Guest Lumienkeli Kirjoitettu November 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2011 Ravintola Aarnakarin toiminta on loppunut 1.10.2011. Onko kenelläkään tietoa mikä on tämän hetkinen tilanne (en ole itse raumalainen)? Järjestetäänkö siellä esim. ensi keväänä/kesänä häitä? Paikka vaikutti kuvien perusteella juuri oikealta paikalta pitää omat häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JJ Kirjoitettu November 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2011 Aarnkari täydessä toiminnassa jälleen uusien yrittäjien ja uudistettujen tilojen voimin. Tsekkaa uudet nettisivut aarnkari.fi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
empelt Kirjoitettu April 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2012 Nostellaanpas ketjua hiukan.Juhlapaikka Rauman seudulta hakusessa meilläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesämorsio2013 Kirjoitettu September 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2012 Meillä ensi kesänä häät Vuojoella. Kerran ennen ollut siellä syömässä ja ruoka ihan tajuttoman hyvää. Tähän mennessä kun asioita on hoidettu niin tosi ystävällinen ja auttava palvelu! Ainoa miinus se, että on hiukan kallis paikka.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilke3006 Kirjoitettu October 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2012 Meillä oli häät Ihoden Wanhassapaikassa ja vihkiminen sitä ennen Rauman Pyhän Ristin kirkossa. 15km sinne tulee matkaa, mutta ei haitannut meidän vieraita ainakaan. Mielestäni on oikein tunnelmallinen hääpaikka. Rakennus on siis vanha navetta, mutta hienosti kunnostettu ja yläkerrassa on hyvin tanssitilaa. Ruoka tulee sieltä, mutta itse kokosimme koko menun itse eikä ollut erityisen kallis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu October 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2012 Meillä oli häät Ihoden Wanhassapaikassa ja vihkiminen sitä ennen Rauman Pyhän Ristin kirkossa. 15km sinne tulee matkaa, mutta ei haitannut meidän vieraita ainakaan. Mielestäni on oikein tunnelmallinen hääpaikka. Rakennus on siis vanha navetta, mutta hienosti kunnostettu ja yläkerrassa on hyvin tanssitilaa. Ruoka tulee sieltä, mutta itse kokosimme koko menun itse eikä ollut erityisen kallis.Miten teillä muuten sujui järjestelyt ja muut? Toimiko kaikki kuten piti jne. Meillä on siis sama paikka varattuna, joten kokemuksia olisi kiva kuulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilke3006 Kirjoitettu October 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2012 Kaylan: Päällisin puolin kaikki toimi hyvin eli voin senkin puolesta suositella. Miinuksina mainitsisin sen ettei meille kerrottu etukäteen että bändin pitää lopettaa soittaminen klo 24 (ettei kyläläiset häiriinny) ja siirtyä alakertaan. Saatiin kuitenkin suostuteltua bileiden jatkuvan yläkerrassa mankasta ja kaiuttimista. Lisäksi omistajat olivat todella nihkeitä jäämään (=suuttuivat) enää klo 2 jälkeen paikalle vaikka oltiin sovittu että juhlat saattavat jatkua lisämaksusta kolmeen tai neljään. Mutta muuten kaikki sujui ihan hienosti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saaramin Kirjoitettu July 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2013 Me olemme huomenna menossa tutustumaan Aarnkariin, torstaina Tallboon ja ensi viikon torstaina Wanhapaikkaan. WP melkein koko kesältä 2014 täyteenbuukattu, muistakin vain joitain viikonloppuja vapaina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppuli Kirjoitettu August 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2013 moi, luin että olette käynneet katsomasssa tota wanhapaikkaa, millane paikka se on? itse olen aattelut siellä järjestää juhlat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoksi2014 Kirjoitettu August 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2013 Tämä ei nyt oikeastaan ole Raumalla, mutta riittävän lähellä. Olin jonkun aikaa sitten vieraana Köyliön Lallintalolla häissä. Ensimmäinen ajatukseni kutsun saatuani oli, että paikkahan on ihan liian iso häille!Lopulta vieraita oli arviolta n. 90 henkeä ja paikka oli juuri sopivan kokoinen. Tilaa tanssille jäi, pöytiä ei tarvinnut laittaa kiinni toisiinsa ja kuitenkaanei ollut sellainen olo, että olisi "kolkkoa" tai muuten tyhjää. Lämpimästä päivästä huolimatta tila pysyi itseasiassa hieman liiankin viileänä, kun vieraateivät lämmittäneet sitä niin hurjasti! Vessat olivat myös hyvät, hääparille järjestyi oma huone ja samoin lapsille leikkitila. Jotain remppaakin lalliksellaon kai lähiaikoina tehty. Paikan isännöitsijä oli kuulemma aivan ihana! Oli auttanut niin järjestelyissä etukäteenkin kuin sitten juhla-aamuna avannut ovet pitopalvelulle, bändille jne.Järjestelyjä pääsi myöskin tekemään jo keskiviikkona, tavaroiden piti olla pois vasta tiistaina ja siivous kuului hintaan. Vastapainona vuokra taisi kuitenkinolla aika tyyris verrattuna alueen muihin paikkoihin... Tässä on nettisivut: http://www.lallintalo.fi/index.phpHarmi vain, kun nettisivuilla kuvat ovat tosi huonoja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
231113 Kirjoitettu October 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2013 Meidän häät on enskuun 23. pv Raumalla, Kollan kalliopirtillä Miinuksia en oo vielä keksinyt. Vieraita kutsuttu vajaa 120 ja vaikka kaikki tulisi niin jäisi hyvin tilaa tanssille. Bändille oma lava, vessat on hyvät, iso piha eli autot saa kunnolla parkkiin ja ihan kyljessä ei taloja kiinni joten helposti ei varmaan häiritsekkään ketään. Omat juomat myös sallittu. Vuokra-aika to ~klo 18 - sunnuntai klo 17, 350e + astiat 80e Pöytäliinat ei kuulu vuokraan. sija 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suli Kirjoitettu October 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2013 (muokattu) Omasta kokemuksesta ensivaikutelmia/havaintoja Rauman alueen paikoista- Wanhapaikka KAUNIS ja tunnelmallinen. Palvelu nihkeää ja huonoa.- Helmiranra kaunis ja upea. Suhteellisen hintava. Palvelu ei ihan paikan tasolla.- Juhlahovi taipuu monen kokoiseen tilaisuuteen ja paikka muuttaa yllättävästi muotoaan. Hyvä palvelu.- Aarnkari on kaunis ja upea. Haasteena parkkitilat, mutta aivan loistava ja hyvä paikka pienille ja keskikokoisille juhlille.- Odd Fellow Juhlatalo. Kaunis ja idyllinen. Lähellä keskustaa ja kuitenkin niin omassa rauhassa. Tilaan tulee hankkia itse pitopalvelu ja muut tarjoilut.- Ooperi. Ohut kokemus, näyttä ulkoa kolkolta, mutta toimii kuulemma hyvin juhlatilana.- Wanha Tallbo. Hyvä ruoka ja hyvä palvelu. Sopii monen kokoiseen juhlaan. Ainut miinus jokseenkin huonosti hoidetusta ympäristöstä.- "Merska". Hyvä sijainti, mutta huono keittiö/tarjoilu ja epäsiistit asiakaspalvelijat tilaisuuden toetutuksessa. Hinta ok, mutta hinta-/laatusuhde huono.- Kalliopirtti - ei kokemusta.- Poselli. Kaunis, mutta sijainnista miinusta. Liian keskellä ja houkuttaa snakarijonosta poispotkittuja.- Byssa. Hyvät parkkitilat ja hyvät tarjoilut. Itse koristelemalla paikasta saa upean. Muokattu: October 8, 2013, käyttäjä: Suli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSatu Kirjoitettu November 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2013 Onko kellään kokemusta hyvistä alle 50 hengen juhlatiloista Raumalla (tai lähiympäristössä)? Paikka voi olla a-oikeuksilla tai ilman. Useimmat (täälläkin esitellyt) juhlapaikat ovat ihanteellisia isommalle vierasjoukolle mutta mietityttää soveltuvatko ne pienemmille juhlille. Kolkko julhapaikka ei ole se kaikista houkuttelevin elementti omiin häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suli Kirjoitettu December 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2013 Onko kellään kokemusta hyvistä alle 50 hengen juhlatiloista Raumalla (tai lähiympäristössä)? Paikka voi olla a-oikeuksilla tai ilman. Useimmat (täälläkin esitellyt) juhlapaikat ovat ihanteellisia isommalle vierasjoukolle mutta mietityttää soveltuvatko ne pienemmille juhlille. Kolkko julhapaikka ei ole se kaikista houkuttelevin elementti omiin häihin. Odd Fellow -tallo taipuu ainakin hyvin 20-30 hengen juhliin. Cafe Salin alakerran kabinetti on myös erittäin tunnelmallinen pikkuporukalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu December 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2013 Onko kellään kokemusta hyvistä alle 50 hengen juhlatiloista Raumalla (tai lähiympäristössä)? Paikka voi olla a-oikeuksilla tai ilman. Useimmat (täälläkin esitellyt) juhlapaikat ovat ihanteellisia isommalle vierasjoukolle mutta mietityttää soveltuvatko ne pienemmille juhlille. Kolkko julhapaikka ei ole se kaikista houkuttelevin elementti omiin häihin. Mun mielestä Wanhapaikka passaisi tuolle määrälle oikein hyvin. Meillä oli vieraita kuutisenkymmentä, ja alakerta oli meille oikein passeli. Pöytiäkin saa paremmin järkkäiltyä mielensä mukaan, jos on vähemmän juhlijoita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Häävieras 2014 Kirjoitettu January 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2015 Suosittelen juhlapaikaksi Wanha paikka Pyhäranta. Erittäin hyvä ruoka ja tunnelmallinen paikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandra Kirjoitettu March 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2016 Meillä olisi häät tulossa kesälle 2017. Unelmahääpaikan kriteerit: -n. 110 henkeä mahtuu ruokailemaan ja tanssimaan -lähellä majoitusmahdollisuus pitkämatkalaisille -sijainti kuitenkin rauhallinen ja kaunis, mieluiten jonkin vesielementin äärellä -mahdollisuus sään salliessa pitää osa juhlasta ulkona. Tuleeko suoraan mieleen vaihtoehtoja? Tuntuu jotenkin mahdottomalta, yleensä sijainti tai koko on väärä. Saa olla myös muualta Satakunnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesämorsian2019 Kirjoitettu December 8, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2018 Meidän häät ovat Rauman lähellä. Juhlapaikan nimi on Wanhapaikka. Olen ollut siellä itse häissä muutama vuosi sitten. Ruoka on keskitasoista pitopalveluruokaa paljon parempaa.Olen itse kasvissyöjä ja saan tehdä itse meille kasvispainotteisen menun. Suuri plus on se, että saan itse koristella juhlapaikan haluamallani tavalla. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts