Inotti Kirjoitettu December 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2008 (muokattu) Itse teen ja ensimmäisen harjoituskampaukseni tulos on tämä:Tiedän että valkki näkyy tuossa, mutta se kyllä tulee varmasti piiloon juhlapäivänä. Muokattu: December 23, 2008, käyttäjä: Inotti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myinen Kirjoitettu December 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2008 Tässäpäs muutama kuva mun hääkampauksesta. Ei uskoisi kuvista kuinka lyhyet ja ohuet mun hiukset oli tuolloin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morzian Kirjoitettu January 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2009 Tällainen ihanuus minulla oli: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsip. Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Tässä tän sutturan nuttura koekampauksen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 Mulla oli tällainen huomenlahjakuvauksessa. Hääkampauksesta tulee varmaan samantyyppinen, mutta haluan siihen pitkät "niskakiehkurat" (mahdollisesti pitää laittaa irtohiuksesta), koska puvun selkä on hyvin avonainen. Lisäksi siihen laitetaan pieniä strassipinnejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu January 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2009 Tässä koekampaukseni ilman hiuskorua joka tositilanteessa tulee nutturan päälle. Simppeli espanjalaistyylinen ratkaisu tuntuu eniten omalta. I like it! Vauvahiukseni sojottaa joka suuntaan tässä kuvassa mutta älkää antako niiden häiritä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Täällä taas, terve. Koekampaus eli hyvin viimeistelemätön versio. Kiharoiden lomaan tulee strassipinnejä. Suortuvat viimeistellään kunnolla vahalla (ja kiiltosuihketta yms. apuja saa kampaaja käyttää ns. isolla kädellä ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lootus Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 Mun hääkampaus onnistui täydellisesti. Halusin nutturan ja yksityiskohdaksi ranskanlettiä jossain muodossa. Letit tulivat puolikkaina pään sivuille ja yhdistyivät kauniin tasaisen nutturan päälle. Edessä oli minulle tuttu ja turvallinen sivujakaus, jonka päälaella rajasi herkkä helmitiara.Tän ihanan kampauksen osasi tehdä Katja HiusStudio Paasikulmassa Lahdessa. Meikin sain samasta paikasta, eikä maksanu maltaita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Kiharaa ja 12 strassipinniä. Olin erittäin tyytyväinen kampaukseen , lämpörullilla ja patukoilla tehdyt kiehkurat kestivät hienosti juhlan viime minuuteille saakka. Varasin mukaan pinnejä, jotta olisin voinut nostaa oienneet kiharat ylös tarvittaessa mutta enpä tarvinnut niitä pinnejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omppu Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Tällaisen meinaan laitattaa ensi kesänä. Hinta-arvioksi kampaaja laittoi n. 80 e Keravalla. Olen aina tykännyt laineista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalaneopsis Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Olen ajatellut jotain tän tyylistä (ei kuitenkaan hapsottavana, vaan jotenkin tyyliteltynä):Toinen vaihtoehto on laittaa kiharat ja ne löyhästi kiinni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siristiina Kirjoitettu April 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2009 Tässä kuvat omasta kampauksesta viime syyskuisista häistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2009 Tässäpä minun. Olin hurjan tyytyväinen, ja lukuun ottamatta yksinäistä kiharaa ohimolla kampaus pysyi loistavassa kunnossa koko päivän ja illan. Ja se yksinäinen suoristunut kiharakin vaan tökättiin pinnillä jonnekin sekaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms Hipu Kirjoitettu June 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2009 (muokattu) Pah, ei onnistunut pienennys...Lopullisessa versiossa ei näkyny pinnit Muokattu: June 19, 2009, käyttäjä: Ms Hipu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meg Kirjoitettu June 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2009 Niskanuttura ja siihen joku ihana koriste. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantsu Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 mulla tulossa joku näistä kuvista, en osa vielä päättää. Koekampaus on 24.7.2209 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mors-Maikku09 Kirjoitettu July 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2009 Minulla oli tällainen rennomman tyylinen nuttura ja koristeena oli muutama freesian kukka. Kaikki hiukset kiharrettiin rullilla ja sen jälkeen vedettiin pään yli nutturaksi eli mitään jakauksia ei ollut. Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen http://www.aijaa.com/v.php?i=4537130.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu August 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2009 Tässä pari kuvaa minun hässäkästäni! Huonommassa kuvassa pari lettiä vähän sojotteli minne sattui mutta tämä korjaantui! Kampaus oli just sellanen mitä halusin! ...muistelee ihanaa päivää......ja toisessa kuvassa ollaan vielä rintsikat vaan päällä ja jelpataan kaasolle mekkoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hehe Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 (muokattu) Miulla oli tämmönen... Muokattu: September 15, 2009, käyttäjä: hehe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madame K Kirjoitettu September 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2009 Tässäpä omani... Ihanasti muokattu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Kirjoitettu September 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2009 Tässäpä minun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatildaH Kirjoitettu October 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2009 (muokattu) Mulla harkinnassa jotakin hyvin korkeaa heti otsalta, hieman Gwen Stefanin tyyliin. Tuo on kyllä aika raju, mutta hieman hillitympänä ja ilman huntua voisi antaa hienon säväyksen! Muokattu: October 7, 2009, käyttäjä: MatildaH Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miaraana Kirjoitettu November 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2009 Tässä on minun kampaukseni - huntua ei tule Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnella Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 (muokattu) MatildaH: Samaa Gwenin kampausta olen myöskin ihaillut! Laitathan tänne kuvia jos löydät jotain samantyyppistä Tätä Tanssii tähtien kanssa lookia olen myös katsellut "sillä silmällä" Muokattu: November 27, 2009, käyttäjä: arnella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuttykitty Kirjoitettu January 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2010 Todennäköisesti haluan pitää pitkät aidot blondit hiukseni auki laineilla piritta hannulan tyyliin. ja huntu, ei mitään ihme hörsellyksiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts