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sophie85 Kirjoitettu June 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2011 Maksan hääkampauksesta n. 40 euroa ja meikin tekee kaverini ilmaiseksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu June 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2011 Heippa morsiamet! Muistutan, että paikkakunta- ja yrityskohtaiset tiedustelut kuuluvat tänne: http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?/forum/179-paikkakunta-ja-yrityskohtaiset-ketjut/Pidetään siis tämä ketju ekan viestin mukaisena:Mitä siis maksat kampauksesta ja meikistä? Laitathan mukaan myös paikkakunnan ja yrityksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu June 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2011 Hyvä kun muistutat. :>Näitä eri foorumiosioita ja ketjuja on niin hirveän paljon ja olen sen verran uusi, että välillä on vaikea muistaa mikä on missäkin ja mikä aihe ihan erikseen jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johanna Kirjoitettu July 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2011 Kampaus 90 eur; meikki 55 eur.Helsingin keskustassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evalina Kirjoitettu July 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2011 Minulla tuli luottokampaaja kotiin ja sekä meikkasi että teki kampauksen: perusjutut eli väri ja kiharat oli tehty jo aiemmin, mutta varsinaisena juhlapäivänä kammattiin, laitettiin hiuskoriste ja meikattiin. Kustannus tästä 120 EUR. Normaalisti kampaajan työpiste Helsingin keskustassa, mutta suostui tulemaan syrjäkylille Sipooseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenzucca Kirjoitettu August 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2011 Leikkaus + harjoituskampaus + hääkampaus yht. 100 €. Koemeikki + häämeikki yht. 80 €. Molemmat kestivät hyvin vielä seuraavankin päivän ja kevyen saunomisenkin, joten olivat molemmat rahansa arvoisia. Molemmat tehtiin Virkkalassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASHS Kirjoitettu September 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2011 Kampaus koekampauksen kera 100 euroa. Meikki 75 euroa.(sis. koemeikin, "tuhkimonaamion" ja kulmien värin ja muotoilun)Hämeenlinnan keskustassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riittatih Kirjoitettu September 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2011 Yhteensä noin 300 euroa, Helsingissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naadis Kirjoitettu September 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2011 ASHS missä paikassa kävit? Pumpulissa kenties?*kyseleen utelias hämeenlinnalainen* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sourpuss Kirjoitettu October 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2011 153 euroa oli yhteensä hääkampaus ja -meikki. Hinta sisälsi koekampauksen ja -meikin. Tampereella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku_possu Kirjoitettu October 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2011 Meikin teki tuttu kosmetologi häälahjaksi ja koekampaus+kampaus maksoi 60€. Siitäkin sain "vanhan asiakkaan" alennusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenamaria Kirjoitettu November 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2011 Alustavien kyselyjen mukaan kampaus (pitkähköt hiukset, sis koekampaus) 190e ja meikki 100e (myös koemeikki). Sulhasen tukkaa on suunniteltu saksittavan pari päivää ennen, ja kammattavaksi juhlapäivänä n.50e. Turussa siis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
030312 Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Kampaus ja meikki koetöineen + kulmien muotoilu & värjäys yhteensä 150e, Hämeenlinnan keskustassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 Mun hääkampaus+meikki koekampauksineen ja koemeikkeineen sekä kaason tukka ja meikki Turussa yht. n. 250-280€! Ja uskon että hyvät tulee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santu Kirjoitettu March 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2012 Nyt alkaa tuntumaan oma hääkampaus kalliilta...300e Helsingin keskustassa sis. leikkauksen ja värjäyksen ( väri+ raidat )+ koekampaus ja itse hääkampaus. Meikki siihen päälle about 50e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts