Ruusu78 Kirjoitettu May 10, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2023 Tilattiin häihimme äänivieraskirja, vaikuttaa tosi kivalta idealta. Kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta omissa juhlissaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu August 13, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2023 Miten tuo toimii? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxglove Kirjoitettu April 22 Raportoi Share Kirjoitettu April 22 Minua kiinnostaa, mikä tämä on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeddaNoora Kirjoitettu April 23 Raportoi Share Kirjoitettu April 23 Olin vieraana jiuhlissa, jossa oli äänivieraskirja, oli kyllä hauska idea. Pöydällä oli siis puhelin (vintagemallinen, mutta niitä on kai vähän erilaisia toimittajasta riippuen), ja kun luurin nosti ylös, niin pääsi äänittämään viestin. Mä en itse tiedä haluaisinko äänivieraskirjaa omiin juhliini. Normaalia vieraskirjaa tulee selailtua myöhemminkin, mutta en tiedä tulisiko viestejä kuunneltua yhtä paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts