JoDa Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 häämeikki koemeikkeineen 60 euroa (Espoossa) ja kampaus n. 80 e (Kauniaisissa luottokampaajani!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MS-08 Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Mulla kampaus 80€ ja meikki 60€ molemmat pitävät sisällään koeversiot. Meikkaaja on Mikkelistä, kampaaja Rantasalmella. Varsin vaikeaa oli toiselta paikkakunnalta saada, kun ei ketään tunne, mut hyvin valitsin! Olin koeversioihin erittäin tyytyväinen, ja kranttu minäkin, kun meikkaan ja laitan hiuksiani itse tosi paljon. Tuntui vaan et hääpäivänä haluaa olla kuitenkin hemmoteltavana.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaputi Kirjoitettu July 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2008 Meikki tulee maksamaan 40e, puolituttu ammattilainen tekee Kampaus ei itsessään maksa mitään, kunhan hommaan materiaalit (tulee pidennys ja mahdollisesti jotain koristejuttuja), isäni tekee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu July 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2008 Yhteensä 250€, johon kuuluu koesetit, meikki, kampaus, geelikynnet, kulmien värjäys, rusketus ja sulhasen puuterointi. Päätin, että kun en yleensä käy missään laitattamassa itseäni niin kerrankin annan mennä vaan. Tampereella Katri Metso siis ja lupasi tulla juhlapaikalle tekeen taikansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende08 Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Morsiuskampaus-paketti 90 eur sisältää kampauksen, suunnittelun ja yllätyksen ...ja lisäksi paikasta saa opiskelija-alennusta 20 %. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H ja P 2008 Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Morsiamen koe kampaus ja -meikki sekä hääpäivä kampaus ja meikki yhteensä 150 € Mikkelin NAPS:ssa. Kaasoille kampaus ja meikki 80 € per naama. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilu Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Kampaus 80€ (sis koekampauksen) ja meikki 45 € (ilman koemeikkiä). Tämä siis pikkukaupungissa Hämeessä, eli ei sitä maalla kuitenkaan pääse välttämättä halvemmalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu July 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2008 maksoin yhteensä 125€+ sit tietty vielä koekampaus, jonka hintaa en enää muista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
love39 Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 Mulla maksaa koemeikkeineen ja koekampauksineen koko juttu 250 euroo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjune Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 Kampaus + meikki 150€, Espoo. Hintaan ei sisälly koekampausta eikä koemeikkiä, tähän ei ole mielestäni edes tarvetta. Kampauksestani tulee näyttävä hiuslisäkkeineen, kultasomistuksineen ja tiaroineen. Meikin suhteen olen myös tarkka, näyttävä tulee siitäkin irtoripsineen. Puku on avonainen, joten meikkauksen hintaan kuuluu luonnollisesti myös kaunistautumista kasvoista hieman alaspäinkin.Pari jutusteluhetkeä meikkaaja-markeerajan sekä puolen tunnin suunnittelutapaaminen kampaajan kanssa riittivät ja he saivat minut vakuuttuneeksi heidän ammattitaidostaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-2009 Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 Mulla häämeikki ja kampaus yhteensä 140€ sisältäen koemeikin ja kampauksen.. Kaasolle saatiin meikki ja kampaus satasen hintaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hymysuu Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Kampaus+meikki koekampauksineen yht. 130€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häslä Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Mulla tulee maksamaan kampaus+koekampaus n. 60€ ja meikki 38€, siihen vielä toinen 38€ koemeikkiä varten eli n.140€, vantaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaapukka Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Näitä summia katsellessa alkaa jo hirvittämään... Mulle tulossa väri, leikkaus ja koekampaus+ jonkin tyylin koemeikki, sitten juhlapäivänä kampaus ja meikki. En ole edes kysynyt hintoja, mutta toivottavasti 200 riittää. (Täytynee kysyä etukäteen, niin ei järkyty) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taimiska Kirjoitettu August 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2008 Kampaus, meikki ja kynnet ovat häälahja, joten eivät maksa mitään Kaasoni on kampaaja/maskeeraaja, joten oli itsestäänselvää että hän laittaa nuo edellämainitut. Hän on itse asiassa haaveillut hääkampaukseni teosta jo monta vuotta, mukava että voin olla avuksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_suski_ Kirjoitettu September 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2008 Varasin kampaajan kotiini. Kampaus 60€, meikki 60€, hintaan sisältyy koemeikki- ja kampaus. Paikka Vantaa. En halua maksaa kampauksesta liikaa, rahaa menee kaikkeen muuhunkin jo, ajattelin jos kampaus olisi ollut kalliimpi olisin itse meikannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Maksoin kampauksesta ja meikistä yhteensä reilu 60€. Koekampauksen maksoin erikseen, vajaa 30€. Yhteensä siis about 90€. Kampaus ja meikki samasta paikasta mikä on ehdottomasti kätevintä, ei tartte juosta eri paikkoihin kiireisenä päivänä. Hinnat Turun keskustan kampaamossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H&J Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Tänään kävin varauksen tekemässä ja hintaa tulee 109€. En huomannut kysyä, kuuluuko tuohon myös koekampaus ja koemeikki. Hintavaa joka tapauksessa ja tämä hinta siis Kuusamossa. Mutta täytyyhän hääpäivänä kauniina olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
upsil Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Kampaus maksaa 50e ja koekampaus kuuluu samaan hintaan. Meikin saan ilmaiseksi tutulta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanna63 Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Koemeikki+juhlapäivän meikki 60 €, sisältää biothermin matkakokoiset puhd/kasvovesi+kosteusvoide. Kampaus sulhon siskon tekemä (kampaaja), ei maksa mitään. Värjäyksestä maksan 20 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikala Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Kampaus ja meikki+koe-ehostus yhteensä 152e (90e + 62e). Järkyttävä summa, budjettini oli 100e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hilleri25 Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Mulla on kampaus 65 euroa ja meikki 57 euroa. Itselläni on kyllä hiusta vaikka muille jakaa mutta epäilen, ettei se riitä haluamaani kampaukseen. Paljonkohan lisäkkeestä yleensä otetaan hintaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecily Kirjoitettu September 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2008 Mulle maksaa 130e, hintaan kuuluu koekampaus ja koemeikki... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rvakoo Kirjoitettu September 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2008 Todella edullisia hintoja, jopa pk-seudulla. Varasin itselleni ja kaasolle kampaukset, hinta 95-115€/kpl ( Pitkiin hiuksiin, ei sisällä koekampausta)Meikit: häämeikki ( sis. koemeikki) 65€ ja juhlameikki 45€ (ei koemeikkiä). Paikka on Vantaalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milarca Kirjoitettu October 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2008 Helsingissä omalla luottokampaajallani; meikki+kampaus 90€.Tähän summaan en luonnollisestikaan laskenut noin viikkoa aiemmin tapahtuvaa hiusten värjäämistä ja leikkaamista, sillä käyn muutoinkin 5-8viikon välein kampaajalla ko. toimenpiteissä. No niihin menee 120€, mutta ei kuulu hääbudjettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts