Migu84 Kirjoitettu January 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2012 http://aijaa.com/007349433639Tämä oli aivan ihanaMuttaalempi kuva vie voiton http://aijaa.com/006909433640 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannaemily Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Mulla oli tälläinen rento söherrys. Toiveena oli mahdollisimman iso tukka, jossa kiharaa ja lettiä ja jonkinmoinen romanttinen hippifiilis Tykkäsin kyllä kovasti, mun puolesta olisi voinut olla vieläkin isompi ja tuon "lettipannan" olisin toivonut olevan vähän paksumpi, mutta muuten erittäin onnistunut (ei koekampausta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amalie Kirjoitettu February 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2012 ^Todella onnistunut kampaus. Upea väri sulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajutar Kirjoitettu July 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2012 Jotain tämän tyylistä olis mulla suunnitelmissa. itsellä on kevyesti kerrostettu polkka ( olkapäiden yläpuolelle ulottuva). Katsotaan mitä kampaaja saa tästä pehkosta loihdittua jonkin hiuskoristeen aion hankkia jos ehdin kaupunkiin pyörähtämään. suunitelmassa joitain 'rentoa kiharaa'-tyylinen kampaus.Meillä siviilivihkiminen virkaaikaan ja vain me kaksi ( ja pienet lapset 1v ja 4v) ja maistraatin todistajat. itse olen todella huono laittamaan hiuksiani joten kampaajan apuun turvaudun ( onneksi on ihana kampaaja joka tekee kampauksen vaikka on virallisesti lomalla). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyllä2012 Kirjoitettu July 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2012 Jotain tällästä rentoa kiharanutturaa toivoisin. Tiara on myöskin hankittuna, mut pitää vielä miettiä että toimisko tuollanen kampaus kuitenkin paremmin ilman... Hmm, mitä ootte mieltä? Tohon tulis sitten vielä kirkon ajaksi huntu päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtikeiju Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 http://isthedaybeforetomorrow.blogspot.fi/2012/02/haakampaus.htmltuolta neljänneltä riviltä eka..tosin sen verran sitä muokataan että saan siihen sellasen pantamallisen tiaran..eikä siihen tuu noita kukkia..korkeintaan jotain pieniä pinnejä joissa helmiä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sohfia Kirjoitettu August 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2012 Jotain tällästä rentoa kiharanutturaa toivoisin. Tiara on myöskin hankittuna, mut pitää vielä miettiä että toimisko tuollanen kampaus kuitenkin paremmin ilman... Hmm, mitä ootte mieltä? Tohon tulis sitten vielä kirkon ajaksi huntu päälle.Nää on molemmat ihania!! Ei liian virallinen, mutta kuitenkin todella kaunis ja tyylikäs. Sopii hyvin kesähäihin! Taidan ottaa nämä munkin listoille harkintaan Mä en laittaisi tuohon enää tiaraa, vaan ehkä justiin kukka sopisi kampauksen tyyliin paremmin, kuten tuossa toisessa kuvassa. Riippuu tietysti myös vähän puvusta ja hiusten väristä, että sopiiko kokonaisuuteen tiara... Mutta varsinkin jos käytät vielä huntua, niin jättäisin tiaran pois. (Less is more ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline2013 Kirjoitettu September 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2012 http://www.weddinghairstyleshq.com/half-up-half-down-wedding-hairstyle/half-up-half-down-wedding-hairstyles/Unelma kampaus! Toivottavasti hiukset kerkeää kasvaa elokuuhun mennessä, että sais mullekkin tälläsen kampauksen! (<3 ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu September 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2012 (muokattu) Kampaukseni. (tai oikeastaan kuva on koekampauksesta. Oikeassa kampauksessa oli sitten hieman enemmän kiharalla tukka, mutta idea sama.)muoks.Huops. Tulipas iso kuva. Laitan spoileriin, niin ei tuki koko sivua. Muokattu: September 25, 2012, käyttäjä: iialiia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlinna Kirjoitettu October 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2012 Ajatuksissa on kampaus joka on otsalta tupeerattu ja vedetty taakse, ja takaa se lähtee sitten kiharrettuna laskeutumaanjommalle kummalle olkapäälle tai sitten niskaan isohko nuttura. Kuitenkin niin että kampaus näyttää siistiltä mutta rennolta.Ei siis semmonen ihan sliipattu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inga Kirjoitettu October 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2012 Mulla on luonnonkiharat hiukset, niin olen ajatellut vain nostaa ne ylös ja tökätä jotain kukkia tai vihreää sinne mukaan. Mies toivoisi kai, että mulla on hiukset auki, mutta... En tiedä, voitaisko päätyä johonkin kompromissiin; puoleksi kiinni? Pitää miettiä vielä. Itse teen kampauksen kuitenkin, en missään nimessä luota kampaajiin ja oon tottunut väkertämään hiuksia kiinni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diadem Kirjoitettu February 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2013 Minulla ajatuksena kaksi ihan erilaista tyyliä: joko hiukset kihartaen osittain auki tai sitten hyvin klassinen iso pallonuttura niskaan. Selviää varmasti sitten joskus kun puku ostettu, että mikä sopii sen kanssa Pitkä huntu tulee olemaan kirkossa, sen tiedän jo nyt Onneksi lähipiiristä löytyy useampikin kampaaja (kaksi kaasoista! ) joten pystyy kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eve-82 Kirjoitettu March 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Itse haluaisin hääkampaukseeni joko helmiä (viininpunaisia tai valkoisia) tai sitten kukkia. Joko nuttura tai sitten sivulle sellainen avonainen kampaus...vaikea valita vielä tässä vaiheessa. Huntua minulle ei kuitenkaan tule Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kayleigh Kirjoitettu May 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2013 Tästä, ja "hiukset osittain auki" -ketjusta löytyi kuvat, jotka vahvisti päätöksen hääkampauksesta: päällä volyymiä, auki takaa & kiharoilla, plus hiuskoriste. Eikä ole tarvinnut kertaakaan katua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 Eilen mulle tehtiin harjotuskampaus ja tossa on lähtökohta ja sitten valmis lopputulos Toi on mun mielestä aivan täydellinen mulle!! Ja kaikki on ihan omaa hiusta, ei oo lisätty mitään muuta kuin pinnejä ja toi hiuskoru. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu January 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2014 pitää laittaa toisesta kuvakulmasta kun saadaan lisää kuvia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu January 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2014 Mulla oli tallainen (vihkimisen ja sita seuranneen kuvauksen ajan mulla oli myos huntu, joka kiinnitettiin nutturan ylapuolelle, hiuskorun viereen kammalla):http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/24/ma33.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu January 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2014 Kaunis! Tosi upea väri myös hiuksissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Kiitos, Sith Olin kylla hurjan tyytyvainen kampaukseen, vaikka loppuillasta hiukset eivat tosiaan enaa tuolta nayttaneetkaan, kun oli tullut tanssittua oikein kunnolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Kiitos, Sith Olin kylla hurjan tyytyvainen kampaukseen, vaikka loppuillasta hiukset eivat tosiaan enaa tuolta nayttaneetkaan, kun oli tullut tanssittua oikein kunnolla! Se tuskin on tanssin tuiskeessa mitään enää haitannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 (muokattu) ^No ei todellakaan, ja olipahan helpompi purkaa kampaus hotellilla, kun osa pinneista ja hengettomista oli jo lennelleet omia aikojaan Muokattu: January 30, 2014, käyttäjä: Roslin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
swee Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Ihana kampaus ja väri Roslin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Kiitos, swee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu April 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2014 Juhlin yleensäkin fiftarityylissä, joten hääpäivänäkin jatketaan tutulla linjalla. Kampaukseen lisätään valkoinen leinikki tai kruunuvuokko sekä birdcage/blusher veil, jonka poistan juhlinnan alkaessa. http://abeautifulmess.typepad.com/.a/6a00d8358081ff69e20168e6820550970c-800wi Tulen kasvattamaan tällä hetkellä leukamittaista polkkatukkaani hieman pidemmäksi, jotta kampaus onnistuu vielä paremmin kuin mitä nykyään. Kreppiraudalla ja tupeerauksella saa ihmeitä aikaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sari M Kirjoitettu May 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2014 Täällä upeita kampauksia: https://www.facebook.com/ButikTurku/photos/pb.110186982326311.-2207520000.1400064532./670469359631401/?type=3&theater Harmi, että itse teetin oman kampakseni pienessä kampaamossa ja se oli kyllä huono. Olisi pitänyt vain valita kampaamo missä varmasti tulee hyvä kampaus. Hääkuvia kun katselee koko loppuelämänsä. Samoin häämeikki! Pyytäkää aina koemeikki ja kampaus sekä portfolio kampauksista näytille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts