summerbride Kirjoitettu May 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2003 Mitä siis maksat kampauksesta ja meikistä? Laitathan mukaan myös paikkakunnan ja yrityksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mimia Kirjoitettu February 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2007 Rovaniemellä Kauneusateljeessa kampaus 74 rahaa ja meikki itelle ja sulholle 35 rahaa. Kumpaakaan ei kokeiltu aikaisemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M@rit(Guest) Kirjoitettu February 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2007 Salon seudulla hääkampaus 57 euroa ja meikki 37 euroa - molemmat sisältävät koeversiot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMLats Kirjoitettu February 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2007 Stadissa, tulee hääpäivän aamuna kotiin tekemään, niin yhteishinta 3 meikille, 1 kampaukselle ja koekampaukselle 220e. Omasta mielestä ok hinta, eikä tarvitse lähteä aamulla säntäilemään minnekään. Meikkaa siis myös tätini ja äitini. Koemeikn jos vielä otan, niin se maksaisin sitten erikseen jonkun verran. Harmi ettei ole tuttuja tai sukulaisia alalla. Silloin säästäisi pitkän pennin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
d.s Kirjoitettu February 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2007 mulla maksaa meikki 25 euroa (koemeikki sama hinta) ja kampaus tunti velotuksen mukaan 19 euroa puolituntia +lisäkkeen vuokraus 23 euroa (koekampaus sama hinta) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalpakka Kirjoitettu February 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2007 Meikki 30 euroa ja kampaus 42 euroa puolipitkät hiukset, ilman koeversioita, Seinäjoella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravo Kirjoitettu February 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2007 Tampereella Napsissa kampaus 40e ja meikki 40e, ja koeversiot 30e/kpl, eli yhteensä siis 140e, Kaason kampaus 40e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnaeaborealis Kirjoitettu March 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2007 Pitkiin hiuksiin hääkampaus mallista riippuen 50-90 €, hintaan sisältyy koekampaus. Meikki 20 €. Molemmat saa samasta paikasta. Olin ensin suunnitellut tekeväni itse meikin, mutta hinnan kuultuani päätin ottaa myös sen. Nämä hinnat siis Ruoveden seudulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuppuli Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 Minun hääkampaus+meikki 180e, sisältää leikkauksen ja värin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunaja 76 Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Minulla maksaa Hääkampaus + meikki yht. n.80 ekee sis. koemeikki ja kampaus ;D ;DKäyn kyllä sitten vielä erikseen ottamassa monisävyraidat ja leikkuuttaan hiukset niin siihen menee varmaan joku 70 ekee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Citilda Kirjoitettu March 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2007 Mulla tulee meikki maksamaan koemeikkeineen 50€ ja kampaus koekampauksineen 45€ eli yhteensä 95€ Lohjalla, Kampaus tehdään PK Laitilassa ja meikki kauneushoitola satumaassa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi81 Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 Kampaus maksaa n. 20€ kun tukka on aika lyhyt ja meikki koemeikkeineen 60€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian0707 Kirjoitettu April 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2007 Kampaus ja meikki koejutskineen 130€ Turun D.E.M.O:ssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 Koemeikkeineen ja -kampauksineen maksan koko lystistä 120 euroa. Kaasolle meikki ja kampaus ilman koejuttuja 50 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalaki Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Meikki ja kampaus kokeiluineen Tampereen keskustassa 120 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amarula Kirjoitettu April 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2007 Mulla maksaa kampaus ja meikki ~110 euroa ja sisältää sekä koekampauksen että -meikin. Paikka on Tampereen kupeessa Ylöjärven puolella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsutin Kirjoitettu May 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2007 Mä menen espoon Jetset kampaamoon ja siellä kampaus 85 ja meikki muistaakseni 35, sisältää koemeikin ja kampauksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest angel_a Kirjoitettu May 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2007 Häämeikki ja kampaus yht. 150e sisältää koemeikin täydellisenä ja koekampaus viimeistelyä vaille. Lohjan Hiusboomi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipsukka2007 Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 Häämeikki ja -kampaus maksaa yhteensä 180 euroa koeversioiden kanssa. Liike on Vantaan Eve. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilona. Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Koemeikki, koekaumpaus, oikea meikki ja kampaus, sulhasen parturi ja hääpäivänä ehostus. Yhteensä 120€, eli ei paha hinta. Tekijä kyllä ihan ammattilainen, mutta paikkakunta pieni, joten siksi noin halpaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Koekampaus, hiusten värjäys ja kampaus hääpäivänä maksavat yhteensä 150€. Meikki maksaa 79€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulpukka Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Tampereella kampaus ja meikki koeversioineen yht 140 euroa, lisäksi tulee vielä kaason meikki+ föönikampaus, morsiustyttöjen hiukset ja sulhasen puuterointi eli koko potin arvioivat kampaamosta n. 300 euroa. Juu....Elämä on ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla Kirjoitettu August 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2007 Kampaus maksoi 30 €, vaikka oli todella upea kampaus ja kampaaja teki sitä lähes kaksi tuntia. Eikä ollut edes tuttu kampaaja. Meikki maksoi 37 €, sisältäen koemeikin ja kulmien siistimisen ja värin. Itä-suomessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelfish Kirjoitettu September 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2007 Minä todellakin taisin valita sen kalleimman vaihtoehdon tästä kaupungista eli Oulusta. Näyttää olevan melkoinen hintahaarukka näissä hommissa. En tiedä vielä tarkkaan mitä tulee maksamaan, mutta hinnasto on tämä: kampaus n. 70-130€, koekampaus n. 30-50€/t, suunnittelu (sekin vielä erikseen :) 9,50€, meikkaus 53€ ja siihen vielä suunnittelu n. 10-20€. En etes uskalla laskea näitä yhteen, kovat on hinnat! Toivottavasti on hintansa väärti. Niin, ja kaasollehan mm. kampaus on jo puolet halvempi, että kyllä meitä morsiammia kynitään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariela Kirjoitettu September 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2007 Savonlinnassa maksoi heinäkuussa laitakaupungilla meikki (koemeikkeineen) 40 euroa ja kampaus (koekampauksineen) 45 euroa. Koeversiot oli yhtä hyvät kuin hääpäivänä oikeat. Pidin kyllä meikkiä kalliina, mutta kampaus oli mielestäni kohtuuhintainen (en osaa itse yhtään laittaa hiuksia, mutta vähän meikata, ehkä siksi). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts