Sofiappi Kirjoitettu September 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2014 Heii! Mulla on teille kysymys, mulla on ens kesänä häät ja tykkään ajatuksesta että mulla olis aitoja kukkia hiuksissa, sitten muutama kk sitten näin artikkelin jossain lehdessä: helsingissä toimivasta kampaaja floristista joka voisi punoa toivottuja kukkia suoraan kampaukseen. Ei olisi siia mikään seppele ym. vaan punottu suoraan haluttuun kampaukseen! Mutta olin töissä lukiessani artikkelia enkä laittanut mitään tietoja ylös.. Nyt sitten en löydä kyseistä paikkaa mistään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2014 ^ kannattaa katsoa ketju kukkia kampauksessa: http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/14291-kukat-kampauksessa/ inspistä varten kukkia saa kampaukseen varmaan muissakin kampaamoissa kuin pelkästään siinä jutun paikassa. Ihan mtv:n tyyliosastollakin oli ohje kukkien lettiin punomiseen rautalangan avulla (nimi oli joku juhannuskampauksia tjsp) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofiappi Kirjoitettu September 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2014 Kiitos vinkistä Tipzilla! Käyn varmana kattomassa vinkkejä ja kun päätän mihin varaan kampaajan kyselen että onnistuuko kampaukseen kukkien saaminen ennen kun varaan mitään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnation_ Kirjoitettu January 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2015 Olin todella tyytyväinen omaani!Kuva: Kerttu Penttilä, kampaus Nina Sjöblom/Rock Beauty Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu March 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2015 Jotain tämän tyylistä haluaisin: Tinskuli 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu March 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2015 Ihania kampauksia! Minulla on tosiaan visio kampauksesta, jossa hiukset olisivat puolittain kiinni ja puolittain auki ja kampauksessa olisi sitten jonkinlaista kiharaakin. Mulle tulee huntu (kampakiinnitteinen) sekä hiuskukka, ja huntu on tarkoitus ottaa vihkimisen jälkeen pois joten totta kai tämä tuo omat haasteensa kuvioon. Musta vaan tuntuu, että pääni/kasvoni ovat sen malliset ettei mulle sovi yhtään mikään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2015 Kampaukseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu January 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2016 Minä haaveilen jostain tällaisesta: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu January 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2016 Itselleni tulee vähän tähän suuntaan oleva kampaus Hiuskampa koristeena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annau Kirjoitettu April 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2016 Olin aluks täysin sitä mieltä, että haluan hiukset auki ja vain eestä kiinni. Mekon löydyttyä aloinkin sitten miettimään, että hiukset kiinni olis parempi. Oon aatellu jotain sotkusta "keijukaisnutturaa". Jotain noiden kuvien tapaista.:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts