Guest Tuuhe Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Meillä häät toukokuussa kauniilla paikalla merenrannalla.Paikka on seurakunnan leirikeskus jossa sijaitsee myöskappeli. Alkumaljat saa tarjota, mutta muu alkoholintarjoilu on kiellettyä. Muita paikkoja ei lähistöllä ole jossa häät voidaan pitää. Mitä ihmettä teemme boolin kanssa, olisi kivaa kuitenkin tarjoilla vieraille jotain ettei ihan koko iltaa tarvii kuivin suin istua... Pitääkö tässä varustaa auto viinaksilla...toukokuussa ei kutienkaan välttämättä kovin lämmintäkään ole joten pihalla ei välttämättä voi iltaa viettää...Apua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mari-emilia Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Mä vaihtaisin tossa tilanteessa juhlapaikkaa. :-/ Vaikkei booli ja alkoholi yleensäkään ole pääosassa häissä, mutta kyllä se kummasti nostaa tunnelmaa ja rentouttaa fiilistä. Meillä oli hääpaikan valitsemissa yhtenä kriiterinä juuri se että paikkaa saa tuoda omat juomat. Mutta toivottavasti löydät ratkaisun ongelmaasi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuhe Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Juhlapaikan vaihto ei oikein tule kysymykseen...Tästä paikasta saatiin tosi edullinen tarjous ja paikka on aivan ihana. Täällä meidän seudulla kun ei ole paljon juhlapaikoissa valinannvaraa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysanteemi Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Oon kuullut, että jotkut on tuossa tapauksessa kyllä tarjoilleet boolia sitten illalla, kun siellä ei ollut enää ketään henkilökunnasta. Ei tietenkään kannata silloin, jos on sellaista porukkaa jotka luulet että närkästyy moisesta, mutta kyllähän sitä ripareilla ja muilla leireillä kans juodaan - ainut vaan, että hieman "nätimmin". Me meinattiin kans tuota, mutta vaihdettiin paikkaa kun ois se ollut vähän vaikeaa meidän viinaan menevän sukumme kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinahattu Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Itse kannatan juhlapaikan vaihtoa jos alkoholin nauttiminen nousee paikkaa tärkeämmäksi. Harmillista jos muita paikkoja ei ole tarjolla, mutta seurakunnat kun haluavat pitää paikkansa päihteettöminä, niin itse kyllä kunnioittaisin paikan vuokraajien tahtoa tällaisessa tilanteessa.Oon kuullut, että jotkut on tuossa tapauksessa kyllä tarjoilleet boolia sitten illalla, kun siellä ei ollut enää ketään henkilökunnasta. Ei tietenkään kannata silloin, jos on sellaista porukkaa jotka luulet että närkästyy moisesta, mutta kyllähän sitä ripareilla ja muilla leireillä kans juodaan - ainut vaan, että hieman "nätimmin".Tähän oli pakko kommentoida. En kyllä tiedä yhtään seurakunnan rippikoulua tai muuta leiriä missä juotaisiin alkoholia (näistä jutuista nyt jonkun verran tiedän).Tsemppiä Tuuhe ongelman ratkomiseen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 Liityn paikanvaihtoa kannattavien joukkoon. Seurakunta tosiaankin toivoo tilansa olevan alkoholiton, ja sitä toivomusta täytyy kunnioittaa. Toinen vaihtoehto tietty on, että valitsee upean paikan ja unohtaa alkoholin. Sekin kannattaa muistaa, ettei alkoholin nauttiminen aina ole kamalan siistiä, vaikka ihan sivistyneesti olisikin tarkoitus ottaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 Jos alkoholin tarjoilu on kiellettyä juhlapaikalla, niin silloin se on. Piste. Vaihtoehtoja on mun mielestä tasan kaks; alkoholittomat häät tai juhlapaikan vaihto. Boolin tarjoilu henkilökunnan poistumisen jälkeen tulee todennäköisesti kuitenki seurakunnan tietoon ja vaikka ei tulisikaan, niin se on mun mielestä väärin toimia juhlapaikan vuokraajan sääntöjä vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Suede Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 Meillä oli todella upea paikka (toukokuussa, seurakunnan omistama, meren rannalla, oma kappeli, tosin alkumaljojakaan ei saanut juoda, joten sama paikka ei ollut kyseessä). Alkoholin käyttö oli kielletty, mutta ei se haitannut, koska sitä meidän juhlissa ei tarjottu.muok. Painoin enteriä liian aikaisin. Kehoittaisin noudattamaan paikan sääntöjä, kuten moni muukin tähän kirjoittanut. Jos jäätte kiinni, voi olla että paikkaa ei edes tulevaisuudessa tarjota hääseurueille. Edustatte omilla häillänne myös muita pareja, jotka mahdollisesti haluavat pitää juhlansa samassa paikassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhmoisten syksy Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Niinpä niin, säännöt on säännöt. Joko siellä ilman alkoholia tai muuaalla alkoholin kera. Joko tai. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WishfulThinking Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Samalla linjalla edellisten kanssa. Joko paikka ja alkoholittomat häät tai sitten muut suunnitelmat kehiin. Olisi mielestäni aika röyhkeää rikkoa vuokraajan asettamia sääntöjä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts