Utti Kirjoitettu June 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Minä myös, minä myös, vihdoinkin!Tässä siis lyhythiuksisille mallia, vuokrasin vain peruukkiliikkeestä hiuslisäkkeen.Kampaus (ja meikki) alá Nina Orell Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pine Kirjoitettu September 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2005 Mulla oli tällainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu February 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2006 Mulle tulee mukaelma tästä:Hiukset jätetään vähän enemmän auki eli tuollainen "kasa" tulee vain tuohon ylös. Siitä hiukset sitten laskeutuu vapaasti alas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempura Kirjoitettu July 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2006 Mulla oli tällainen kampaus hääpäivänä, olin siihen todella tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2006 Tällainen tulee: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Kirjoitettu February 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2007 Tällainen oli minulla ja tykkäsin kovasti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu February 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2007 Tässä mun: http://img72.imageshack.us/img72/2124/kampaus2hm7.jpg http://img230.imageshack.us/img230/6392/img4781ce3.jpg Edessä otsatukkaa kammattu sivullepäin ja hieman pidempää auki sivuilla. Oli ihan täydellinen! Muoks: ekassa on viel vähän kesken, siksi tuo töyhtö otsalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarlet Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Tällainen kampaus minulla. Noita helmiä tuli vielä muutama lisää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Kirjoitettu September 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 Tässä on mun ihana kampaus made by Tuija Maijala/Parturi-kampaamo Hairway, Toijala. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisama Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 Ja tässäpä minun. Halusin rennon ja vähän sekaisen näköisen kampauksen, mutta kuitenkin sellaisen kampauksen jossa kaikki hiukset ovat kiinni. Tukkani kun on niin liukas ja itsepäinen, että avoimena se olisi sojottanut miten sattuu jo puolessa välissä iltaa. Parhaimmillaan kampaus oli mielestäni sivusta (yläoikealla).(Tuossa halauskuvassa ei sitten ole sulho vaan appi. ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinaneito Kirjoitettu October 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2007 Tällä hetkellä unelmissa olisi jotain tämän suuntaista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minki Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Tämmöinen minulle...Ei siis tuossa tietenkään ihan lopullisessa kunnossa kun on harjoituskampaus/mietintä, mutta aika lähelle osui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjo27 Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Mulle tulee tämmönen kampaus: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2008 oon aatellu itelleni jonkun seuraavista (valinnan vaikeus ), mut pitää varmaan hiuslisäke ostaa jos hiukset ei kasva tarpeeks häihin mennessä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 Tässä mun kampaus kolmen viikon takaisista häistä. Tummissa hiuksissa näkyy yksityiskohdat vähän huonosti ja siellä taitaa olla riisiäkin seassa. Itse kuitenkin tykkäsin ja sopi kokonaisuuteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2008 Tällainen oli mulla, eli sivussa tuo ihana hiuskoru. Harmi ettei (vielä) ole sellaista kunnon kuvaa, mistä näkisi sen kokonaisuuden. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikkis Kirjoitettu May 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2008 Minulle tällainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 Sain viimein kuvan juuri oikeanlaisesta hiukset osin kiinni -kampauksesta. Tähän lisäksi tiara (vai kukkaset, eikun tiara.. ööh). Huntu tulee ainakin, toivoisin olevan kiinnitetty melko ylös takaraivolle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Mulle tulee tän tyylinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puh_nalle Kirjoitettu June 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2008 Tässä minun kampaukseni koeversio, lauantaina sitten oikea käyttöön. Tiätty kampaukseen sitten tiara liitetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Tässä kuva mun koekampauksesta. Kaikki tupsut vahataan the kampaukseen, nyt sojottaa hapsuja mistä sattuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku1979 Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Tällainen tulee minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäperho Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 Mulle tulee 3 viikon päästä tuollainen kampaus tiaralla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mymmeli Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 Mulle tulee tämmönen kampaus. Kävin eilen koekampauksessa. Harmi kun unohdin ottaa takaa kuvaa, siel on pieniä kikkuroita (huom! lyhyt tukka). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii^ Kirjoitettu June 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2008 Tällainen tulee minulle elokuussa, tässä koeversio. Lopullinen on viimeistellympi siis vielä. Kuvat omiani, joten pyydäthän luvan kopiontiin, kiitos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts