kj Kirjoitettu February 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2008 Mulla on varattu aika Goalasiin. Aiempien juttujen mukaan lueskelin, että olis hyvä. Toivottavasti on! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Moikka!Onko kellään kokemuksia Salon Laserin hääkampauksista ja -meikkauksista? Siellä on kuulemma juuri aloittanut joku uusi nuori parturi-kampaaja, Laura taisi olla nimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enne_08 Kirjoitettu February 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2008 Minulla oli varaus Goalakseen, mutta oli jäänyt kuulemma vanhaan varauskirjaan se varaus eikä oltu hoksattu siirtää uuteen, joten aikaa en sieltä sitten saanut. Suututtaa ihan kamalasti!!! Eli nyt pitäisi näin lyhyellä varausajalla saada heinäkuuksi kampausaika... Pitänee alkaa soittelemaan läpi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doutzen Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Mä oon menossa kesäkuun alussa naimisiin, enkä oo varannu vielä aikaa.. Onkohan ihan toivotonta saada aikaa.. En tienny et on kiire.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu-Kaarina Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Minun hääkampaukseni tehtiin Oulussa hiushuone Samsarassa, pieni helmi jonne ei vahingossa eksy ellei paikkaa tiedä. Suosittelen lämpimästi! http://www.hiushuonesamsara.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhkis Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Varasin melko vasta ajan LS-Styleen, kun kaverini siellä on töissä ja hän oli innoissaan kuullessaan häistä Häät ovat siis elokuussa (8.8.). Ensin varasin ajan Salon Saraan, mutta kuulin huonoja kommentteja ja täytyy nyt sitten perua tuo aika. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enne_08 Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Näyttää siltä, että aika monet kampaajat ovat lomilla juuri tuohon aikaan ja toisaalta monet paikat on jo varattuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
phianna Kirjoitettu March 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2008 Enne, jos mistään ei tunnu löytyvän niin ota yhteyttä OSAO:n kauneudenhoitopuolelle ja kysäise olisiko parturi-kampaajaopiskelijoista joku innokas tekemään kesällä sinulle kampauksen! Toisen ja kolmannen vuoden opiskelijoista löytyy taidokkaita tyyppejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doutzen Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Varasin itse ajan Hedgameen =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiju_83 Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Onko kukaan tehnyt hintavertailua oulussa? Meinaa noissa häämeikki paikoissa ja kampaamoissa? jos joku on viitsinyt sen tehdä niin laita meille muille kanssasisarillekkin se! kiitollinen jos joltain sellainen löytyy niin säästyy itse edes joltain hommalta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doutzen Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Onko kellään kokemuksia Hedgamesta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
phianna Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Onko kellään kokemuksia Hedgamesta?Ei oo henkilökohtaista kokemusta mutta mitä oon täältä Naikkareilta aikojen saatossa lueskellu niin semmoinen kuva on jäänyt että hyvää jälkeä tekevät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokaneito Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Onko kenelläkään kokemusta Ponnarista ja siellä tehdystä häämeikistä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss tarski Kirjoitettu March 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2008 Minun hääkampaukseni tehtiin Oulussa hiushuone Samsarassa, pieni helmi jonne ei vahingossa eksy ellei paikkaa tiedä. Suosittelen lämpimästi! http://www.hiushuonesamsara.fi/Hei!Voitko kertoa minkä hintaisia kampauksia he tekevät? Ja pysyykö kampaus vauhdikkaammassakin menossa mukana?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu-Kaarina Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 En enää muista mitä kampaus maksoi mutta upea nuttura pysyi kyllä kuosissaan pikkutunneille saakka. Olin varannut ajan Virhoon mutta kun luottokampaajani ei ollutkaan saatavilla hääkampausta varten (hänen veljensä meni naimisiin samana päivänä aika lyhyellä varoajalla), varasin ajan Samsarasta. Olin kokeillut montaa eri kampaajaa Virholla ja olin tämän luottokampaajani vannoutunut fani, mutta kun hän ei ollut saatavilla, ajattelin että ihan sama minne menen. Olen sittemmin muuttunut Samsaran vakioasiakkaaksi; huippupaikka ja hinnat ehdottomasti Virhoa edullisemmat. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss tarski Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 Kiitos Satu-Kaarina tiedoista. Taidan käydä haastattelemassa tyttöjä tässä lähiaikoina ja samalla kurkkaan hintoja.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enne_08 Kirjoitettu March 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2008 Minulla on tosiaan nyt varattuna aika LS Styleen. Onko kenelläkään kokemusta heidän kampauksistaan, entä meikkauksista?Samsaraankin otin yhteyttä, mutta ovat pahaan aikaan lomilla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caramell Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 Minkä hintainen häämeikki on Goalasissa? Kuka siellä tekee meikin? Entä hääkampaus minkä hintainen ollut? Ja kuka Tehnyt? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarenina Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 Olen ollut Virpi Väisäsellä juhlameikkiä laitattamassa ja erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja palveluun. Ajan saimme sumplittua mieleiseksi. Mukava ja ammattitaitoinen. Suosittelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zezz Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 onko kukaan käynyt kempeleessä salon pipolissa? hinnat ja laatu kiinnostais kovasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlee Kirjoitettu May 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2008 Varasin tänään lauantaille 30.8. ajat ja pääsin meikkiin Virpille klo 7.30 ja suoraan sen jälkeen 9ltä kampaajalle sekä soulwomaniin että goalasiin. Sekä että siksi, että soitin ensin soulwomaniin, ettei tarvitsisi vaihtaa välillä paikkaa, kun meikki on ensin. Kun puhelun lopussa kuulin hinnan: suunnittelu että kampaus olikohan 43e/h, eli yhteensä 1+2h=129e, niin soitin vielä goalasiin, jossa käyn normaalistikin leikkuulla. Siellä aiemmin tehty suunnittelu ja sulhasen hiustenlaitto hääaamuna kuuluvat samaan pakettin kampauksen kanssa: yhteensä 76e . Taidan päätyä goalasiin ja perua soulwomanin ajan.Onko kokemuksia goalasin Riinasta? Kuulemma palannut juuri äitiyslomalta. Tekee mun kampauksen . -huojentunut marlee- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoniina Kirjoitettu June 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2008 Suosittelen Hedgamea. Sanna teki mun kampauksen ja meikin. Sain juuri sellaiset kuin halusinkin, ja molemmat kestivät hyvin koko päivän! Koemeikki ja -kampaus kannattaa tehdä, siinä voi vielä kertoa, jos joku väri ym. ei miellytä.Kiva kuulla kokemuksia -vaikka kyllä minä Sannan taitoihin luotankin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jippis Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 Onko Oulun kynsisalongista kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Plater Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Onko Akseli&Elina- nimisellä paikalla nettisivuja? en ainakaan pikaisesti googlettamalla löytänyt. Kovasti on kehuttu mutta.. lähinnä hintaluokka kiinnostais. Makeannäköiset kynnet ja myös meikkikin tulee muuten Oulun Kynsisalongissa.Voin suositella! ;DJadellan kanssa samaa mieltä.oon Kynsisalonki hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
devivre Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 Minkä hintainen häämeikki on Goalasissa? Kuka siellä tekee meikin? Entä hääkampaus minkä hintainen ollut? Ja kuka Tehnyt?Mulle tekee Outi molemmat, hinta riippunee siitä miten kauan urakkaan menee, samalla laitetaan myös kaaso ja sulhanen kuntoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts