Onnenpekka Kirjoitettu August 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2007 Onko kellään kokemuksia messukylän työväentalosta Tampereella häiden vietto paikkana? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miukuliini Kirjoitettu February 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2009 Paikka on hyvä. Hinnasta ja muista rajoituksista en tiedä, mutta häidenviettopaikkana se on erinomainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --mm10-- Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Olisikohan kenelläkään tuoreita kokemuksia/kuvia Messukylän työväentalosta häiden juhlapaikkana? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pettynyt Kirjoitettu February 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2011 Olen yrittänyt ottaa kyseisen paika henkilöön yhteyttä sähköpostilla ja mieheni on hänelle pari kertaa soittanut. Meileihin hän vastaa sanalla parilla.. Ei saa kunnon vastauksia ikinä! Mieheni on soittanut hänelle kaksi kertaa, molemmilla kerroilla hän on sanonut että on pahassa paikassa ja soittaa myöhemmin. Eikä ole soittanut.. Eipä paljoa kiinnosta ottaa tuollaista palvelua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sourpuss Kirjoitettu February 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2011 Lähetin myös sähköpostilla tiedustelun paikasta ja pitopalvelusta ja pyysin tarjousta, mutta eipä mitään kuulunut. En sitten edes toista kertaa ole yrittänyt kysellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarandera Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 Me käytiin tätä katsomassa eilen, ja on minun mielestä tosi kaunis paikka, sellaiseen työväentalotyyliin tietenkin. Pitää tosin tykätä vaaleanpunaisesta. Tietääkö kukaan, onko tuo paikan oma pitopalvelu mistään kotoisin, ja mimmoiset hinnat niillä on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sister Kirjoitettu April 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2012 Itse löysin pari kuvaa netistä enkä missään tapauksessa kyseistä tilaa sen jälkeen ajatellutkaan... Tunkkaiset vaaleanpunaiset verhot ja jopa ovet! Vaikea sinne olisi mitään tyylikästä sovittaa... Olen myös aina katsonut ohi ajaessani kuinka ruma mainoskyltti pilaa ulkoapäin senkin vähän tyylikkyyden mitä rakennuksessa voisi olla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu February 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2016 Me mennään itseasiassa tänne viettämään häitä ellei mikään muutu. Omistaja on vaihtunut ja hän vastaa kyllä hyvin ja esittelykin saatiin sovittua sutjakasti. Miinuksena se, ettei ole oikein pihaa missä oleskella, mutta jos se ei haittaa niin sanoisin että kohtuuhintainen paikka ja paikan "mukana" tuleva pitopalvelu Kristalli on erittäin suosittu ja kuulemma herkullista ruokaa, me pääsemme maistelemaan menuja vasta ensi talvena. Sijainti on kirkkoihin nähden hyvä eikä vierailla tule isoa taksilakua, myös julkisilla pääsee. Tämä oli erittäin iso syy kyseisen paikan valinnalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heli.anneli Kirjoitettu June 26, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2020 Käytiin katsomassa paikka ja ihastuttiin kovasti. Tilaa on vaikka mulle jakaa. Esittelijä oli tosi mukavan oloinen ja avulias. Saa tuoda omat ruoat ja juomat mukana. Suosittelivat talon puolesta pepper.fi/catering/ palvelua, mutta minkä tahansa muun vaihtoehdon saa valita itse. Tehdään itse ainakin osa ruokapuolesta ellei voiteta lotossa ja saada jotain tosi edullista diiliä jostakin pitopalvelusta. Tilan vahvuus on yhtenäinen tila ruokailuille ja tanssille eikä tarvitse pöytiä siirrellä ja järjestellä sitten kun tanssi alkaa. Olisi kiva nähdä paikasta kuvia sillon kun pöydät on paikallaan ja koristeltu, että saisi ideoita tilan jakoon ja koristeluun. Meillä tulossa max. 60 henk. (v. 2022) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilacame Kirjoitettu July 4, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2020 Hieno, ja mahtipontinen tila! Itse olen nauttinut pepperin cateringistä täällä firman pikkujouluissa, mutta tarjonta ei ehkä vain ollut minun mieleeni. (firmassa rahat tiukalla ja pansotettu varmaan enemmän siihen juomapuoleen :D) Yksi miinus karsi tämän tilan meiltä, ja se oli vessojen sijainti. Käymälät ovat siis melko jyrkkien rappusten päässä kerrosta alempana, mikä ei meille ollut paras ratkaisu suvun ikäihmisiä ajatellen. Mutta muuten ei pahaa sanottavaa paikasta: tilaa on, parkkipaikkoja hyvin lähellä ja Messukylän kirkko käytännössä korttelin päässä tien toisella puolella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts