Helmat Kirjoitettu November 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2012 Mun kampauksen ja meikin teki ls-stylen Elisa. Olin todella tyytyväinen, vaikka koemeikin ja varsin suurpiirteisen kampauksen suunnittelun jälkeen mietin että mitähän tästä tulee. Voin kyllä suositella lämpimästi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Felicie Kirjoitettu November 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2012 Minä kävin kesällä Goalasissa Lauralla hääkampauksessa ja on ihan pakko sanoa että petyin ja pahasti Kampaajaa ei kiinnostaneet kuvat kampauksesta jollaisen halusin, ei ennenkuin vasta hääpäivänä.. Lisäksi jo etukäteen koetin varmistaa että saadaanhan kampaukseen näyttävyyttä ja ehdotin jatkeita tms. systeemejä. Vastaus oli että kyllä runsautta ja näyttävyyttä saa ilmankin.. Ja lopputulos oli kauhea Aikaa ei käytetty kuin reilu tunti kun kaksi oli varattu ja hiukset olivat aivan mitättömän näköiset! En siinä edes kehdannut sanoa että kauheat vaikka niin ajattelin.. Tyhmä minä vain lähdin sieltä ja itkin sitten meikkaajalle tilannettani. Onneksi tämä ihana meikkaaja osasi myös tehdä kampauksia ja paranteli kampaustani todella paljon jotta siitä saatiin edes siedettävä Suosittelen siten AINA koekampausta ja olkaa Goalasin kanssa varuillanne, kaikki siellä eivät todellakaan osaa tehdä kunnon hääkampauksia!Ps. Goalasissa ei tehdä koekampausta ja jos sen välttämättä haluaa on hinta sama kuin lopullisenkin hääkampauksen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsian 2012 Kirjoitettu December 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2012 Minäkin olen pettynyt Goalaksen kädenjälkeen häät oli viime kesänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiukut Kirjoitettu December 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2012 Olipa "hyvä" (vaikka tietenkin sääli teidän asianosaisten osalta) kuulla myös negatiivista palautetta Goalasista ja muistakin ketjussa nähdyistä, sillä tosi usein tällaiset kokemukset jäävät suurelta yleisöltä pimentoon. Olen myös sitä mieltä, etteivät kaikki kampaajat yleisesti ottaen osaa välttämättä tehdä hienoja kampauksia! Omat häät ovat tulossa ensi vuonna, ja tällä hetkellä puntaroin sijaintinsa vuoksi Nioraksen ja Salon Virhon välillä. Mielelläni kuulisin kommentteja kummastakin! Etenkin tuosta Nioraksesta, siitä kun en ole kuullut oikein mitään (joskus olen siellä kyllä hiukset leikkauttanut ja siihen olin varsin tyytyväinen). Virhosta olen kuullut hyvää palautetta, mutta onko siellä eroja kampaajien välillä, kun iso paikka kuitenkin on kysymyksessä? Entäpä korreloiko hinta ja laatu, kun kuitenkin on kaupungin kallein paikka..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
andie Kirjoitettu January 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2013 Täälläkin kaivattaisiin tuoreita kommentteja paikoista, mistä saa kampauksen ja meikit saman katon alta hääpäivälle! Ainakin Goalas, Salon Virho, LS-Style, Tuccabaja ja Welhottaret oli semmosia mitä pikaisella googletuksella löysin. Mitäs muita löytyis ja onko mimmosia kokemuksia paikoista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
winku Kirjoitettu January 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2013 Minä varasin meikin ja kampauksen parturikampaamo Omasta. Ei kyllä ole kokemusta kyseisestä paikasta, mutta oli vielä vapaana meidän hääpäivänä ja sai molemmat samasta paikasta. Siellä tehdään myös koemeikki ja -kampaus ja myös sulhasen hiukset lautetaan kuntoon ja ehkä puuteria naamaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felicie Kirjoitettu January 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2013 Goalasissa tekee muutama kampaaja sekä meikkejä ja kampauksia, mutta kannattaa todellakin käydä koekampauksessa ja meikissä jos sinne haluaa mennä.. Valitettavastti siellä koekampauksen ja -meikin saa vasta häitä edeltävällä viikolla tai hieman aikaisemmin jos ne todella haluaa. Eli jos ei tykkää, ei enää muutakaan paikkaa löydy tilalle Ja ainakin minun kohdalla palvelu oli hieman outoa kun huolehdin hyvissä ajoin suunnitteluajoista jne. Ihan kuin työntekijöitä olisi jotenkin huvittanut huolehtimiseni.. Ei tuntunut kivalta Ja todellakin lopullisen työn jälki oli onnetonta kuten aikaisemmin olen jo kertonut. Ja suunnitteluaika oli leikkauksen ja värjäyksen ohessa eikä mitään suunnittelua silloin juurikaan tehty. Kaverini kävi viime talvena Salon Virhossa hääkampauksessa ja ei tykännyt hänkään lopputuloksesta, vaan oli itse joutunut parantelemaan kampaustaan.. Eli sielläkään ei kaikki ole hyviä kampauksen tekijöitä. Oma kaasoni kävi ls-stylessä ja hänen kampauksensa oli ihana Todella taidokkaasti tehty! Kampaajan nimeä en valitettavasti muista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Häät mielessä Kirjoitettu January 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2013 (muokattu) Minä kävin viime kesänä kampauksessa ja meikissä Goalaksessa ja olin todella tyytyväinen. Riina teki upeaa työtä ihan suunnittelun perusteella eli koekampausta ei tehty erikseen. Hieman toki jännitti, kun koekampausta ei tehty, mutta Riina oli sen verran vakuuttava suunnittelupalaverissa, että en menettänyt yöuniani Itse kampausta tehtäessä Riina huomioi hyvin toiveeni ja ideani sekä siirteli kärsivällisesti päätä painavia pinnejä. Oman kokemukseni perusteella voin siis suositella Riinaa erittäin lämpimästi.Meikin teki Katri, joka on nimenomaan kosmetologi ja meikkaaja. Myös meikkiin olin erittäin tyytyväinen Muokattu: January 13, 2013, käyttäjä: Häät mielessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodeka Kirjoitettu February 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2013 Onko kellään kokemusta Salon K:sta Sepänkadulla? Vaikuttaa kyllä ammattimaiselta paikalta, mutta en tiedä... nettisivuilla ei ainakaan ollut kuvia niiden tekemistä hääkampauksista. Oon neuroottinen ku oon lukenut näitä huonoja kokemuksia täältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rauta Kirjoitettu February 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2013 Täällä on puhuttu jonkin verran Soulwomanin Ellasta. Kummastahan Ellasta on kyse, paikassahan työskentelee kaksi Ellaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodeka Kirjoitettu February 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2013 Lueskelin sitte vielä tuosta Goalasista ja ainakin niiden nettisivuilla mainittiin, että lauantaisin sopimuksesta auki. Ei sano mulle mitään, eli onko tuo ihan normaali käytäntö vai koituuko siitä jotain ongelmaa jos haluaa kampauksen lauantaiaamuna, esim. lisähintaa? Anteeksi tyhmyyteni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MonaLiisa Kirjoitettu February 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2013 Lodeka: Ei oo mitään ongelmaa, ovat auki jos on asiakas tulossa eikä tule mitään lisähintaa. Itselle tehtiin la-aamuna meikki+kampaus siellä häihin ja oli siellä joku toinenkin morsian samaan aikaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodeka Kirjoitettu February 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2013 (muokattu) Hyvä tietää Iskee nyt paniikki, soitin just Goalasiin ja siellä oli enää aika klo 11 ja se on liian myöhäinen mulle. Niorasilta eivät osanneet sanoa vielä elokuulle asti, kuulemma huhtikuussa kannattaa soitella uudelleen. Olis sitten enää neljä kuukautta häihin aikaa, niin epäilyttää kyllä vähän että ehtiikö saada enää muualta aikaa ellei sieltä pystytäkään tekemään... miten jos varaan esim. Salon Virhosta ajan (jos on vapaita) ja perun sen sitten, mikäli Niorasiin pääsisikin? Tuleeko tuosta jotain peruutusmaksuja, jos noin aikaisin kuitenkin peruu? Kumpaa suosittelette, Salon Virhoa vai LS-styleä? Muokattu: February 22, 2013, käyttäjä: Lodeka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eve-82 Kirjoitettu February 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 Tietääkö joku hyviä kampaajila Oulusta? Kaveri voisi (ehkä) tehdä meikin tai sitten oma äitini... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzacita Kirjoitettu March 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2013 Varasin juuri ajan häämeikkiin ja -kampaukseen Tyylikoulu Wellhottarille. Minulla ei ole paikasta muuta kokemusta mutta ainakin palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Odotan innolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2013 (muokattu) Mulla kans aika varattuna Tyylikoulu Welhottariin meikkiin ja kampaukseen! Tzacita milloin teillä olikaan häät? Minullakaan ei ole kokemusta kyseisestä paikasta. Muokattu: March 21, 2013, käyttäjä: Prinsessahäät2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzacita Kirjoitettu March 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2013 (muokattu) Mulla kans aka varattuna Tyylikoulu Welhottariin meikkiin ja kampaukseen! Tzacita milloin teillä olikaan häät? Minullakaan ei ole kokemusta kyseisestä paikasta.Heinäkuun puolessa välissä, eli enää vajaa neljä kuukautta Muokattu: March 21, 2013, käyttäjä: Tzacita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilien Kirjoitettu April 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2013 Minä varasin kans ajan hääkampaukseen ja meikkiin Tyylikoulu WellHottariin. Palvelu oli ainakin puhelimessa tosi ystävällistä. Eri kampaamojen nettisivuilla vertasin hintoja, ja tuolla näytti olevan edullinen pakettihinta tolle kampaukselle ja meikille sisältäen myös koekampauksen ja -meikin. Meillä on vihkiminen klo 15 ja sain ajan kyllä vasta klo 11...saattaa tulla hieman kiire pukea hääpuku ylle ja joutua kirkkoon, mutta eiköhän siitä selvitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ValentinaG Kirjoitettu April 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2013 Hiusvintti Kempeleessä ei ole kuulemma hyvä. Tekevät mummotyylisiä kampauksia, eivät osaa katsoa, mikä sopisi parhaiten. Kuulin ystävältäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tassukka Kirjoitettu May 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2013 Onko kukaan teettänyt häämeikkiä Make Up Storessa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eve-82 Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 Mulla on sama homma eli siis mitä paikkaa suosittelette kampauksen ja meikkaamisen osalta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
songvari Kirjoitettu May 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2013 Minulla on varsinainen hääpäivä vasta edessä, mutta kerronpa kuitenkin keille olen menossa laitettavaksi.Muutama vuosi sitten löysin sattumalta hyvän vakiparturin itselleni Parturi-kampaamo Merlestä Kaijonharjusta, Dani nimeltään. Annan joka kerta Danille "vapaat kädet" hiusteni suhteen ja olen ollut tosi tyytyväinen työn jälkeen. Hääkampaukseenkin olen menossa hänelle ja olemme kevään kuluessa parturikäynneillä miettineet kampausta ja kasvatelleet hiusteni pituutta. Hän ei tee erillistä koekampausta, jonka sanoi kokevansa hieman turhaksi & rahastukseksi tässä tilanteessa. Luotan hänen kädenjälkeen täydellisesti hääpäivänä. Häämeikkiin valitsin mennä Virpi Väisäselle oikeastaan netistä löytyvän tiedon perusteella. Aistin kuvista, että hän on todella ammattilainen ja luotan hänen ammattitaitoonsa. Ensi viikolla menen koemeikkiin ja seuraavalla viikolla onkin jo The Day. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodeka Kirjoitettu May 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2013 Mulle tekee kampauksen Salon Virhon Rane. Onko kellään kokemuksia kampaajasta/kampaamosta? Kiinnostaisi kuulla. Vähän jännittää, kun varsinaista koekampausta ei tehdä, vaan kampaus vain suunnitellaan. Suunnitteluaika on pari viikkoa ennen häitä, ja mukaan pitää ottaa huntu, kuva puvusta ja kuvia kampauksista. Pelottaa, mutta Rane kyllä kuulosti puhelimessa hyvältä tyypiltä, joten en usko että ainakaan henkilökemioiden suhteen tulee yhteentörmäyksiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ValentinaG Kirjoitettu May 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2013 Millainen on Salon Virhon Talvikki? Hän tekee kampauksen minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stardust Kirjoitettu June 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2013 Kävin kampauksessa ja meikissä Parturi-Kampaamo Omassa, jossa kampauksen ja meikin teki Tuija (ystäväni suosittelema). Kampauksesta tuli juuri sellainen kuin olin toivonutkin, todella kaunis ja ihana! Kampaus pysyi erinomaisesti koko päivän ajan, ja vielä aamullakin oli tukka hyvin.. Meikki pysyi myös hyvin koko päivän, ei tarvinnut kuin lisäillä vähän huulikiiltoa. Hintakaan ei ollut paha, sisälsi myös koekampauksen (ei pelkkää suunnittelua), sekä alustavan koemeikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts