zezz Kirjoitettu July 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2008 No nyt olis kampaus ja meikki alustavasti varattuna virholta. Kampaukset taitavat ainakin olla huippuluokkaa mutta mites meikki, onko kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TinZKu Kirjoitettu August 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2008 Kävin kammattavana ja meikissä Salon Virhossa. Kampauksen teki Rane ja en voi muuta kuin kehua. Niin hieno oli se kampaus Eivät velottaneet edes morsiuskampauksen hintaa, koska mulla on aivan lyhyet hiukset. Muistaakseni maksoi alle 45 € se kampaus ja meikki makso muistaakseni n. 55 - 65 € (sis. koemeikin 9.90 €) eli jotain 100 € tuli maksaan noi. Meikin teki joku Tiina ja siihenkin olin erittäin tyytyväinen. Vakavasti harkitsen nyt luottokampaajan vaihtoa tonne Salon Virhoon.Ai niin, ja sitten sain sovittua lauantaiksi vähän myöhemmän ajankin, alunperin olis pitäny olla siellä jo 8, mutta sain sumplittua sen myöhemmäksi Kaikin puolin olin siis erittäin tyytyväinen. Suosittelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelfish Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Tiina tekee Virholla tosi hyviä meikkejä, kuten myös minulle. Kampauskin oli aivan huippu, sen teki Talvikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jippis Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Goalaksen Outilla kävin laittamassa kampauksen ja meikin. Ja voin vain kehua! Pelkäsin aluksi kampauksen pysyvyyttä, sillä hiuksissa on painoa ja ylhäälle nutturalle kun hiukset laitetaan pinnien avulla niin jännitti, että miten hyvin kampaus pysyy kasassa. Koekampausta ei erikseen edes tehty. Ja olin enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Kampaus pysyi täydellisenä yömyöhään saakka, meikki myös. Joten Outia suosittelen ehdottomasti Ja kynsisalongin Miian käsissä sain todella hienot kynnetkin. Joten suosittelut sinnekin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 Nyt ois varattuna aika Goalakseen ja Outi oisi tekiänä. Olipa kiva lukee nyt täältä Outista kehuja Tänään kävin leikkaan ja värjään siellä hiukset ja tykkäsin siitä ilmapiiristä ja nuorekkuudesta, mikä siellä vallitsi. Vaikkakin mun hiuksia ei nyt Outi laittanut, uskaltauduin varaamaan ajan. Ja hyvä, että varasin nyt samalla, sillä meidän hääpävä oli jo aika hyvin buukattu täyteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
petalouda Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Onko kellään kokemuksia Oulun Tuccabajasta? Mulla varattuna sinne aika hääpäivän aamuksi kampaukseen ja meikkiin. Päädyin Tuccabajaan, koska meikki ja kampaus onnistuu samassa paikkaa + lisäetuna valokuvaamo (Fotomylly) todella lähellä, joten toivottavasti näin säästettäisiin hääpäivän aamuna aikaa...Lisäksi Tuccabaja tuntui kovin edukkaalta: kampaus 52-80€ ja meikki 35€. Hinta ei sisällä koekampausta ja -meikkiä, mutta saa ilmeisesti edulliseen pakettihintaan. Nyt vaan arveluttaa, riittääkö varattu aika (arvio 2,5h) ja kestääkö kampaus+meikki, mutta taitaa olla samat huolet aika monella foorumilaisella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
grey Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 Soittelin tuossa Salon Virhoon vuodenvaihdetta varten, kampaus + meikki, niillä ei ollut litoja valmiina sinne asti, ja kehoittivat soitteleman sitten kesän kynnyksellä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aune* Kirjoitettu March 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2009 Varasin Goalakseen ajan muutaman viikon päähän, eli viime tipassa, kun edellinen kampaaja-maskeeraajani teki oharit. Puhelimessa vastasi harjoittelija, joka ilmeisesti huolehtii pehkostani ja naamastani tuona päivänä. Hmm.. mutta menen ensin koemeikkiin ja -kampaukseen, molemmat eri päivinä, tunti varattu aikaa niihin. Tietysti hieman epäilyttää, kun harjoittelija tekee, mutta tarvitsevathan hekin kokemusta. Ja eiköhän nuo onnistu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aune* Kirjoitettu March 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2009 Varasin Goalakseen ajan muutaman viikon päähän, eli viime tipassa, kun edellinen kampaaja-maskeeraajani teki oharit. Puhelimessa vastasi harjoittelija, joka ilmeisesti huolehtii pehkostani ja naamastani tuona päivänä. Hmm.. mutta menen ensin koemeikkiin ja -kampaukseen, molemmat eri päivinä, tunti varattu aikaa niihin. Tietysti hieman epäilyttää, kun harjoittelija tekee, mutta tarvitsevathan hekin kokemusta. Ja eiköhän nuo onnistu.Eikun hupsis, oli sittenkin ihan ammattilaiset kyseessä. Joka tapauksessa, hyvää on kuultu paikasta, toiveet siis korkealla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 Itse olen menossa meikkiin ja kampaukseen sellaiseen paikkaan kuin Uniquu. Onko kukaan käynyt? Kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aune* Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Onko täällä muuten kokemuksia Goalaksen Riinasta kampauksen laittajana ja Katrista meikkajana? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SyysQ Kirjoitettu March 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2009 Onko kenelläkään kokemuksia kampaamo Divasta? Käyn siellä Päivillä leikkauttamassa hiuksiani ja satuin vain kuulemaan, että juuri hän tekee Divalaisista hääkampauksia. Onko kenelläkään kokemuksia Päivin tekemistä kampauksista tai muiden Divalaisten? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kippura Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 Mitkä paikat oulussa tekevät kampauksia tai ainakin meikkejä sunnuntaisin? Hääpäivä 28.6 ja se on sunnuntai, joten kaunistautumis ajat pitäisi saada sunnuntaiksi. Lähes kaikki paikat tuntuvat olevan sunnuntaisin kiinni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aune* Kirjoitettu April 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2009 Tekisikö Goalas? Kannattaa ainakin kysyä, ovat aika joustavan oloinen poppoo. Kävin itse siellä ja olen todella tyytyväinen tulokseen (kampaus loistava ja meikkikin oikein hyvä). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnassial Kirjoitettu April 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2009 Heippa hei! Osaisiko joku suositella hyvää kynsistudiota, jossa voisi käydä laittamassa nätit rakennekynnet? Paksuja ja luonnottoman näköisiä kynsiä en halua Hakusessa ei ole niinkään halvin paikka, vaan kauniita ja pysyviä kynsiä tekevä studio (vaikkakin opiskelija-alennus voisi olla plussaa ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu April 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2009 Heippa hei! Osaisiko joku suositella hyvää kynsistudiota, jossa voisi käydä laittamassa nätit rakennekynnet? Paksuja ja luonnottoman näköisiä kynsiä en halua Hakusessa ei ole niinkään halvin paikka, vaan kauniita ja pysyviä kynsiä tekevä studio (vaikkakin opiskelija-alennus voisi olla plussaa )Itselläni ei ole henk.koht. kokemusta, mutta muutamat ystäväni vannovat kynsistudion nimeen. Sami toimii Goalaksen tiloissa, häneltä saa ns. kynsitakuun töihinsä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janelle Kirjoitettu April 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2009 Kauneimmat rakennekynnet, jotka minä olen nähnyt, oli tehnyt Jevgenia Kesti. Työskenteli aiemmin Headgamessa, mutta nykyisin omalla toiminimellä (numero löytyy, kun laittaa Jevgenian nimen googleen). Ystäväni on käynyt laittamassa kynnet Jevgenialla jo vuosikausia ja joka kerta hänellä on käsittämättömän upea lakkaus/kuviointi kynsissään. Kerrassaan hienoa ja laadukasta jälkeä siis tekee mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Sanna_* Kirjoitettu April 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2009 minä sain itselleni todella kauniit ja ohuet rakennekynnet kynsistudio bravosta, eikä ollu edes pahan hintaiset Suosittelen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Mä olen varannut ensi kesälle Headgamesta Tuija Lundbergille ajan meikkiin ja kampaukseen. Hän myös leikkaa ja värjää. Onko kellään kokemuksia hänestä? Varasin tosin samalle ihmiselle ajan leikkaukseen ja värjäykseen ensikuulle. Siinäpä sitten pääsee tutustumaan =) Koetanpa sitten muistaa käydä tänne kertomassa tuntemuksia. Varmasti ammattitaitoinen ja osaava ihminen. Mut kun jännittää niin jännittää Olen miettinyt kynsienkin laittoa samasta paikasta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita85 Kirjoitettu May 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2009 (muokattu) - Muokattu: June 2, 2009, käyttäjä: Nikita85 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita85 Kirjoitettu May 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2009 Nyt on häät juhlittu ja voin kyllä suositella koko sydämestäni Soulwomanin Virpi Väisästä sekä Goalasin Jonia!! He tekivät minusta täydellisen näköisen ja olin kyllä enemmän, kuin tyytyväinen heidän työhönsä! Kuvia seuraa kunhan saadaan niitä kuvaamosta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 Osaako joku suositella hyvää paikkaa josta saa hyvän sokerointituloksen Oulussa (sis. työn kivullisuuden/kivuttomuuden sekä lopullisen tuloksen eli jäikö kovasti "hampaankoloon" ) ? Katselin hieman hintoja ja kympin sisällä näyttivät olevan esim. BellaBellassa ja Goalasissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuuli Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 (muokattu) Heippa!Oman kampaukseni teki Goalasissa Outi ja meikin Riina. Hieman hämmensi se, että suunnittelussa ei hiuksia kiinnitelty ollenkaan vaan katseltiin pelkkiä kuvia, sillä puhelimessa sanottiin aiemmin, ettei kampausta "viimeistellä", joten käsitin, että jonkin sortin koekampaus kuitenkin tehdään. Outi oli kyllä ihan enkeli, ja teki minulle eri ajalla haluamani koekampauksen, josta sitten otettiin oppia hääpäiväksi. Sain todella kauniin kampauksen ja olin enemmän kuin tyytyväinen!Myös Riinan tekemä meikki oli todella onnistunut, kun koemeikkiin verrattuna sitä laitettiin reilusti lisää. Voin siis Goalasia suositella, itsekin sen täältä bongasin ja muiden morsiamien suosittelemana valitsin! Ai niin, ja sulhasestakin tuli todella komea tyttöjen käsittelyssä! Muokattu: July 15, 2009, käyttäjä: Tuuli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fallin_ Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 mitä kampaamoa suosittelette oulun seudun lähettyvillä? niin, että hinnatkin olis opiskelijaystävälliset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu July 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2009 Mut kampaa ja meikkaa lauantaina Goalasin Outi. Tiistaina oli koemeikki ja -kampaus, ja hän liki luki mun ajatukseni. Olen niin tyytyväinen koetuloksiin, että oikein odotan lauantain lopputulosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts