Jassu Kirjoitettu June 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2008 Oma kampaukseni: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wensu Kirjoitettu June 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2008 (muokattu) Muoks. vaihdoin kuvan, sillä toinen ei ole enää verkossa. Muokattu: December 12, 2008, käyttäjä: wensu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmiä Kirjoitettu June 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2008 Tämän kuvan kampausta hieman muokkaamalla saan varmaankin mieleiseni tyylin. Haluan lisäksi kukkia hiuksiini ja ehkä pienet letit sivuille. Hiukseni ovat lanteille asti, joten ne eivät lopu kesken. Tuossa kampauksessa minua miellyttää sen ilmavuus ja se, että siinä saa näkymään hiusten pituuden. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belle-Epoque Kirjoitettu June 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2008 Minulla oli alunperin ideakuvana tämä kuva: Lopullinen kampaus oli hyvin paljon tämän (ja Jenny-Marian kuvan) näköinen, joskin ilman nutturassa näkyviä pikkulettejä, ja hiukset hieman siistimmästi ja tiiviimmästi kiinni. Toiselle puolelle kasvoja jätettiin jonkin verran hiuksia vapaaksi kehystämään katsetta. Lisäksi minulla oli huntu.Kampauksesta tuli kaunis ja runsas, vaikka hiukseni eivät olleet todellisuudessa kovin pitkät. Taitava kampaaja tekee ihmeitä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita85 Kirjoitettu June 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2008 Tälläisen haluan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvaari Kirjoitettu July 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2008 Tässä kampaukseni, johon olin todella tyytyväinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sminka Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Mä haluan itselleni tällaisen:Mutta Audrey-otsiksen taidan jättää väliin. Voi olla vähän epäkäytännöllinen sitten häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiru Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Mulle tulee tällanen... Tämä koeversio tehtiin 5 minuutissa ja hiukset ei meinannu pysyä kasassa ollenkaan, siksi noita haituvia roikkuu siellä täällä. Hääpäivänä noita kieputuksia on hiuksissa enemmän ja sivuun tulee valkoinen orkidea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva TL Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Minulla oli tällainen: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissPyjama Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Mulle tulee tää lievästi muokattuna. Laitan myöhemmin kuvaa miltä se näytti "oikeesti". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nene Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Oma kampaukseni tulee näyttämään tältä. Kuva on koekampauksesta ja nopeasti ja mallaillen tehty, mutta antaa käsityksen lopputuloksesta! Tykkään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chutney Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Tämäntapaista pehmeää "french twistiä" lähdetään hakemaan: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Mulla oli tällainen viime lauantaina. Mä olin niiiiiiin tyytyväinen. http://www.aijaa.com/v.php?i=2396269.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Tällainen oli itselläni. Hunnun takia ei tullut kampauksesta takaa yhtään hyvää kuvaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katsuja Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Mulla oli tuollainen kampaus, jos tosta nyt mitään selvää saa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fungus Kirjoitettu August 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2008 Tämä hiukan muokattuna: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natasha Kirjoitettu August 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2008 Kampaukseni kolmisen viikkoa sitten.http://www.naimisiin.info/yhteiso/uploads/1219263481/gallery_14305_288_562305.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiru Kirjoitettu September 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2008 Mun kampaus takaa kun edestä ei ole vielä tullut kunnon kuvia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 Mun kampaus joka kulmasta viikko sitten lauantaina. Olin tyytyväinen, sillä pyysinkin pehmeän näköistä. Sopi niin hyvin mulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu September 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2008 http://img301.imageshack.us/img301/4747/73885687bt3.png http://img152.imageshack.us/img152/1336/bluevz6.png Jostain tuollaisesta haaveilen. Mulla on siis lyhyet hiukset ja haluan tuollaisen klassisen "vookin" eteen ja taakse tuleekin huntu, niin ei ole niin väliä onko se vain litistetyt lyhyet hiukset tai jotain! Ja kyllä, olen Grace Kelly fani! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Tästä näkee hieman millainen kampaus minulla oli hääpäivänäni. Minullahan on lyhyet hiukset ja ne oli värjätty kahdella värillä. Hiuksiin ujutettiin myös tiara. Tuo kampaus oli aivan ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoDa Kirjoitettu September 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2008 Tässä minun kampaukseni! Yllättävän muhkean sai ohuista puolipitkistä hiuksista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 Tässäpä parempi kuva kampauksestani. Aiemmassa kuvassa oli sivulta/takaa, nyt edestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Tässä linkkejä mun kampauskuviin. Tykkäsin siitä kyllä todella paljon, oli just mun näköinen. Kampaus vasemmalta sivultaKampaus takaaKampaus oikealta sivulta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu November 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2008 Tässäpä minun niskaan painottuva nuttura. Kampauksessa oli pieniä "timantteja" ja hopeanvärinen kampatiara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts